20-06-2019, 16:12 PM
lihtsalt ääremärkusena mainiks, et vileuue sõiduauto saad poest (75-80.- pluss kindlustus) kuumaksega kätte küll ja veel.
(20-06-2019, 16:12 PM)diesel Kirjutas: lihtsalt ääremärkusena mainiks, et vileuue sõiduauto saad poest (75-80.- pluss kindlustus) kuumaksega kätte küll ja veel.
Või nii, et loobid puud, saed, kirved, kiivrid jms luugist sisse ja annad käru sabas õkva läbi võsa minna. Selline majandamine ongi 100% odava kasutatud tehnika pärusmaa. (20-06-2019, 16:12 PM)diesel Kirjutas: lihtsalt ääremärkusena mainiks, et vileuue sõiduauto saad poest (75-80.- pluss kindlustus) kuumaksega kätte küll ja veel.
(20-06-2019, 16:34 PM)PlyVal64 Kirjutas: ... see astmaatiline mikromootor on ainult iseenda tagumendi tööle vedamiseks linnatingimsutes, maanteele selle võrriga asja pole. jne. ... Aga osta omale selline???See astmaatiline mootor on ju võimalike valikute seas keskmine, 0,9l ja diisli vahel, 412 mosse oli sama võimas ja käras küll.
Realistlik valik oleks mul oma tingimustele sobivalt siis diisel-tolmutis: 2K€ taskus Laagrisse ja edasi 5 aastat iga kuu jäme 200 must-be autokulu ja kohustus. ... Jah, see ei ole üldse palju, kui ikka on vaja ja uue autota ei saa. Elad kaugel/metsas/karupees ja sõidad iga päev vähemalt 60-100km ehk 30000km aastas. ...
(20-06-2019, 17:24 PM)diesel Kirjutas: liisinguga on kohati asi veidi imelik ka muidugi. viimati kui seitse aastat vana ja paarsada tuhat sõitnud vankri liisinguga soetasin, siis kuumakse oli suurem kui uue sarnase asja liisimisel. no oli küll jäägita ja neli aastat aga ikka tundus veidi arusaamatu.talvel olii ka plaan expert pruugitult liisida,aga nähes mida pank koorib ja muudkui maksa,maksa ja maksa ja lõppu polnud näha siis saatsin panga peppu.7500 oli äkki auto hind ja kuumakse 150 ja 5 aastat ja 2012 masin oli.pank jäi klotsist ilma ja soetasin sama vana partneri maxi,teeenib braha juurde siis saab experdi.
(20-06-2019, 17:56 PM)honkomees Kirjutas: See astmaatiline mootor on ju võimalike valikute seas keskmine, 0,9l ja diisli vahel, 412 mosse oli sama võimas ja käras küll.
Analoogne nelikveoline diisel duster on mul 3 a, varustus küll vähe kehvem ja hinnanumber oli tsutt suurem, aga rikkeid peale ühe dpf anduri oma pole olnud. ja mu jaoks on kõige olulisem, et saaks igapäevaselt muretult sõita ilma remondimureta, igasugu lisad ja mugavused pole määravad. Kuna elan metsas karupees töökohast ~60 km kaugusel aastane läbisõit tuleb ca 40kkm + kastikaga veel oma 10kkm.
Kuus 150€ ja kogu mure, lisaks veel 2 puudust, talvel on külmavõitu ja kuumaga on kondil võimu vähe ning heliisolatsioon on kehv. Aga muus on auto nagu auto ikka ...
Sama raha ehk 17 tonni eest oleks saanud tol ajal ka Suzuki Vitara ja mingi SsangYong Tivoli, aga nendest hirmutas eemale kehvem maastikuvõimekus, madalam kliirens jms maakale oluline. Samas ka Dusteril sõitsin summutipüti küljest.
Ehk Uku lugusid tasub lugeda, kel samasugused hobid... Läks kasutatust OT. Aga see kuramuse haagis ja mahutavus on julm probleem uute parsadega. Sestap on vanakestel odavatel oma koht siin Päikese all ikkagi olemas. Võtame Volvo XC70 - piduriteta 500kg! Mullibussid: 2,5diisliga g-vojaager - 500kg! KUHU sellega minna??? Isegi sel 1,6bens+automaat renool on 675kg. Nii tundubki MPV vaatama minemist väärt olev pill olevat. 7 kohta, 750 kg käru, murutraktor mahub ka sisse
(20-06-2019, 18:56 PM)Marko Kirjutas: Val, Scorpal on küll 750 kilo käru lubatud, aga usu, sa ei taha seda kogu aeg parandada. Kogemusest räägin, nagu ikka. Ostes mõtlesin, et olen kaval ja jätan ühe põlvkonna vahele, paari kuuga oli selge, et panin korralikult puusse.
Poritiivad on ka minev kaup, kui värvi all kobrutamist näed, siis on auk juba metallist läbi, sest see tuleb seestpoolt. Sajad kogunevad jah alguses, aga ega konstantselt iga kuu ja niimoodi iga aasta ei lähe.