Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
lihtsalt ääremärkusena mainiks, et vileuue sõiduauto saad poest (75-80.- pluss kindlustus) kuumaksega kätte küll ja veel.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
priit eelpool viitas daciale. hakkasin ise ka vaatama. tuttav inime suht hiljuti ostis servoleti ja kiitis reipalt alla saja rahast kuumakset, aga krt neid enamb ei müüdagi vist.
no igatahes vähemasti dacia on.
ja siis on esindustel demomasinad, mis suht olematute läbisõitudega teinekord ikka kõva alega antakse ja küsides saab uue auto tingimustega liisingu ka vahel.
liisinguga on kohati asi veidi imelik ka muidugi. viimati kui seitse aastat vana ja paarsada tuhat sõitnud vankri liisinguga soetasin, siis kuumakse oli suurem kui uue sarnase asja liisimisel. no oli küll jäägita ja neli aastat aga ikka tundus veidi arusaamatu.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Val, Scorpal on küll 750 kilo käru lubatud, aga usu, sa ei taha seda kogu aeg parandada. Kogemusest räägin, nagu ikka. Ostes mõtlesin, et olen kaval ja jätan ühe põlvkonna vahele, paari kuuga oli selge, et panin korralikult puusse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(20-06-2019, 18:56 PM)Marko Kirjutas: Val, Scorpal on küll 750 kilo käru lubatud, aga usu, sa ei taha seda kogu aeg parandada. Kogemusest räägin, nagu ikka. Ostes mõtlesin, et olen kaval ja jätan ühe põlvkonna vahele, paari kuuga oli selge, et panin korralikult puusse.
Lisaks on sel näitel kurikuulus 2,5 liitrine itaalia paadiankur peal. Voikugi puhul tuleks mitu korda mõelda kas ikka on mõtet seda 2,5 diislit võtta. Fordi puhul on ka kogu ülejäänu nagu on. Match made in heven (or hell)
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 150
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Oma 99.a grand voyageri puhul imestasin et sel on piduritega haagise mass kuni 700kg ja piduriteta ainult 450kg. Auto on 3.8l ja neliveoline, tühimass 2,1 tonni. Kas nii lahjad näitajad võivad olla nende nõrga käigukasti pärast mis kõngevad niisamagi?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vaatsi just putukate andmeid ja leidsin, et pisikene sukisuki jimny veab 1.3 tonni piduriga haaget.
jumekas.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kusjuures ma meelsasti vaataks kedagi sukimukiga säärast saba vedamas maanteel. Ohutust kaugusest... Aeglaselt liikudes pole vahet.
Valmistajad reeglina alahindavad oma toodete tugevusvaru haagisemasse loosides. Mitte, et need alati loogilised oleks... Aga tõesti, võimekus täiskoormaga kohalt ära saada on üks kriteerium.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Pidurid on märksõna mitte vedamine.
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Audi enne minu juurde jõudmist seisis umbes 2 aastat , millal viimati õli vahetati - pole aimugi . Süüteküünlaid polnud vist keegi kunagi vahetanud . Audi sai uued küünlad , küünlajuhtmed , jagaja kaane ja rootori . Oli tohutult elektrimuresi , no sain korda , ülevaatusel räägiti veidi vedelatest esimestest õõtsapuksidest ( tegelikult oli vedel vaid parempoolne ) vahetusse läksid mõlema poole õõtshoovad . Peale õõtsade vahetust on vajalik sillaregull. Siis veel , esimesed pidurid jäid aeg ajalt peale - remont käis "spetsialisti" juures nii : pidurikolvi tolmukate kruvikeerajaga eemale , miskit aerosooli vahele ja korras = mahavisatud raha . Pidurid remontisin kasutades remondikomplekte . Nüüd on järjekord generaatori käes .
Nii need sada € kuus kogunevad .
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Mina teen näiteks nii,et iga 2-3 aasta tagant ostan mingi 1500-2000 eurose liikuri (siiani viimased 2 tk golf 4-jad) uhan sinna 35-40000 km aastas peale ja siis müün maha.Muidugi kasutan autot sihtotstarbeliselt,ei laku muki ega silu,kui miski katki saab korda tehtud.Niimoodi on auto remondile kulu kuus kuskil 40-50 eur,töö teen ise. Pole siiani liisingu autodele raha raiskamist mõttekaks pidanud,soomest saab igast oksjonitelt väga odavalt heas korras autosid,läbisõidud on küll suured,aga õiged,pole kõik kirikupapi omad.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,793
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Inimeste soovid ja võimalused on erinevad. Endal oli au golf neljaga tutvuda aastal 98, salongis : ) Õnneks ei andnud pank tollal liisingut. Minupoolne komplektatsioon maksis vist 280000 kroonu. Selle kõige juures oli hea asjaolu, et vanaema korter jäi alles.
Meie ühist minevikku kerge muigega vaadates pole siiski päris selge, miks antud teemas tundub popp olema iseenda piitsutamine ja seepeale rõõmsal näol kinnitus, et küll on hea.
Võistlemine igiliikuri odavuses ei tohiks olla võidumehe tunnus. Sellise massina soetamise võimalus, millega igakordsel ülevaatusel võiduloosi saad, ei nõua kopikatki remondiraha, on kütusejänus tagasihoidlik ja tavaliselt õnnestub pärast veel kallimalt maha müüa, kõlab isiklikul kogemuse põhjal üsna kahtlaselt. Kuigi võin ka eksida.
Postitused: 216
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Vähemalt mina olen jõudnud tõdemuseni ,et kas ma olen siis tõesti nii vähe väärt et sõita igapäevaselt mingi roostes ja kohe laiali pudeneva roobiga.Kõik taandub lõpuks muidugi rahakoti suurusele aga joosta juba autoga peaaegu kaasa või lükata jalaga hoogu ja taguda rusikaga rinnale ,et mina liisingut ei maksa,olen vaba mees vabal maal.Sõidan ka kasutatud autoga aga loodan et vähemalt kümme aastat ei pea veel tutvuma igal hommikul Kuusakoski hinnakirjaga ,et kas täna viimaseks sõiduks õige päev.
Postitused: 100
Teemad: 7
Liitus: Sep 2010
Maine:
1
Asi vist sõltub konkreetsest päevast, millal konkreetne isend tehasest välja sõitis. Minu kogemused:
1983 a VW Jetta. Hind 4000 eek. Kui igapäevaselt sõitsin ei lagunenud mitte miski. Ülevaatusel kord öeldi, et üks šarniir logiseb- vahetasin välja. Rohkem pole sõitmist takistavaid tegureid olnud. Jäi seisma, sest naine ei lubanud turvalisuskaalutlustel sellega lapsi vedada. Kulu 5,7l bensiini sajale, kindlustus 23€/aasta.
2001a VW Passat. LS 320 000. Hind 5500€ Mootor töötab, kere korras. AGA plastosad järjest lagunevad- uksekäepidemed, mootorikate alt ja ülevalt, õlivardatoru. Lisaks ebaloogiline tagaluugilukk. Kulu 5,3l diislit sajale, aastane kindlustus 89€.
2003 a VW Sharan. Algus 210 000, lõpp 360 000. Hind 2000€. Sõitsin töösõite, kodusõite, ehitasin maja, vedasin 2 tonnist haagist, aastane läbisõit 65 000. Õlivahetusega kaasnes veovõlli otsa vahetus. Pidi lagunema nagu juudas aga ei lagunenud- kulus lihtsalt ära. Istmed läksid koledaks, suuremad remondid olid kohe saades sidur ja natuke pärast seda roolilatt. Arvestades asjaolusid- kuluosad. Kulu 6l sajale diisel, kindlustus 72€/aasta. Müüsin 800€ eest. Kilomeetrihind tuli üsna madal.
2016 Dacia Duster- algus 80 000, hetkel 130 000. Töösõit metsas/kruusal. Garantiikorras nipet-näpet vahetatud. Minu masin peab kenasti, mõnel teisel firmas laguneb (kokku meil 12 tk), niiet majandusmees keeldub dustereid juurde ostmast- esindus väänab ulme remondiarveid (pidi olema jutu järgi pea 3x kallim audist arvestades pidurite ja sillaremonti). Muidu metsas üksinda sõita väga mõnna. Peret sinna sisse hästi ära ei mahuta, haagisega julgeks vedada kergemat koormat. Kui satub selline mittelagunev isend nagu mul, siis soovitaks kõigile tööautoks. Võrreldes 2015 aasta RAV4-ga palju mugavam. Kütust võtab 5,3l diislit.
Niiet kellele ema, kellele tütar.