(12-05-2019, 20:03 PM)Daff Kirjutas: Õlisaaga jätkub. Kuuma mootoriga õlirõhk 3 kuni 1300 pöördeni. 1300 ja 1500 vahel osuti väriseb 2,5-3 vahel. 1500 ülespoole stabiilne 2,5.
Pole ise ennem sellist asja kohanud. Kas normaalne nähtus või mingi anomaalia???
Osuti värin mootori paremal küljel asuva ülerõhu klapi tõttu ei või tekkida? Ehk 1300-1500Rpm pump toodab õli mõnevõrra rohkem, kui saalede jms vahelt jõuab ära kaduda. Vedru all olev kuul pendeldab kinni, lahti ja sellest võnked.
Eespool oli, et ka õli vahul? Oleneb, milline ta täpsemalt on. Kui ikka selline valkjas, õhumullidega segatud. Siis karter maha ja imipoole toru poolt otsiks mõnda mõra ja kontrolliks toru pumba külge kinnituse üle.
Manomeetri võiks ka prooviks ära vahetada.
Kui külmalt madalam õlisurve, mõtlen miinustega. Siis mul russidel ja põkadel samamoodi. Natuke soojenedes olenevalt traktorist tõuseb surve 2 Barilt ilusti 3 Bar kanti. Siiski surve pendeldamist pole.
Tegelesin nädalavahetusel vana Harkoviga. Oskab keegi öelda, kas tehasest ka sellele esiraskusi paigaldati? Ees prussi küljes kinnitusauke pole samas raskuste kinnituskronsteini jaoks.
Raskusi aga oleks mõningate tööde jaoks vaja. Seniajani sai riputatud sinna kõikvõimalikku kola. Samas võiks olla asi ikka viisakas.
Uuema tüübi Vladimiretsi omad väheliikuvad ja osatakse ka hinda küsida.
Ei pidanud mõistlikuks malmjunnide eest suurt summat välja käia. Natuke luuret vanarauaplatsile iganädalaselt ja oligi sobiv lahendus olemas.
Keevitusega raam ringi teha ja külge.
Raskused küljes. Saab ühe paari veel panna, kui vaja. Siis kokku 160Kg. Kui väga vaja, siis lihtne raskusteraami omakorda pikendada, aga see nagunii liiast juba.
Nõksuke karterist kõrgemad ka altpoolt.
Veel sai vana originaal, kohati juba raudvitsaks ära muutunud rool uue vastu vahetatud. Vastupidavust ei tea, aga see praegusaja rool tunduvalt mõnusam ikka käes hoida võrreldes originaal korras olevaga. See ikka selline liialt peenike, vitsavars.
Rool sai ka kodarate luku. Pidurid küll olemas, aga fikseerimise ehk käsipidurikang puudub. Tuleb miskit mõelda.
Praegu saab kallaku peal rooli välja keerata ja ära kodarast lukustada. Muidu paneb kohapeal käies ja rooli väristades mingi aja pärast ise jooksu.
Kahjuks kogetud.
Ah et miks kohe käsipidurit korda ei teinud, vaid mingi vahehuinjaaga tegelen. Seetõttu, et need uue aja pidurilindid viletsast õhukesest lehtmaterjalist, neetidest ei tasu üldse rääkida. Usalda siis sellist, iial ei tea.