Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Suuremate akude puhul tuleks ka juba 1.4kw genekas peale panna...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(09-04-2019, 08:35 AM)mlsluik Kirjutas: Suuremate akude puhul tuleks ka juba 1.4kw genekas peale panna...
Halleluuja. Üks kes jagab ka matsu ära. Originaal 700w gene sobib vaid paadiankruks või siis tõesti väikse aku laadimiseks maksimum 70ah. Kui juba üle selle siis vaja korralikumat genet. Genedega jälle teema, et vaja korraliku mitte hiina paska. Viimane on ilus ja läikiv töökindlus null. Starteritega sama teema.
Ise panin enda masinatele 1150w ja 1400w gened ja suht ok 100ah akule. Kuid kuna just pole pikka töö tegemist ja palju käivitamisi, siis suve jooksul ikka juhtub ka akulaadijaga kokkusaamisi :
Samas viimastel aastatel jääb talviseid töid aasta-aastalt vähemaks. Samas akud kestavad ka keskmiselt 6-7aastat.
Talvise käivitamise jaoks soeta ikka korralik aku ka. Suvel jah võid 100ah akuga käima saada. Talvel lootusetu juhtum korraliku masina puhul. Kohviveskitest ei räägi. Õli võiks ka parem olla kui kamaz.
http://akuladu.ee/e-pood/veoautode-ja-tr...etail.html -- näiteks.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Praegusel juhul käib mõte 110 Ah Varta traktoriaku suunas. Oma kaupmees tõi selle hinna poolakate letihinnast allapoole.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(09-04-2019, 08:35 AM)mlsluik Kirjutas: Suuremate akude puhul tuleks ka juba 1.4kw genekas peale panna...
Põka 6V originaalid olid vist??? mingi 100Ahx2 ja tavaline 700 W genekas laadis kenasti täis ka täiesti tühka aku.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(09-04-2019, 11:59 AM)v6sa Kirjutas: (09-04-2019, 10:55 AM)unimüts Kirjutas: ...
Suvel jah võid 100ah akuga käima saada.
...
Kehtib vaid hooldamata originaalstarteri puhul. Või juhul, kui on psühholoogiline tõrge deko kasutamiseks. Või vajadus naabrist suurema aku kasutamiseks.
Tehnilist vajadust 700 A suurema voolu jaoks ei ole. Isegi seda ei talu reduktorstarteri mootor kuigi kaua. Seda väljastab kenasti keskmine Ca aku, odavaimad võivad küll jänni jääda. Mida suurema mahutavusega, seda kauem. Aga miks peaks mootorit minutite kaupa käivitama?
Mis asi see originaal starter on. See kolis juba veneajal laoriilulile. Asemele tuli t40 starter. Nüüd on 3l masinal 2,7kw magneton starter, ja viimasel t40 oma veel. Korra paari aasta tagant lammutan starterid pulkadeks ja puhastan, määrin pukse. Poeriiulilt jäi viimasena silma ka 3,2kw magneton - arvatavasti jõuluvana toob....
Dekompressiooni klapp loomulikult iga käivituse ajal käigus.
(09-04-2019, 15:27 PM)Daff Kirjutas: (09-04-2019, 08:35 AM)mlsluik Kirjutas: Suuremate akude puhul tuleks ka juba 1.4kw genekas peale panna...
Põka 6V originaalid olid vist??? mingi 100Ahx2 ja tavaline 700 W genekas laadis kenasti täis ka täiesti tühka aku.
Vene ajal töötas t25 ka 1000tt aastas. (norm oleks 2000 täis tööajaga 8h päevas) Ja ei olnud probleemi. Nüüd töötab ta 20-100h aastas ja kõik. Kogu teema on õige, et teoorias veab ka väike aku masina käima. Kuid ma tahaks näha seda akut 3-4aasta pärast talvel.....
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ei juhtu selle akuga midagi 4 aastaga kui korralikult ekspluateerid ja alalaetud pole.
Akud ongi õnnemäng. Mul Boschi testivõitja pidas vastu alla aasta samas kui .mingi rehvinimega aku, vist Hankook keerab 7.aastat Audit käima.
Põkat käivitab juba 4.aastat Tartu akukeskusest ostetud kõige odavam 100Ah aku. Jumala tundmatu looma nahk. Masin tegi eelmine aasta 8 tundi tööd. Kartulivõtust saadik seisis ja poolteist luud tagasi keeras kenasti masina käima.
Samas seda 100 Ah akut on liiast sinna. Piisaks 75 juba.
Nagunii põletad enne starteri maha kui aku otsa saab.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
käivitumine sõltub ka mootorist,mõni läheb mõni mitte.ja kui ikka ei taha minna siis ei ole mõtet lolli mängida ja kedrata,pigem pakkuda mootorile seda mida ta tahab-sooja.kõige parem fööni kollesse minut paar ja paugupill,ilma võid starteri punaseks kedrata.mul nimelt mõlemad isendid olemas ja üks läheb teine mitte.mineja läks isegi -10 matsti nii kui surve taha läks.nüüd vahetasin mootorid ära ja nigelam hakkurile kuna töötab ainult soojal ajal.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Palju neil uuena akut oli?
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Mis põhjusel see mootor külmaga ei käivitu, kas küünaldega pead on lahendus? Mida head annab reduktorstarter, sama käivitusvoolu juures reduktor kerib veel mootorit aeglaselt ringi kui originaalstarter teeb "ei jõua ei jõua"?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Suurema külmaga hädapärast tasub õhukollektorisse ajalehega tuld anda starteriga käiamise ajal. Kui just traadi otsas diislisse kastetud kaltsu käepärast pole. Ära siis ajalehte või kaltsu sisse imeda lase, ikka ainult leeki.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(10-04-2019, 08:50 AM)muska71 Kirjutas: (09-04-2019, 22:10 PM)Laurts Kirjutas: Mis põhjusel see mootor külmaga ei käivitu, kas küünaldega pead on lahendus?
diisel tahab sooja,et käivituda.küünlaid proovisin,aga kasu ei miskit,aitas ainult föönist mõni min kuuma kolektorisse,....
Kas küünlaid või küünalt???
Meil on külapeal üks 16 mis omab küünlaid silindripeades. Originaalstarteriga -20 veel paugupill. Tehase mootor, midagi pole näpitud.
Lausa müstika. Aga on minejaid mootoreid.
Enda vanale lasen gaasipõletiga küünla august tuld sisse ja matsupill.
Aquila captas non muscas.