Kgb Pobeda

Oh mis tore nostalgiline vaatepilt. Sellised päikesesirmid olid ka PAZ bussidel, pobidega sõitu ei mäletagi.
Vasta

Plaan oli Jaanipäevaks Pobi sõidukorda saada aga võta näpust, ei saa. Asjad on mitme auto pealt kokku kogutud ja kuidagi ei taha omavahel sobida. Tagumine parem uks tuli üldse maha võtta ja aukusid kohendama hakata.
   
   
   
   
   
No kuidas need pildid küll nii lähevad, vist alko aktsiisi langetamise ootuses. Samas, kui peale pildile vajutada, lähevad õigetpidi tagasi.
Vasta

Proovisin pildid õigetpidi saada...

Väga ilus auto paistab sündivat...

[Pilt: IMG-5532-Medium.jpg]

[Pilt: IMG-5531-Medium.jpg]

[Pilt: IMG-5530-Medium.jpg]

[Pilt: IMG-5496-Medium.jpg]

[Pilt: IMG-5495-Medium.jpg]
Vasta

Suured pühad läbi ja natuke sai ka Pobi kallal nokitsetud. Peab mainima et võrreldes 21 Volgaga on Pobi ikka klass hullem kirvetöö või on erinevate aastate vidinad sedavõrd erinevad tehtud. Muidugi käib töö erinevatel aastatel soetatud varuosadega, mis on kuhugi riiulitele seisma jäänud, sest Nõuka ajal soetadi igasugu tagavara vidinaid põhimõttel, et äkki läheb vaja. Paistab paika pidavat rahvatarkus, et vidin, mis tehases paika ei sobinud, müüdi varuosaks, las lodanikud kepivad. Kui vaadata koostekvaliteeti isegi ZIL sõiduautol, siis võib arvata, kui madal see oli Pobidel. Igatahes iga pisemgi vidin nõuab kohutavalt aega ja närve, enne kui hästi, mitte ideaalselt, sobima hakkab. 
   
   
   
   
Igatahes autohuvilistel, kellel püsivusega probleeme, tuleks Pobidest kauge kaarega mööda käia. Rinda tasuks pista GAZ 21 või veel parem GAZ 24-ga. Kõige lihtsam variant muidugi mõni Lääne pill. Kahjuks mina olen üles kasvanud GAZ-de keskel. Noh palju pole jäänud. Järgmisel nädalal saab puhkusele ja siis on ka lootus masin kokku saada.
Vasta

(24-06-2019, 20:37 PM)Formika Kirjutas:  Suured pühad läbi ja natuke sai ka Pobi kallal nokitsetud. Peab mainima et võrreldes 21 Volgaga on Pobi ikka klass hullem kirvetöö või on erinevate aastate vidinad sedavõrd erinevad tehtud. Muidugi käib töö erinevatel aastatel soetatud varuosadega, mis on kuhugi riiulitele seisma jäänud, sest Nõuka ajal soetadi igasugu tagavara vidinaid põhimõttel, et äkki läheb vaja. Paistab paika pidavat rahvatarkus, et vidin, mis tehases paika ei sobinud, müüdi varuosaks, las lodanikud kepivad. Kui vaadata koostekvaliteeti isegi ZIL sõiduautol, siis võib arvata, kui madal see oli Pobidel. Igatahes iga pisemgi vidin nõuab kohutavalt aega ja närve, enne kui hästi, mitte ideaalselt, sobima hakkab. 




Igatahes autohuvilistel, kellel püsivusega probleeme, tuleks Pobidest kauge kaarega mööda käia. Rinda tasuks pista GAZ 21 või veel parem GAZ 24-ga. Kõige lihtsam variant muidugi mõni Lääne pill. Kahjuks mina olen üles kasvanud GAZ-de keskel. Noh palju pole jäänud. Järgmisel nädalal saab puhkusele ja siis on ka lootus masin kokku saada.

Ukse lukku ja sisemist linki ühendaval metallist latil käib peal riidest sukk. Soovitan kindlasti panna, sest see väldib värvi kahjustamist ja kriuksumist.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

Muff jõudis ette. Kinnitan info.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(24-06-2019, 23:25 PM)Mufff Kirjutas:  
(24-06-2019, 20:37 PM)Formika Kirjutas:  Suured pühad läbi ja natuke sai ka Pobi kallal nokitsetud. Peab mainima et võrreldes 21 Volgaga on Pobi ikka klass hullem kirvetöö või on erinevate aastate vidinad sedavõrd erinevad tehtud. Muidugi käib töö erinevatel aastatel soetatud varuosadega, mis on kuhugi riiulitele seisma jäänud, sest Nõuka ajal soetadi igasugu tagavara vidinaid põhimõttel, et äkki läheb vaja. Paistab paika pidavat rahvatarkus, et vidin, mis tehases paika ei sobinud, müüdi varuosaks, las lodanikud kepivad. Kui vaadata koostekvaliteeti isegi ZIL sõiduautol, siis võib arvata, kui madal see oli Pobidel. Igatahes iga pisemgi vidin nõuab kohutavalt aega ja närve, enne kui hästi, mitte ideaalselt, sobima hakkab. 




Igatahes autohuvilistel, kellel püsivusega probleeme, tuleks Pobidest kauge kaarega mööda käia. Rinda tasuks pista GAZ 21 või veel parem GAZ 24-ga. Kõige lihtsam variant muidugi mõni Lääne pill. Kahjuks mina olen üles kasvanud GAZ-de keskel. Noh palju pole jäänud. Järgmisel nädalal saab puhkusele ja siis on ka lootus masin kokku saada.

Ukse lukku ja sisemist linki ühendaval metallist latil käib peal riidest sukk. Soovitan kindlasti panna, sest see väldib värvi kahjustamist ja kriuksumist.
 Ma tean seda ja need olemas, ainult igavene jama neid vorstinahku kaela ajada kui vaja sättida, reguleerida. Kui kõik ideaalselt töötab, tõmban nahad peale, pole vähemalt määriste kätega ära plätserdatud.
Vasta

Ühe uksega saime ühele poole. Kolm veel.
   
Vasta

Väga ilus töö.Kas päikesesirmid on ikka õiged? Minu pobil on natuke teistmoodi.
Vasta

(26-06-2019, 23:50 PM)trajet321 Kirjutas:  Väga ilus töö.Kas päikesesirmid on ikka õiged? Minu pobil on natuke teistmoodi.
 Päikesesirmide suhtes hea küsimus, vastan ausalt ei tea. Sellised tal olid. Võibolla sõltub aastakäigust. Minul aastast 1956.
Vasta

(26-06-2019, 23:58 PM)Formika Kirjutas:  
(26-06-2019, 23:50 PM)trajet321 Kirjutas:  Väga ilus töö.Kas päikesesirmid on ikka õiged? Minu pobil on natuke teistmoodi.
 Päikesesirmide suhtes hea küsimus, vastan ausalt ei tea. Sellised tal olid. Võibolla sõltub aastakäigust. Minul aastast 1956.

On küll õiged.
Vasta

Nii. pärast kahe aastast võitlust on auto valmis, kui nii saab ütelda. Kogutud kokku enamvähem originaalsetest juppidest ja peaks olema siis üks kahest säilinud ZIM mootoriga Pobedast. Kuigi seda teist Moskva oma pole ükski autoriteetne tegelane näinud ja pole kusagil ühtegi pilti ka sellest liikvel. Põhjus miks nende replikaid pole tehtud on esisillas. Mulle on juba Venemaalt paar päringut tehtud ja palutakse teha esisillast pilte ja jooniseid. Pole erilist tahtmist seda teha. Selle pole siia ka väga konkreetseid esisilla pilte välja pannud. Muidu auto sõidab üllatavalt hästi ja kuulab ka rooli. 100 km/h pole mingi probleem, kuigi sellist vaikust kui tänapäeva autodel, pole. Iniseb küllalt valjult. 
 Katsetamise käigus ka igasugu jamasid. Kärssas läbi genekas. Kuna see on originaalne 1956-st aastast, siis nutulugu. Kas keegi teab, saab neid siin tänapäeval kusagil ümber mähkida. Käiguvahetus ei taha ka väga perfektselt töötada. Kuna sellest midagi säilinud ei olnud, siis tuli aretada, eeskujuks ZIM ja Pobeda. Tükib I käik sisse jääma või õigemini kinni kiiluma. Viga hoovastikus aga kus, pole õnnestunud kindlaks teha. Kuna enne kuuekümnendaid aastaid oli autodel pluss keres, siis sai ka see eksemplar niimoodi tehtud. Sisu nagu piltidelt näha jäljendab ZIMmi stiili. Kas ta nüüd originaalis ka sama tegumoega oli teab ainult Jumal. Bensiinpaak siis 90L, kardaan vahepukiga, Õliradikas ja GAZ 11-ne radikas, mille kork on vale. Kui kellelgi on pakkuda originaalset GAZ 51 radika korki, tulgu lagedale. Erinev ainult ülemise paagi väljavõtu koht. See rohkem paremasse äärde toodud. Seoses sellega on ka eriline termostaadi koda. Piltidelt näha, väljalase 45 kraadise nurga all. Muidu Zimmidel see piki mootorit. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Noorematele huvilistele paar pilti võrdluseks II ja III seeria erinevustest.
   
   
Veelkord - ootan tagasisidet generaatorite remondi võimalustest ja muidugi GAZ 51 radika korgist.
Vasta

Jeerum mis pitsalõikurid sel ratasteks on  Smile kas isegi sel võimsamal variandil polnud miskit laiemat all?
Vasta

Mis selle generaatori koodiks on?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(13-07-2019, 20:58 PM)cesium Kirjutas:  Jeerum mis pitsalõikurid sel ratasteks on  Smile kas isegi sel võimsamal variandil polnud miskit laiemat all?
 
Sel ajal olidki sellised. 6-sil-s ZIM-l ja 8 sil-l ZIS 110-l olid samasugused. Minu teada ei tuntud siis veel ei talve ega suvekumme. Teid ei soolatud ja läbi lume sõita oli kitsam kumm palju efektiivsem.
Vasta

(13-07-2019, 22:15 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle generaatori koodiks on?

A.
 Võtan ta Esmaspäeval maha. Siis saan koodi.
Vasta

(13-07-2019, 23:15 PM)Formika Kirjutas:  
(13-07-2019, 22:15 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle generaatori koodiks on?

A.
 Võtan ta Esmaspäeval maha. Siis saan koodi.

Hiiul remonditakse genekaid ja tehakse seda päris hästi. Kui on soovi, võin otsida numbri.
Gaz-51 radiaatori kork peaks varudes olemas olema ja isegi päris uus. Otsin üles ja teen pildi.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(14-07-2019, 07:50 AM)Mufff Kirjutas:  
(13-07-2019, 23:15 PM)Formika Kirjutas:  
(13-07-2019, 22:15 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle generaatori koodiks on?

A.
 Võtan ta Esmaspäeval maha. Siis saan koodi.

Hiiul remonditakse genekaid ja tehakse seda päris hästi. Kui on soovi, võin otsida numbri.
Gaz-51 radiaatori kork peaks varudes olemas olema ja isegi päris uus. Otsin üles ja teen pildi.
 Tänan, ikka on soov, ega muidu ei hädaldaks.
Vasta

http://www.kontakt.ee/est/info_page/Eest...arpea-FIE/

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

(13-07-2019, 18:32 PM)Formika Kirjutas:  Kuna enne kuuekümnendaid aastaid oli autodel pluss keres, siis sai ka see eksemplar niimoodi tehtud. 

Kuidas geneka süsteem on lahendatud? Kas genekas on mootorist eraldatud kui pluss keres liigub?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne