31-12-2018, 20:58 PM
Üles piiramatult. Külgedele üldse mitte. Taha 0.5m
(31-12-2018, 20:35 PM)Sten Kirjutas: Mis on kerghaagisel veetava koorma suurimad lubatud mõõdud?
Kui palju võib koorem üle haagise äärte ulatuda? Kõrvale taha ette üles
(31-12-2018, 20:35 PM)Sten Kirjutas: Mis on kerghaagisel veetava koorma suurimad lubatud mõõdud?
Kui palju võib koorem üle haagise äärte ulatuda? Kõrvale taha ette üles
(03-07-2019, 19:33 PM)zazik Kirjutas:(03-07-2019, 19:28 PM)Qunts Kirjutas: ...ja B kat...
See tingimus sõltub ju suuresti vedurist, ainult haagise omadustega seda määrata ei saa.
Vedur on kas E klassi mersu või siis mersu sprinter furgoon täismassiga 3495kg.
Küsimus ei ole veduris vaid pigem vastupidavuses ja hinnas.
MB Furgoonile võin tuima näoga 750 sappa haakida B lubadega ja ei ole probleemi.
Vaja vedada furgoonis traktor kaaluga 935kg ja järelkärul puulõhkumis masin kaaluga 460 kg.
Seega järulkäru täismass ei tohi ületada 750kg +/- paarkend kilo et lõhki ei läheks.
(04-07-2019, 08:40 AM)Basilio Kirjutas: Aastate jooksul on saanud laenutada igasuguseid kärusid.
Minu isiklik pingerivi oleks: Respo - Tiki - Brentex. Brentex tundub kuidagi eriti õblukese raamiga ja pehmeke, paras konservikarp. Küllap ta ka kestab kui hoolega hoida ja mitte ülekoormata, aga ega käru ainult ilusa ilmaga heina vedamiseks osteta...
(04-07-2019, 08:40 AM)Basilio Kirjutas: ... ega käru ainult ilusa ilmaga heina vedamiseks osteta...
(04-07-2019, 09:21 AM)veix__ Kirjutas: Ma nimede osas kindel pole, aga osadel on raam nö. kinnisest nelikanttorust, osadel U-profiilist. Väidetavalt on see U-profiil parem kuna nelikant ei ole igalt poolt hermeetiliselt suletud ja sinna sattuv niiskus (talvel soolane vesi) põhjustab rohkem korrosiooni probleeme kui avatud profiil.
(04-07-2019, 09:15 AM)margus61 Kirjutas: Ma valiksin ................... topeltsillaga 3x1,5m kastiga kerghaagis.Kahe sillaga kerghaagis on olemuselt räme legaalse kandevõime raiskamine.
(04-07-2019, 10:21 AM)Marko Kirjutas:Täiesti nõus, topeltsild on kerghaagise puhul räige üledimensioneerimine. Kui aga mitte piirduda legaalsusega (ja seda kipub sageli suuremal või väiksemal kujul ette tulema), polegi asi nii hull pikaajalist ressurssi silmas pidades. Pisike plussaspekt on ka vajaduse puudumine tugiratta järele.(04-07-2019, 09:15 AM)margus61 Kirjutas: Ma valiksin ................... topeltsillaga 3x1,5m kastiga kerghaagis.Kahe sillaga kerghaagis on olemuselt räme legaalse kandevõime raiskamine.
(04-07-2019, 10:15 AM)DevilDeVille Kirjutas: enamvähem kõiki haagisepudinaid saab hädaline vajadusel ka meie kehast õiglaste hinnetega: www.haagiseosad.eeilmselt on 10+a vanale Tiki 270LP-le eraldi tagatuleklaaside leidmine põhjendamatu optimism?