06-02-2019, 10:40 AM
chevy 1940
(06-02-2019, 10:42 AM)hundu615 Kirjutas: 34 ikov jääb suureks 32 parem,v8 mootor teeb jah 5tuh rpm. kuid hästi tehtud minski võidusõidu mootor meil kartidel teeb kuni 13000rpm.Arvan ka et 34 liig. Aga hetkel see mis votta oli. Usun et Kuni 20k rpm pooret suudab kontaktiga ara lylitada kui magneetovõllil lotkud puuduvad.
(06-02-2019, 10:55 AM)hotrod Kirjutas:(06-02-2019, 10:42 AM)hundu615 Kirjutas: 34 ikov jääb suureks 32 parem,v8 mootor teeb jah 5tuh rpm. kuid hästi tehtud minski võidusõidu mootor meil kartidel teeb kuni 13000rpm.Arvan ka et 34 liig. Aga hetkel see mis votta oli. Usun et Kuni 20k rpm pooret suudab kontaktiga ara lylitada kui magneetovõllil lotkud puuduvad.
(07-02-2019, 08:18 AM)hundu615 Kirjutas: Ilusti astub,kas sa jätsid originaal kolvi,kepsu ja kepsusilm ülevalt puksile?
kolb on treitud mingist pisut paremast "vähempaisuvast" toorikust. Rõngas on yks kitsas kroomkattega. Keps on originaal ja yleval puks jah.
(07-02-2019, 11:47 AM)hotrod Kirjutas:(07-02-2019, 08:18 AM)hundu615 Kirjutas: Ilusti astub,kas sa jätsid originaal kolvi,kepsu ja kepsusilm ülevalt puksile?
kolb on treitud mingist pisut paremast "vähempaisuvast" toorikust. Rõngas on yks kitsas kroomkattega. Keps on originaal ja yleval puks jah.
(12-03-2019, 00:19 AM)hotrod Kirjutas: Work in progressKas sul on summuti tegemiseks mingi arvutuslik joonis! Ilus töö.
(14-03-2019, 09:50 AM)hotrod Kirjutas: Mõõdud on põhiliselt võetud tehase sumpa pealt. Nende jargi sai joonis - milline voiks olla sirge resonaator ja spets omavalmistatud "viilutaja" abil sai sirged koonused nurga alla lõigutud.
PS.. kas keegi teab mõnd poodi tallinnas kus võiks leiduda veoketti? Kasvoi mingi hiina toodang. Minskil oli vist pooletollise hambaga.
Nyyd veel toru ja summuti ots jaanud .