04-08-2019, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2019, 09:32 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(03-08-2019, 19:39 PM)Mart69x Kirjutas: Esimene viga on selles, et võrdled survet (bar) mitte veehulka. Autot peseb veehulk mitte surve.
...
Ega jah, autot veeretab edasi ju kW, mitte Nm...
Veehulk ja surve on omavahel seotud: mida jõudsam pump, seda suurema surve see sama düüsimõõdu juures tekitab. Seega kompenseeritakse nigelat pumpa odavatel pesuritel väikese düüsiga. Siis saab sama surve vähema tööga kätte.
Õige on see osa jutust, et ainult surve ei puhasta - vett peab ikka ka olema. Muidu siirdub sodi vaid pühest kohast teise.
Meil on see K5, meie saime küll alla 300€ kaks aastat tagasi kätte. Peseb küll. Kerimisrull toimib, kui enne voolik sirgu tõmmata ja püstol maha panna. Kui püstoli hoidikusse suskad, siis on raudselt lohvil paar keerdu sees. Juhtme kerime meie pärast poolile eraldi. Kuigi teoorias võiks need ka koos peale-maha käia.
Kaheksameetrise voolikuga ümber auto ei käi. Kas lohistad pesurit või topid püstoli auto alt teisele poole.
Püstoli käepide on hea, ei väsita kätt. Survet on piisavalt, et sitem värv koos roostega maha lüüa. Pooletollise lohviga kannatab toita 4 bar juures. Väidetavalt suudab ka ise vett võtta samalt kõrguselt, aga minu arvates jäi siis nälga.
Samas valu on üksjagu saanud ja seni toimib märkusteta. Ei oska paremat tahta. Püsti seisab hästi, järel vedada on lihtne ja pole ka väga raske tõsta. Pöördlülitit on mugav kasutada. Pesuaineannustuse võimalust meie pole kasutanud, aga tundub paari kamraadi pealt vaadates täitsa toimivat.
Meie valisime kärtseri just tehnilise toe olemasolu järgi. Seni pole veel vaja läinud...