17-07-2019, 00:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2019, 09:33 AM ja muutjaks oli Seiklusminister.)
Mind on pikalt paelunud vanad autod ja olen olen siiamaani NSVL toodangu usku olnud. Olen omanud 5 ladat ja 4 sapikat. Kuna masinapark oli kõik maha müüdud, siis sai kurva näoga käidud vanatehnika üritusi väisamas. Nii tekkis mõte, et prooviks midagi välismaist ja võimalikult imelikku. Kuna kinnisideeks sai automaatkast, siis valikuid väga palju ei olnud. Lappasin erinevaid portaale ja silma jäi üsna kole masin. Kuna teda tänavaliikluses tihti ei kohta, siis see sobis ja kuna oli ka automaatkast, siis sai masinat vaatama mindud.
Auto juures tervitasid mind kaks vene keelt kõnelevat kodanikku ja rääkisid kui hea masin ikka on. Et nädal tagasi käis ülevaatusel ja kõik on tip-top. Pikk ülevaatus oli ka üheks tingimuseks, et ei peaks kohe käsi õliseks tegema ja pead vaevama ülevaatuse pärast. Ma ei ole küll kindel, et kas see masin selle ülevaatuse legaalselt läbis, aga see selleks.
Tegin prooviringi ja masina sumps üürgas kõvasti. Müüja seletas, et sport sumps ja peabki selline olema, aga ma kaldun arvama, et seal nii mõnigi auk summutitorus. Auto pidurdas, käigud vahetusid ja tuled viled töötasid. Autol paistis roostet juhipoolsel tagumisel tiival, aga olin roostega arvestanud.
Läks natuke aega ja saigi diil tehtud. Uue omanikuna ajasin lapsed tagaistmele ja hakkasin koju sõitma. Kuna autol on eemaldatav katus, siis võtsin selle ka ära ja sõit koju oli mõnus. Ainuke häiriv asi oli müra. Sõidan ja jube palavaks läheb. Tahaks külma peale hoova lükata, aga hoob käib tühjalt ringi ja on kuuma puhuvas asendis. Külma peale ma teda ei saanudki.
Õhtul Lustisõidule sõites ajasin taas kogu pere autosse ja sõit Nõmme poole võis alata. Järvevanalt Pärnu mnt-le keerates oli tunda korralikku siduri/piduri kärsakat. Arvasin, et sidur, aga Nõmmele jõudes olid esimesed kettad ja klotsid punased ning esipidurid peal. Ju miskit on kinni, eks vaatab kui aega saab.
Nüüd õhtul koju sõites hakkas kostma korralikku kahinat. Tundub, et see tuleb käigukastist, st kui lasta vaba käiguga veereda, siis on vaikus, aga kui anda gaasi, siis tekib ka korralik kahin. Mis see olla võiks?
Kui vähe rohkem vaba aega tekib, siis vaatan auto teravama pilguga üle ja eks siis selgub, mis ja kas sellest masinast saab.
Pildimaterjal auto24-st:
Auto juures tervitasid mind kaks vene keelt kõnelevat kodanikku ja rääkisid kui hea masin ikka on. Et nädal tagasi käis ülevaatusel ja kõik on tip-top. Pikk ülevaatus oli ka üheks tingimuseks, et ei peaks kohe käsi õliseks tegema ja pead vaevama ülevaatuse pärast. Ma ei ole küll kindel, et kas see masin selle ülevaatuse legaalselt läbis, aga see selleks.
Tegin prooviringi ja masina sumps üürgas kõvasti. Müüja seletas, et sport sumps ja peabki selline olema, aga ma kaldun arvama, et seal nii mõnigi auk summutitorus. Auto pidurdas, käigud vahetusid ja tuled viled töötasid. Autol paistis roostet juhipoolsel tagumisel tiival, aga olin roostega arvestanud.
Läks natuke aega ja saigi diil tehtud. Uue omanikuna ajasin lapsed tagaistmele ja hakkasin koju sõitma. Kuna autol on eemaldatav katus, siis võtsin selle ka ära ja sõit koju oli mõnus. Ainuke häiriv asi oli müra. Sõidan ja jube palavaks läheb. Tahaks külma peale hoova lükata, aga hoob käib tühjalt ringi ja on kuuma puhuvas asendis. Külma peale ma teda ei saanudki.
Õhtul Lustisõidule sõites ajasin taas kogu pere autosse ja sõit Nõmme poole võis alata. Järvevanalt Pärnu mnt-le keerates oli tunda korralikku siduri/piduri kärsakat. Arvasin, et sidur, aga Nõmmele jõudes olid esimesed kettad ja klotsid punased ning esipidurid peal. Ju miskit on kinni, eks vaatab kui aega saab.
Nüüd õhtul koju sõites hakkas kostma korralikku kahinat. Tundub, et see tuleb käigukastist, st kui lasta vaba käiguga veereda, siis on vaikus, aga kui anda gaasi, siis tekib ka korralik kahin. Mis see olla võiks?
Kui vähe rohkem vaba aega tekib, siis vaatan auto teravama pilguga üle ja eks siis selgub, mis ja kas sellest masinast saab.
Pildimaterjal auto24-st: