13-08-2019, 08:11 AM
20-30 L on olematu kogus ja hinnavahe aasta peale (u. 1 eur nädalas). Ma üldse ei kaalukski mingi haisva ja vähe aega säiliva solgi kasutamist ja selle heitgaasi sisse hingamist.

(12-08-2019, 23:59 PM)Maisalup1 Kirjutas: ... Aastas põletan ikka 20..30 liitrit bensiini. Dolmar ei köhi ka selle peale kui echol kõik persse läheb. Seega on odavam sae marki vahetada![]()
Dolmari võsakas jookseb nüüd 13 aastat tava bensiini peal ja pole veel tihendeid vahetanud....
(13-08-2019, 08:47 AM)Maisalup1 Kirjutas: 20..30 on puhtalt mootorsae paagist, võsakas sööb suvega ligi 50 liitrit ja talvel ka umbes 10..20 liitrit võsalõikust seega terve aasta peale võib kõigi 2t mootorite kulu kokku olla ka ligi 100 liitrit...
Ärge toppige bensiini rohkem odavat õli kui etye nähtud on, hoidke õhufilter puhas ja karbuss õiges reguleeringus. Ostke katalüsaatoriga saag mitte odavaid ilma kat saagesid, ning 95 asemel lasutage 98 ka siis pole mingit muret tossava või mitte käivituva saega....
See kas 98 või aspen on mõttetu vaidlus koht. Linnameged kes 5 lirtsu aastas põletavad las põristavad aspeniga. Kel tervis ei kannata, kasutagu ka aspenit, kuid minul pole probleeme 98bensiiniga ja ma põletan seda oma mpotorites,.ning masinad kõivituvad ka peale 2 a seismist sama bensiiniga.
See, et see kohe kõik tihendid ära sööb on suurelt jaolt muinasjutt ja mind ei kohuta
(13-08-2019, 11:45 AM)veix__ Kirjutas: Ei oska öelda mis sellega juhtub seal, kas bensiinis olev keemia mõjutab seda või mis. Aspen2 valmissegu aga võtad paar aastat hiljem ja kõik ok.
(13-08-2019, 12:41 PM)diesel Kirjutas: miks sa priit kangesti tahad rootsist kütet tuua?
14 ja pool raha viieliitrise kannu eest ei ole ju palju kallim kui sinu reklaamitav rootsi hind.
(13-08-2019, 13:03 PM)diesel Kirjutas: nojah, ma olen korduvalt öelnud (ilmselt ka siin teemas), et eestis on aspeni maaletooja flexoil.Ka mina olen Võru Flexoilist võtnud, AGA hind oli veidi alla 20€. Samuti lihtinime lepinguta.
mina ostan paar-kolm korda aastas. käin enamasti rapla flexoilis. ka rakverest ja tallinnast olen ostnud.
lepingut pole, allahindlust ise küsinud ka pole, kohapealt saan kauba ja maksan ka sealsamas.
viimati raplast ostes pidin maksma 14.50 kanistri eest. 2t ja 4t sama hinnaga.
(13-08-2019, 15:46 PM)honkomees Kirjutas:Seda ma juba usun täiega! Ega siis maaletoojad ka heategevusega tegele!(13-08-2019, 13:03 PM)diesel Kirjutas: viimati raplast ostes pidin maksma 14.50 kanistri eest. 2t ja 4t sama hinnaga.Ka mina olen Võru Flexoilist võtnud, AGA hind oli veidi alla 20€. Samuti lihtinime lepinguta.
(14-08-2019, 00:59 AM)Mart69x Kirjutas: Mine küi üks korralik litt Poolas ära ja siis enam Rootsi hindadest ei jahu.POOLAS on mootorsaagidel sarnased hinnad Eestiga, näiteks Stihli profisari, zlotist oskab igaüks ise ümber arvutada. Näiteks MS261, Poolas 670€, Rootsis 680€ ja Eestis 729€. Vahe on 50-60 raha aga kui võtta aluseks riigi kodanike ostujõud, on Rootsi hinnatase ikka ülemõistuse odav! Eesti ja Poola sissetulekute vahe ongi täpselt selline, kui näites saagide puhul on, selline jäme 10%, mis tuleb kindlasti ka 38 MILJONI elaniku pealt...
(22-08-2019, 18:35 PM)veix__ Kirjutas: Värvist oli näha, et õli oli hulgas? Ilma õlita on täiesti läbipaistev.Oli selline kollakas, 3l on alles, panin 100gr 2t õli juurde.Üldiselt on minu moto koguaeg rasvasem segu teha ca 1:25/30 teen.Las suitseb.Seda paljast bensu valades oli juba vale tunne , et mingi kahtlane asi.Mida kardad , see ka tuleb
(22-08-2019, 19:45 PM)Walter Kirjutas: Kas mingi muu tootja ka sellele kette toodab või puhtalt ainult Oregoni teema ja vaja hortuluse poisse jälle 4kümpiga sponsoreerida?
(22-08-2019, 19:15 PM)diselist Kirjutas:(22-08-2019, 18:35 PM)veix__ Kirjutas: Värvist oli näha, et õli oli hulgas? Ilma õlita on täiesti läbipaistev.Oli selline kollakas, 3l on alles, panin 100gr 2t õli juurde.Üldiselt on minu moto koguaeg rasvasem segu teha ca 1:25/30 teen.Las suitseb.Seda paljast bensu valades oli juba vale tunne , et mingi kahtlane asi.Mida kardad , see ka tuleb