ZAZ 968M ja selle erinevad variandid.
#81

Mis asjaoludel juba hävivast maakonna tähekombinatsioonist loobuti ja eurolärakas võeti?
Vasta
#82

Number on number, mida väiksem seda parem. Oli ka sapikate ajastul neil küljes väiksed numbrid ja sobivad ka nüüd. Esimene tahvel läheb mingi hetke stange alla, tagumine jääb nii nagu on. Panin puksid vahele et number õhu liikumist segama ei hakkaks. Mul suht vsjoravno mis seal tahvi peal kirjas, peaasi et arvel ja kindlustus tehtud. Kõik ülejäänu on huinjaa.

Mul teisel sapakul ka lühike nummõr. 

[Pilt: 0112054817e83bb.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#83

(25-04-2019, 12:26 PM)Regardman Kirjutas:  Mis asjaoludel juba hävivast maakonna tähekombinatsioonist loobuti ja eurolärakas võeti?

Et teatud kodanikel oleks põhjust winguda. Toungue

Aga peamine põhjus oli EL ühine numbrikujundus - maatähis on kõigil liikmesriikidel väljastatavatel numbritel, kui pole tegemist eritellimusnumbriga ££££ eest.
Vasta
#84

[Pilt: 20190426_151740_zpsakbvqvzw.jpg] Hoopealt tuli hägune pilt aga siiski nähtud  Smile
Vasta
#85

(26-04-2019, 16:30 PM)m14m5 Kirjutas:  Hoopealt tuli hägune pilt aga siiski nähtud  Smile

Mina jah. Mul teise taluni on 3-4km ja päevas ikka paar korda käin seda vahet, kui midagi olulist just vedada pole vaja siis miks mitte sõita vahelduseks sellise vahva autoga..  Toungue 
Bensiinipumbale tegin uued membraani zilli membraanist ning tõdesin fakti et karburaator on lootusetult kulunud, bensiin jookseb välja hoobade vahelt. Tuleb alternatiivile mõtlema hakata.   Igaks juhuks panin 6kg kustuti istme taha seniks  Toungue Rolleyes


[Pilt: 0112055901fbea0.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#86

Tuhlasin oma varuosa riiulites mis ma tuhlasin, aga õiget asja ei leidnud. Avastasin, et mul on küll riiuli all täiesti komplektne sapaka mootor koos käigukastiga, seal peal ka kobe karpa, aga mitte seda ma ei otsinud. Mul oli vanasti kolmese E30 bemari 1.8 mootorile peale pandud audi 80 ühelõõriline karpa, sest orginaal koos oma vaakumiga oli paras ikaldus. Käis bemar nagu kellavärk ja kütet ka nuusutas võrredes vana vaakumtehasega. Sama ühelõõriline oli ka hiljem golf II peal, kus orginaal pierburg 2E2 enam omi kohustusi täita ei suutnud. Tean, et olen aja jooksul selliseid nö "lollikindlaid" asju kõrvale pannud, aga näedsa, võta näpust, ju siis ära jaganud taas aja jooksul või mõnel töömehel  "vaja" olnud. 

Seega ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas teha see karpa korda, võtte teise mootori pealt paremas seisukorras karpa või siis otsida mõni asjalikum jupstükk sinna. 


Sai põhja alla ka vaadatud põhjalikumalt ja piduri torusid on küll eriline "tormoz" paigaldanud. Suures osas lähevad seega uued torud. 




'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#87

(28-04-2019, 22:17 PM)mlsluik Kirjutas:  Mul oli vanasti kolmese E30 bemari 1.8 mootorile peale pandud audi 80 ühelõõriline karpa, sest orginaal koos oma vaakumiga oli paras ikaldus. Käis bemar nagu kellavärk ja kütet ka nuusutas võrredes vana vaakumtehasega. 

Need vaakumlutid tahavad täpset regulli ja palju kannatust, et sisteem parlanksi saada. Raamat ja nett paraku libisevad sellest teemast mängleva kergusega üle ja neid karpa pisut erinevaid modifikatsioone on kah rohkem kui üks. Ise sain paika umbes NÄDALAGA a nüüd toimib nagu antsu viiul.
See oskus paraku ununeb ka nii umbes nädalaga, kahjuks.
Vasta
#88

Hakkasin mõtlema et kas nüüd enam üldse tehnoülevaatust vana numbrimärgiga saab enam teha?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#89

Muidugi saab. Neid ilma märgita numbreid lihtsalt ei väljastata enam ja nendega ei saa ka teatud registriprotseduure teha.

Muidu kehtivad nagu ikka.
Vasta
#90

(02-05-2019, 21:05 PM)zazik Kirjutas:  /---/nendega ei saa ka teatud registriprotseduure teha.

Nagu näiteks ja millises büroos konkreetselt?
Vasta
#91

(02-05-2019, 21:20 PM)iisak Kirjutas:  
(02-05-2019, 21:05 PM)zazik Kirjutas:  /---/nendega ei saa ka teatud registriprotseduure teha.

Nagu näiteks ja millises büroos konkreetselt?

Näiteks ei saa ilma Eurotähiseta numbreid hoiule anda ega omistada teisele sõidukile. Samuti ei saa tellida duplikaati (vajadusel saab tellida mõlemad numbrid korraga, sel juhul ilma tähiseta numbrit enam kasutada ei tohi).
Vasta
#92

Hoiule andmise piirang on mingi värskem muudatus? 2016-2018 oli üks komplekt lahkelt büroos hoiul ja anti probleemideta kätte ka.
Vasta
#93

(03-05-2019, 18:27 PM)iisak Kirjutas:  Hoiule andmise piirang on mingi värskem muudatus? 2016-2018 oli üks komplekt lahkelt büroos hoiul ja anti probleemideta kätte ka.

2018 veebruaris üritasin Isuzu numbreid Volgale pookida ja väideti, et pole võimalik. Uurisin põhjalikumalt, selgus, et ei olegi. Kuna numbrite ümbertõstmine teisele autole, eeldab nende hoiule andmist kasvõi korraks, kuid reglement keelab euromärgiseta numbrite hoiule võtmise. Väljastamise kohta juttu polnud. 

Ilmselt see hoiulevõtmise piirang jõustus millalgi 2017. aasta jooksul, sest tean isegi, et 2016 oli see veel võimalik.
Vasta
#94

Kas sellisel juhul  e-büroost tellitud sinise otsaga duplikaadid kõlbavad hoiuleandmiseks?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#95

(04-05-2019, 12:41 PM)Laurts Kirjutas:  Kas sellisel juhul  e-büroost tellitud sinise otsaga duplikaadid kõlbavad hoiuleandmiseks?

Just. See nõue oligi, et peab euromärgisega duplikaadid tellima, siis saab hoiule anda.
Eriti ebameeldiv oli see, et ma ei saanud seda protseduuri korraga teha, s.t. meeleldi oleks andnud vanad numbrid hoiule, aga nende väljastamiseks oleks tellinud duplikaadid kui teisiti ei saa. Kahjuks sellist varianti ei aktsepteeritud, seetõttu pidin kokkuvõttes maksma mitu korda riigilõivu. Lihtsalt omanikuvahetus (ja ka muude registriandmete muutmine) ei kannatanud oodata duplikaatide valmimiseni.

Kokkuvõttes sai kahe korraga asi tehtud, Isuzu vana numbrikombinatsioon elab nüüd Volga peal edasi. Isuzu originaalnumbrid aastast 1992 ilutsevad mu garaaziseinal. Ehk läheb kunagi tarvis, näiteks filmivõtete puhul.
Vasta
#96

Kuna on ka helesinine 966 olemas, siis ei jäänudki muud üle kui täna Lahti Classic mototshowl kohates tuli ära osta selline väike 1:18 mudel.

[Pilt: 0112063307ccbf8.jpg]


[Pilt: 01120633113e8c4.jpg]

[Pilt: 0112063315aeb2b.jpg]

[Pilt: 0112063313d9129.jpg]

Lõpuks jõudsime järeldusele et see sapakas on samalainen kuin porsche, kupee, tagavedu, mootor ahtris ja kaubaruum vööris...  Toungue

[Pilt: 011206330367a13.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#97

Selle mudeliga on keegi juba sõitnud. Piloodi iste näitab lagunemise märke.
Vasta
#98

(04-05-2019, 23:08 PM)rollfix Kirjutas:  ... Piloodi iste näitab lagunemise märke.

Mudel nagu päris, kohe päris päris.

hp
Vasta
#99

See mudel on parem kui elu ise Smile
Vasta

Kesse siukse mudeli autor on? Seerias vormitud või lausa käsitöö?
Tavaliselt on müügis mingid originaali meenutavad nässid, aga sellel silm lausa puhkab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne