Topeltaktsioon DT54A roomiktraktor ja SK-6 Kolos kombain
#1

Muuseumipapa palvel panen üles järjekordse aktsiooni.

Jõgevamaal, varjupaigast 61km kauguselt on leitud lint- ehk roomiktraktor DT54A.
Tegemist siis sellise haruldusega, mida isegi varjupaiga punane raamat ei sisalda.
Tehnilise seisukorra kohapealt on teada, et traktor jäi seisma, kuna oli hõre ja käivitusmootor ei jõudnud käima vedada.
Viimast korda tõmmati käima T150 järel. Õlid ja kütused on sees.
Masina eest küsitakse 1500EUR ja omanikuga on saavutatud kokkulepe, et ta seda muul moel niipea ei realiseeri.
Samas omaniku maja katus ootab vahetamist ehk siis liiga kaua venitada ei tasu.

Aktsiooni jaoks vajalikke rekvisiite:
Pangaandmed:

Saaja Järva-Jaani Tuletõrje Selts
Swedbank, EE902200221049684062
Selgitusse aktsiooni nimi

Lisainfot saab küsida ka ksf. muuseumipapalt.

Loodan, et ksf. mrali võtab siit alates arvepidamise üle.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#2

Nõus pisut toetama."Suur Koll" sai ju päästetud miks mitte ka see.
Vasta
#3

Lähiajal panen oma panuse ka väheke.

Aga aktsioon on kujunemas topeltaktsiooniks, mida oleme pidanud seni vaid korra, üle kümne aasta tagasi Saaremaa DUK ja APP-66 heaks.

Teise subjektina on väljatulnud punase Raamatu eksponaat SK-6 Kolos kombain. Asub Viljandi maakonnas ja hinnasoov on 1000.- eurot (sellest 300.- spetsiaalselt Kolosi heaks on masina leidjalt juba olemas, lisaks korraldab JJVV ise transpordi!!).

Masin peaks olema enam-vähem töökorras, küll puudub heeder (muus osas komplektne). Paar ksf. Sillu pilti mõnede aastate eest ka lisan juurde.

Muuseumipapaga arutades leppisime kokku, et pangakonto on sama, mis ksf. isandpauk postituses, aga annetaja võiks panna juurde, kumb masin (või äkki mõlemad?) annetajale enam sümpatiseerivad.

Vaadates FB vanatraktorite grupi liikmete arvu, mis ca 12 tuhat, siis igaühelt 20 senti ja kõik oleks soetatud pluss transport ka korras Big Grin

       
Vasta
#4

Kuna ise tegelen ka DT-54 A-dega siis mainin ergutuseks,et mina Viljandimaal peale oma traktorite rohkem ei tea ja pole näinud,samuti teada ja kuuldud eksemplaride üle kümne küll ei tea olema riigis. Seega minu poolt ka kakskümmend senti! Big Grin 
Tegutsege!

T.
Vasta
#5

Kui, siis juba topelt. Muutsin teema nime ära.

Kas kombaini pildid on siis paari aasta tagused ja vahepeal on heeder jalad alla kasvatanud?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

Vahekokkuvõte, kahe masina peale kogunenud momendil 11 inimest ja 780 euri (Kolosile suunatud siis koos esmase seemnega 435 ja natile 345, kui lugeda selgitusi). Alustuseks pole paha.

Mis puudutab Kolosi kaadreid, on tegu jah mõnede aastate tagustega, heeder pärast seda oli maha müüdud.
Vasta
#7

Eestis mõni kaloss veel muidu liikvel ka on üldse? Pole nagu viimasel ajal kohanudki.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

(14-08-2019, 13:34 PM)mrali Kirjutas:  Lähiajal panen oma panuse ka väheke.

Aga aktsioon on kujunemas topeltaktsiooniks, mida oleme pidanud seni vaid korra, üle kümne aasta tagasi Saaremaa DUK ja APP-66 heaks.

Teise subjektina on väljatulnud punase Raamatu eksponaat SK-6 Kolos kombain. Asub Viljandi maakonnas ja hinnasoov on 1000.- eurot (sellest 300.- spetsiaalselt Kolosi heaks on masina leidjalt juba olemas, lisaks korraldab JJVV ise transpordi!!).

Masin peaks olema enam-vähem töökorras, küll puudub heeder (muus osas komplektne). Paar ksf. Sillu pilti mõnede aastate eest ka lisan juurde.

Muuseumipapaga arutades leppisime kokku, et pangakonto on sama, mis ksf. isandpauk postituses, aga annetaja võiks panna juurde, kumb masin (või äkki mõlemad?) annetajale enam sümpatiseerivad.

Vaadates FB vanatraktorite grupi liikmete arvu, mis ca 12 tuhat, siis igaühelt 20 senti ja kõik oleks soetatud pluss transport ka korras Big Grin

Pildilt paistab üks Avia ka. Needki juba kaunis haruldaseks jäänud, kuigi varjupaik just õnneks ühe seda marki helibussi omandas. Huvitav, palju selliseid helibusse omal ajal üldse Eestis oli? Tartus igatahes vähemalt üks oli ja kaheksakümnendate lõpul-üheksakümnendatel igasugu rahvaüritustel see figureeris, hiljem seisis aastaid Aleksandri tänaval kunagise Thalia kino õuel.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#9

Selle kolossi seljas isegi kõlkunud kui omanik veel elus oli,pidin seal taga kõõluma ja vaatama,et midagi umbe ei jookseks ja kuskilt tuld ei võta Big Grin Aasta võis olla 97-98

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

(15-08-2019, 00:46 AM)Mossemees Kirjutas:  Pildilt paistab üks Avia ka. Needki juba kaunis haruldaseks jäänud, kuigi varjupaik just õnneks ühe seda marki helibussi omandas. Huvitav, palju selliseid helibusse omal ajal üldse Eestis oli? Tartus igatahes vähemalt üks oli ja kaheksakümnendate lõpul-üheksakümnendatel igasugu rahvaüritustel see figureeris, hiljem seisis aastaid Aleksandri tänaval kunagise Thalia kino õuel.
See sama Tartu auto varjupaigas ongi.
Vasta
#11

Seda kalossi pakkusin juba aastaid tagasi muuseumi papale,nimelt saatsin talle maili,aga vastuseta ta jäigi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#12

Nagu olen aru saanud, oli kunagi seal õuel veelgi enam igasugu huvitavat kraami (mitu KAZ-4540, mitu Aviat, Skoda-LIAZ jne)?!

Mis puudutab liikuvat Kolossi, siis ega ka mina pole nt sellist masinat ka oma elu jooksul töös näinud (ega neid mu koduregioonis ka ei liikunud 1980ndate II poles enam).

PS - Tuve hommikuse telefonikõne järgi 800 euro piir ka ületatud kahele kokku.
Vasta
#13

Seal oli mitu KAZ-i üks oli mäletamistmööda sõitnud 4000+ km,kolossi kohapealt võin väita,et kui heeder ka alles oleks saaks isegi vilja koristada.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#14

Hommikune kokkuvõte 955 EUR (Kolos 510, natt 445). Kokku 14 inimest on hetkel panustanud
Vasta
#15

Paistab et jäängi kombainist ilma, juba ammu vahin seda, kui mööda sõidan. mis ta seal jaaniski teeks, roostetaks edasi.
Vasta
#16

Tegin nüüd FB Vanade traktorite grupis ka vähe suurema promo, ehk on abiks seegi. Omalt poolt võin veel lisa panna kui peaks siiski puudu tulema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

pmst ma olen sellest kohast vaid 40km kaugusel, ja võtan apastraadi rõõmuga õuele, kui peaks küsimus olema platsi puhtaks saamises. esialgu jään võlgu, aga no rauaplatsist on vaja eemal hoida. lisaks ka veel ck-5, ckd-5(sibirjak) ja ck-4
Vasta
#18

Käisin natti lähemalt uurimas ja selgusid järgnevad detailid:
Valmistatud Altai tehases "AT3"
Traktori number 251424
Väljalaskeaasta 1970. Kõrgsurve pumba pirkal 1968.
Käivitusmootor käib ringi, seda olla sageli ringi keeratud, et vältida kinnijäämist. Käivitamist segab puuduv küünlajuhe.
Nina all on alles buldooseri raam aga buldooser pole säilinud, see raam tuleb kuidagi üles riputada transa ajaks.
Külgsidurite hoovastik on lahti, hoovastiku taasühendamine võib transpordil olla abiks.
Kui peaks olema tahtmist masinat käivitada, siis kütust on paagis piisavalt.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#19

Minuarust selle rooste hind mis Järva-Jaanis tekib on sama hinnaga kui selle rooste hind mis ka minugi õuepeal tekib. Big Grin Seega pole mõtet sellepärast muretseda. Pigem tuleb karta muid asju. Näiteks seda,et metallikokkuostupunkte on meil igas nurgas ja seal käib kibekiire kokkuostmine ja see on kestnud juba mitmekümneid aastaid...
T.
Vasta
#20

(19-08-2019, 11:11 AM)isandpauk Kirjutas:  Käivitusmootor käib ringi, seda olla sageli ringi keeratud, et vältida kinnijäämist. Käivitamist segab puuduv küünlajuhe....
Kas suurt mootorit ei proovinud läbi käivitusmootori ringi ajada? Kas mootor algupärane Д 54 А või asendatud nn jõujaama variandiga? Käivitusmootori reduktor ühe- või kahekiiruseline?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne