Postitused: 46
Teemad: 15
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Paluks natuke nõu. Lada ei taha sageli soojast peast käima minna, tuleb oodata, kuni on täielikult maha jahtunud. Külmast peast läheb ilusasti. Olen enda arust kõik asjad üle vaadanud, aga midagi pole muutunud. Oskab keegi miskit soovitada? Tänud ette!
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kas ujuki nõel on ka üle vaadatud?
Postitused: 46
Teemad: 15
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Karpa on ainuke asi, mida pole näppinud. Tundub üsna värske välimusega.
Postitused: 3,163
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Kas karburaatori jalg toetub otse kollektorile, või on isolaator (plastikust) vahel?
bensiinipump mis seisus?
Nõrgalt mõjutab ka õhuvõtt, kas kollektorilt või väljast?
Postitused: 1,294
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Kas isegi gaasipedaali põhjas hoides ei käivitu?
Postitused: 244
Teemad: 18
Liitus: Apr 2007
Maine:
2
Hakkame algusest, kuna mureliku autoomaniku kohta palju ei tea, siis kas starter veab mootorit?
Ford Granada
Postitused: 46
Teemad: 15
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Bensupump sai hiljaaegu uus, kütus peale tuleb. Starter ringi käib ja sellega asi piirdub, ei ole isegi lootust, et võiks käivituda. Bensu pealelitsumine ei aita.
Õhku võtab seest. Kohe kui on jahtunud, läheb ilusasti käima. Sõidab ilusasti, aga tõsi, vahepeal pole tühikäik päris ühtlane, võimalik, et pole selle probleemiga seotud.
Postitused: 769
Teemad: 27
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Prooviks bensiinipump külma veega üle valada kui ei soovi käivituda.
Karburaatoril peaks ikka isolaator vahel olema, aga see vist sõltus kollektorist.
Kindlasti tasub ka karburaatori talla sirgsus üle kontrollida, sama ka bensiinipumbal.
Milline mootor ja milline karburaator teemaks on?
Milliseid vahetusi ja remonte on toitesüsteemis eelnevalt tehtud?
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 1,271
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Kunagi tuttaval vanapapil ka Ziguli soojalt ei käivitunud. Nagu maalt linna sai parklasse, siis suvel soojade ilmadega pidi ka mahajahtumist ootama. Vett pudelist kuhugi valades sai ennem hääled sisse.
Oli vist mingi bensiinipumbas aurustumise, õhukorgi tekkimise teema. Pole enam paraku täpsustamise võimalust ka enam.
Sädeme olemasolu tasub ka mittekäivitumisel üle kontrollida.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Suure tõenäosusega on nii nagu ikka vanade karbussiga rontidel. Karpa tihendid, nõelklapid ei pea, pinnad kõverad, jagaja on kulunud ja kontaktid paigast, küünlad tra teab mist ajast hinge vaakuvad olluskid.
Lahendus...
Karpa pilbasteks koos remondiga. Pinnad siledaks lihvida. Uus süütesüsteem koos jagajaga ja ongi kõik... auto sõidab nagu eile tehasest välja tulnu järgmised 10 aastat
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 270
Teemad: 28
Liitus: Jun 2013
Maine:
1
Asi on väga lihtne diagnoosida. Kui soojast peast ei käivitu,siis võta kohe õhupuhasti kaas maha ja vaata sisse,kas on näha et bensiin ujub siibri peal. Kui näed, siis pead nõelklapiga tegelema, st. ei pea benssu. Vaata veel seda sisselaskekollektori torujuppi kalibreeritud avaga ,kas see ei ole umbes. Sealt peaks nagu üleliigne välja tilkuma.
Postitused: 2,306
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Mu rüsa vajas kunagi umbes-täpselt samasuguse sümptomi tõttu kontaktide lihvimist ja vahe korrigeerimist.
Ajasin kah naabrimehe jutu pääle silmad punni ja kõhu ette, et ei saa kontaktide viga olla, aga pääle näppimist selgus, et ikkkagi oli küll.
Tõsi, naaatuke teisem lugu oli ainult. Ehk siis käima läks, aga meeletult pika vinna pääle. Külmast pääst seevastu laksas poole sekundiga hääled sisse.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ega pole karbussi ja bensiinipumba vahele lisafiltrit pandud kuuma kohta nagu näiteks klapikambrikaane peale või vastu veevoolikut?
Nimelt läheb kuuma mootoriga neis kohtades kütus keema ja pressib end nõelklapi vahelt läbi.
Oleks seal lihtsalt voolik siis sellest ei saaks ujukiruumi kuigipalju kuid filtritäis juba jookseb üle ja lähebki täis.
Muidugi ei tea ka seda kui ruttu ta enam ei käivitu.
Kui minuti-kahe pärast siis selle ajaga saab nii juhtuda.
Igaks juhuks võiks ka veenduda, et see peenike toru poleks umbes mis kollektorist otsaga allapoole tuleb ja peaks ülejooksnud bensiini välja laskma joosta.