Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Viimase otsa Zak (nii aastast 85) oli imehea keevitusaparaat. Tehti neid madalapöördelise mähisega diisli jaoks ja eraldi kippemate pööretega Volga mootorile. Umformeriks tehes tuleb nüüd vastava pöörete arvuga u 7 kw el mootor kummimuhviga otsa panna. Keevitamisel võttis hästi kaare üles suvalise tolleaegse elektroodiga, sirises ainult. Paar aastat liikuva töökoja järel polnud rootori juurde asja, ei teagi kas harjadega võeti keevitusvool. Peale tööd sai lastele zapikamootoriga bagi raam kodus tehtud. Küll õhukest, küll lage, küll tagasilla esist paksu "ematoru" sai kokku keevitatud käeshoitava maskiga. Kiidan küll Zak`i aga keevitustöö praegu teevad ära garaaziukse küljes rippuvad kerged inverterid.
Postitused: 218
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Hei.
Oskab keegi nõu anda, mis võiks mu keevitamist segada. Nimelt masinaga lastes ca paar sekundit on ilus hääl, aga üle selle hakkab plärtsuma jne. Kas traadi etteanne jääb millegipärast aeglasemaks? Vool ise kehvake?
Aparaat Wallius LKC 400. 3 faasiline
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Minu walliusl on mingid transisstorid läbi,niikui pikemat õmblust kui 15-20cm nt 4-6mm rauda lased hakkab samamoodi tatistama ja vorsti kiskuma.Tartus mingi firma kes tegeleb walliustega ütles paar aastat tagasi,et 5 euri/tk on jubin (neid seal mitu) ja vahetus mingi 60-80 eur.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(15-08-2019, 21:58 PM)meli666 Kirjutas: (15-08-2019, 21:08 PM)hundu615 Kirjutas: Minu walliusl on mingid transisstorid läbi,niikui pikemat õmblust kui 15-20cm nt 4-6mm rauda lased hakkab samamoodi tatistama ja vorsti kiskuma.Tartus mingi firma kes tegeleb walliustega ütles paar aastat tagasi,et 5 euri/tk on jubin (neid seal mitu) ja vahetus mingi 60-80 eur.
Transistorid? Dioodid ei olnud?
Dioodsild küll naljalt läbi ei lähe, aga mitte väga ammu üks Esab käitus samamoodi rikkis dioodsilla tõttu. Teagi, ehk oli äike kurja juur.
Vot,võisid dioodid ka olla,tean elektrist sama palju kui kägu kirikust.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,234
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Mina olen oma keevitustel ,kåigil ,trosskåri ära vahetanud teflonkåri vastu.Tross kogub saasta ja tekitab kah sellist effekti. Teflon libedam ja saast lihtsam kätte saada. Minul on toiminud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(25-08-2019, 19:11 PM)linnuke Kirjutas: Mina olen oma keevitustel ,kåigil ,trosskåri ära vahetanud teflonkåri vastu.Tross kogub saasta ja tekitab kah sellist effekti. Teflon libedam ja saast lihtsam kätte saada. Minul on toiminud.
Ma terve viimase aasta keppisin ajusid sama probleemiga enne kui asjale pihta sain. Terve viimase projekti keevituskvaliteet läks selle nahka. Vahepeal juba mõtlesin, et keevitus ongi peppus, tee või tina aga korralikku õmblust enam kätte ei saa. Küll laseb sirinal ja siis enam ei lase ja siis laseb jälle ja siis on pooles vinnas jne. Mingi hetk kiilus traat kõri sees kiuksti kinni, siis lõi pildi selgeks. Viskasin uue käpa külge, rippus teine tagavaraks naela otsas, ja keevitus sai täiesti uue hingamise. Aga aastaid keevitad ühe ja sama setiga, ei tule nii lihtsa asja pealegi, et kõri võib seest ära kuluda ja traati hakata takistama.
Plärtsuma hakkab ka sellisel juhul, kui düüs on kulunud, sest läbi düüsi saab traat voolu. Kui traadi otsast kinni võtta ja loksutada ning vaadata kui palju ta seal lopendab... noh üldiselt ei tohiks traat eriti düüsi sees loksuda.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,234
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
25-08-2019, 22:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2019, 22:58 PM ja muutjaks oli
linnuke.)
Point ei olegi niiväga düüsis.Liikuv traat saab piisava kontakti enivei.Kui aga kõri pidurdab traati ,siis kärssabki hetkeks seisev traat düüsi kinni. Ja sealt siis ülejäänud jebla.Nii lihtne see asi ongi.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(25-08-2019, 22:46 PM)linnuke Kirjutas: Point ei olegi niiväga düüsis.Liikuv traat saab piisava kontakti enivei.Kui aga kõri pidurdab traati ,siis kärssabki hetkeks seisev traat düüsi kinni. Ja sealt siis ülejäänud jebla.Nii lihtne see asi ongi.
Aga proovi kõvasti kulunud düüsiga keevitada
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
1mm traat ja õhkjahutusega käpp. Suurema vooluga keevitades pikemalt soovitavad 1,2mm düüsi kasutada.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 124
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Tere. Suure rõõmuga sai keevitatud ükspäev järjekordselt aga seda rõõmu jäi seekord väheseks, sest gaas sai otsa - ootamatult loomulikult.
Kas tänapäeval saab veel kusagil täita ballooni(co) ilma igast lepingute ja rentimisteta? Või ongi järele jäänud ainus võimalus lätti minna? Kellel on kogemusi sellega?
Postitused: 28
Teemad: 1
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Sõltub balloonist. Ise kasutan CO tulekustuti ballooni ja käin seda näiteks OÜ Tartu Tuli juures täitmas.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
16-09-2019, 21:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2019, 21:45 PM ja muutjaks oli
Walter.)
(16-09-2019, 21:32 PM)mega Kirjutas: Sõltub balloonist. Ise kasutan CO tulekustuti ballooni ja käin seda näiteks OÜ Tartu Tuli juures täitmas.
Tulekustuti balloon ongi mõistlik lahendus, samas kustutitäitjad sellesse gaasisegu vist ei täida, ainult CO.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 124
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Hakkasin ka siis mõtlema tulekustuti balloonidele üleminekut ja uurimise käigus leidsin sellise firma nagu Airok. Vahetasid kenasti ballooni ära ja seda kõike enda kodu õues. Hea ja mugav teenus - polnud vaja ise ballooni kuhugile transportida. Maksma pidi ainult gaasi ja transpordi eest - ei muid kulutusi. Igati rahul.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(22-09-2019, 19:25 PM)m401 Kirjutas: Hakkasin ka siis mõtlema tulekustuti balloonidele üleminekut ja uurimise käigus leidsin sellise firma nagu Airok. Vahetasid kenasti ballooni ära ja seda kõike enda kodu õues. Hea ja mugav teenus - polnud vaja ise ballooni kuhugile transportida. Maksma pidi ainult gaasi ja transpordi eest - ei muid kulutusi. Igati rahul.
Et siis renti ei olegi balloonil? Palju sealt üldse siis oleks võimalik koorida peale gaasi, transa ja rendi? Mis mõttes ei muid kulutusi?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Airokil on võimalus balloonid välja osta. Vähemalt mis puudutab argooni, co2 ja mix´i.
Mina olen nii ka teinud, et ei tuleks halbu üllatusi rendiarve näol. Igapäevasel keevitajal nähtavasti on lihtsam ja odavam rentida.