Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2019
Maine:
0
21-04-2019, 17:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2019, 18:13 PM ja muutjaks oli
Speed220.)
Tere. Oskab keegi soovitada kust võiks saada co7 kompressorile klapiplaati . Täpset nime ei tea. Ja siis muidugi ka uued tihendid.
Ette tänades!
Postitused: 760
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Tihendeid ja klappe saab minu käest. Klapi materjal klapil kirjas.
Tihendid CCCP, klapid kaasaegsed. Valmistame vastavalt vajadusele.
Klapiplaat on iseenesest remonditav. Lihvpingis siledaks ja valmis. Vajadusel teeme ka seda.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 433
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
Enda omal ka karteris surve suureks läinud, kas rõngaid ka on pakkuda?vôi on veel midagi , mida vahetada? Tootlikus tundub hea olema.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 1,267
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Kruvikompressoritest siin teemas vähe juttu, aga keegi oskab ehk ka nendest rääkida.
Plaan vaadata kasutatud isend, nimega tootjalt. Atlas Copco, Kaeser, Tamrock vms.
Müügisolevad isendid üle kümne aasta vanad ja töötunde kelladel 20-30000 tundi. Väidetakse, et ka 50000 tundi ei ole kruvile probleem. Siiski, kui kruvielemendi laagrid väsivad ja kruvi otsaseina jookseb...
Huvitabki, et kas miskitmoodi kruvi laagrite seisukorda hinnata ka saab ja kui kallis ja töömahukas võib nende vahetus olla? On seda tüüpi kompressorite juures veel mingeid kulumaterjale, mis võivad remonti vajades arvestatavalt maksta?
Müüakse ka lamellkompressoreid, väidetavalt 100000 tundi tööiga. Mis neist arvata?
Soetatav kompressor peaks olema kuskil 1000-1500L/min tootlikusega. Kuna aga igapäevaselt tööd tegema ei hakka, siis sellest ka kasutatud isendi ostusoov.
Tänan, kes nõuandeid jagab. Samuti, kui kellegil miskine kruvikompressor üleliigne, siis võib pakkuda.
Postitused: 2,522
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Kruvikatel ei kulu kaugeltki mitte pelgalt laagrid:
file:///C:/Users/Kasutaja/Downloads/P.PI...tation.pdf
Endal käibel Kaeser-i 1.3 kuubise tootlikkusega asjandus aga olen kasutanud ka lamelle ning pole neilegi midagi etteheita. Kolviga junnist ikka loomamoodi asisemad riistad.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(25-05-2019, 22:07 PM)meli666 Kirjutas: Kellegil kogemust kompressoriga пксд 5.25
Mootor läheb pealt minema asendusmootoriks.
Et kompressoriosa päris seisma ei jääks, siis võiks ta kuidagi ikka ringi aetav olla.
Tehasest on toodetud ka elektrimootoriga 37Kw.
http://www.svarkompr.ru/kompressor/pks/pks-5-25.html
Kuna peakaitse 40A, siis eriti välja ei mängi.
MTZ jõuvõtuvõllilt saaks käituse küll ka teha.
Aga esialgu plaan kasutada miskit auto diiselmootorit. Häid soovitusi, mis mootor 40Kw ümbruses oleks pommikindel, turbo võiks ka lihtsuse mõttes olemata olla?
Vimaks küsiks, et kas keegi Venemaalt postiga ka miskit tellinud on. Oleks vaja tihendikomlekti sellele kompressorile ja paari asja veel.
http://www.compressor-atlas.ru/zapchasti-dlja-pksd.html
Tihendid ilmselt vanadusest surnud ja igaltpoolt kipub õlist higistama.
Lgp.foorumlane Meli... Laevale tuli uus mehhaanik otse koolist ja küll ta tahtis igat mootorit ja sõlme koheselt täpishäälestama hakata. lõpuks tehti šabloon ja värviti uste peale " mehanik, ne mešai mašinu rabotat" lõpuks mõjus. See, et "higistab" õli on absoluutselt norm ja teha võiks ainult kontroll pingutused. Vahetada kehvast materjalist vana tihend uue, kehvast materjalist tihendi vastu... vist on igavus selle haiguse nimi.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,522
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Igavikumootorid vast taksomersudelt ja siis konnasööjate 2.5 Indenor, ilmselt kõlbaks ka 2.3
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(25-05-2019, 23:35 PM)meli666 Kirjutas: (25-05-2019, 22:58 PM)h2rra Kirjutas: Lgp.foorumlane Meli... Laevale tuli uus mehhaanik otse koolist ja küll ta tahtis igat mootorit ja sõlme koheselt täpishäälestama hakata. lõpuks tehti šabloon ja värviti uste peale " mehanik, ne mešai mašinu rabotat" lõpuks mõjus. See, et "higistab" õli on absoluutselt norm ja teha võiks ainult kontroll pingutused. Vahetada kehvast materjalist vana tihend uue, kehvast materjalist tihendi vastu... vist on igavus selle haiguse nimi.
Parimat h2rra
Kogu austuse juures, mis varba peale nüüd astusin, aga.
Ei pea iga vene asi kohe mitte õlist leemetama ja täitsa on võimalik ka viisakalt kuivaks saada. Kuigi seda "sjoravnoo" koolkonda veel jätkub, kelle arust õli higistamine täitsa normaalne on. No las olla, kes kuidas asjasse suhtub.
Pingutada ei ole midagi, mutrid, poldid täitsa kinni. Vägistada pika sabaga küll saab, boonusena kakub metall liitepinnad ka kõveraks.
Kogemus olemas CO-7 näitel, millel samuti silindriploki alt ja karterikaanest õli imbus. Uued tihendid ja tuhkkuiv juba aastaid.
Lihtsalt ka kõige parem tihend sureb, kivistub aastakümnetega ära.
Kui muuks need uued vene tihendid ei kõlba, siis sablooniks ikka. Tunduvalt mugavam uusi tihendeid teha korralikust tihendipapist. Neid seal tükiarvuliselt ikka on ja kui vene tihendikomplekt olematu hinnaga ka, siis enda ajalt on võit korralik. Iseasi jah, et kuidas siia selle saab.
Ei näri tähte, kuid "leemetamine " ja "higistamine" on 2 erinevat mõistet, kui just mingi osariigi mõiste-murdega tegu pole. :

Higistamise all mõtlen mootori õrna rasvasust, mis on tingitud aurudest-tuulutusest ja ka mõnest mikro lekkest, mida ventilaator laiali viskab ja hiljem kattub tolmukihiga. olen loobunud oma 53 mootori mikro lekete otsimisest, kuna poole aasta jooksul pesen rasvase tolmu maha. "leemetavad "masinad omavad ka õlitäppe -loikusi maapinnal pikaajalisel töötamisel.
Kena nädalavahetust h2rra.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 858
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
18
Ei tea, miks küll töötavat asja lõhkuda, russi mootorid pole sugugi ilmast otsas. Remont lihtsam, kui mingi sõiduautodiisli sinna aretamine.
Postitused: 52
Teemad: 12
Liitus: May 2012
Maine:
0
Küsimus selline, et kas kellegil on olnud äkki juhust, et kui kompressor rõhu üles lüües seisma jäädes laseb kohe ka uuesti õhu välja. Susin tuleb täpsemalt kuskilt rõhulüliti juurest. Lüliti korpust lahti võttes ei saanud midagi aru. Arvasin et lüliti ise tuksis, et mingi klapp ei sulgu või midagi. Sai uus lüliti muretsetud ja peale pandud. Ikka sama teema. Nii kui nupu alla lükkad tuleb sealt poolt kust voolujuhtmed sisse lähevad õhk välja. Kõik mis külge keeratavad otsad on on kenasti kinni. Kust veel viga otsida.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kas CO7 kompressorit saaks kuidagi ühe faasi pealt tööle panna? Kaitse on 20A ja alajaam on paarsada meetrit.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Saab ikka. Võtad erinevaid paberkondekaid kuhjakese ja hakkad proovima, millisega käima läeb, millisega käib. Suht jama on tegelt, erinevatele koormustele erinevaid kondesid vaja. Väljundvõimsus pole ka enam muidugi algne.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 974
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
Kui võimas tal mootor oligi? Võimalus on 1 faasilise tootega sagedusmuundur paigaldada, välja annab 3x220 V. Plussiks sujuv käivitus ka.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Aga kuidas ühendada nõukaaegse nelja klemmiga pistiku asemele kaasaegne viie klemmiga pistik? Jättes hetkeks kogu automaatika välja siis
L1 L2 L3 mootori mähiste klemmidele
PE kollaroheline kuskile kompressori keresse
N -?
Minu aparaadil on eelmine omanik paigaldanud 3f relee mille mähise vooluring käib läbi rõhulüliti, kogu install on nagu on, tahaks teha nii et kompressor mind vahepeal garaazist välja ei viska
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki