11-08-2019, 23:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2019, 23:31 PM ja muutjaks oli al101.)
Olen oma kompuutrit korduvalt kontrollinud tanklas ja tavaliselt ta näitab 0,3l kulu väiksemaks.
Kuid oluline on antud olukorrast just see vahe, kuna kompuuter mõõdab alati samamoodi, ainult kütused erinevad ja sõiduolud piisavalt sarnased, siis saangi näha, et minu autol kütusekulu kas ei muutu või on vahe nii väike, et ei tuvasta seda.
Biokütuses on enegiat umbes 2/3 jah, aga seda biokütust on liitris 10%, selle sa viplala jätsid vist kahe silma vahele ?
On juba välja öeldud, et vahe on 3,2%, kuid mina oma autol seda vahet ei tuvastanud.
See oleks nii 190 ml, minu auto maantee kütusekulu teemal.
Jälgin omal kütusekulu väga hoolega ja mõõdan pidevalt, seetõttu oskangi ma vahesid märgata ja tean ka, kuidas käitub minukütusekompuuter.
jah on ka olukordi, kus ta näitab 0,1l vähem, aga ka olukordi, kus 0,4l vähem, kuid üldjuhul pigem 0,3l väiksemaks.
Just nimelt on võimalik kütusekompuutril see välja võtta, kuna pihusti lahtioleku aeg on teada ja kui palju sealt läbi voolab.
Lisaks on autol ka rida muid andureid, mis osalevad mootori juhtimisel, lisaks muidugi ka kiiruseandur, kust kompuuter auto kiiruse ja läbitud vahemaa teada saab.
Auto aju jälgib ja juhib pidevalt mootori tööd, miks ei peaks kütusekompuuter seda suutma?
Ning räägin just nimelt üldkeskmisest kulust, mida saab nullida, mitte hetkekulu näitu, kuna see ei näita mitte midagi.
Nullin kodus kompuutri ära, kui lähen maanteele ja siis kohale ja ka tagasi jõudes näen, mida kompuuter näitab, jälgin seda pidevalt ja eriti hästi tunnen selle näitu 100km lõigul, mida tihti läbin, kokku 200km.
50-60ndate uunikumid ruulivad laz 695-d on ka väga tegijad asjad