kuna sai mootor lahti kisutud ja nyyd aeg kokku panema hakata...siis millist vahendit(silikoon või mis iganes) kõikse parem karteripoolte kokkupanekul kasutada olex???
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
Tee õige paksusega papist tihend, leota õlis läbi ning mine poodi ja küsi kuuma ja bensiini kindlat ermeetikut(pane ikka tihendi vahele vahele), aga kui pole ermeetikut võtta, siis käib ka õlivärv.
tihendi vahele vahele???
ikka nagu aru saanud et tihend läeb poolte vahele....ja kummalegi poole veel siis hermeetikut....ja ple plaanis ise tihendit tegema hakata...vaid tihend juba olemas,,,,
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
ise olen kasutan papp tihendit ja soudali punast ermetsi.
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
ermeetik mõlemale tihendi või mõlemile mootoripoolele.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Karteripoolte vahele tihendit panemata ning ainult hermeetikut kasutades võib juhtuda,et kokku pannes hakkab võlle pooma,küljekaante alla võib ka ainult hermeetikut panna.
jah...tihend peab olema ettenähtud \"paksusega\".. insenerid on ka selle juurde arvestanud võllide pikkusele.. jätad tihendi vahelt ära, mootor muutub mõne mm kitsamaks ja võllid jäävad kinni..
puhas hermeetik ikka ei sobi tihendiks, midagi peab ikka vahel olema, hermets on tihendamiseks mitte tihendiks..
sellest siin kunagi juttugi olnud.
lihtsalt.. kuradi tüütu on neid tihendeid välja lõikuda.. hmhhh
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
papist tihendite paksust mõõdetakse ikka kümnendikes. aga ka see võib jama tekitada. käigukastiga on lihtsam, sest tavaliselt annab laagrite alla seibe panna ja niimoodi telgloksud paika saada. raskem on väntvõlliga.
papp aga selle pärast, et see vene mootorite poolte tihedus on üks suur õnneasi. võta üks rihtplaat ja vaata, kas pinnad ikka on 100% siledad. kui pole, siis võib see hermeetik seal metallpindade vahel lohu kohal aegapidi järgi anda küll.
kui aga pinnad on ideaalselt siledad, siis ei taha miski vägi seda silikooni seal vahel enam kinni hoida ja kokkusurumisel pressib selle ilusti välja. seetõttu olen minagi jäänud karteripoolte kokkupanekul truuks immutatud papptihendile.
üks nõuanne veel - ära päris värsket silikooni kokku suru, lase tal natuke teheneda ka. muidu pressib kohe kõik välja.
tänud klaabule...hakkan reedel oma masinat siis kokku lappama
panin jawa karteripooled ainult silikooniga. palju parem kui mingi tihend. ainult üleliigne silikoon tuleb vahelt välja. kui lahti võtta siis on tervel liitepinnal ühtlane silikoonikiht, kuskilt pole ilma.
VEllou KAsk
Registreerimata
Sai paari päeva eesti kloostrimetsa motopoes käidud ja seal ei soovitatud eriti silikoni panna, kui panna siis väga väha. Kui ei viitsi tihendiga möllata siis tavalist värvi. Endale ostsin aspestiga paroniiti, sest see oli aspestivabast ligi poole võrra odavam.
VEllou KAsk
ise kunagi panin ka ainult silikoniga siis kui noor ja rumal veel olin.nimelt silikoniga see jama et kui seda palju paned siis need ülejäägid mis karteri sissepoole jäävad kipuvad karteris õhu ja õlitus auke ummistama.
nüüdsiis kasutan ainult tihendit.lasin isal venemaalt tuua spetsaalset tihendi materjali (mistki 25 eek 3 ruutmeetrit) ja sellest teen tihendeid. ja kui tihendi tegemis tehnoloogia on käpas siis korraliku tihendi tegemine võtab 20 min aega.
siitkohapealt küsimus? kas tõesti peab tihendit enne õli sees leotama enne kui poled kokku surutakse? mina olen alati kuiva tihendit pannud.