Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
29-08-2019, 20:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2019, 20:32 PM ja muutjaks oli
diesel.)
mul tuleb ka hooti mõte volgast igapäevaliikur teha.
aga laisa inimesena vaataks ise mõne lihtsa ja lollikindla v6 kone koos automaadiga.
peaks justkui ruumikasutuse mõttes volga jaoks igati sobilik olema.
tuleks vist üle lombi tehtud masinate suunas vaadata?
Postitused: 3,247
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
mida volga vedrustus 6-pütase kone kaalust arvab? Vene ajal Opel Commodorele Volga mootori pealeistutamisel tõusis selle nina püsti ja juhitavus muutus, originaal kuuene malmpada kaalus mitu korda volga motost enam.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Kui muretsete mootori kaalude pärast siis võin tuua näite oma Mosse pealt kuhu paigaldasin 50-80 kg. raskema mootori. Pean ütlema,et auto sai uue hingamise. Tavaliselt on Mossel taguots maas.... aga nüüd kenasti sirgu. Kui tagavedrud ära surnud siis laheneb probleem kenasti. Sõites kurvides on nina kenasti maas ja auto käitub nagu tagaveoline tühi buss. Pole paha.
T.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
See vedrumure on kõige väiksem mure. Mäletamist mööda on neid toodetud erineva jäikusega ja siis võib Jelgava poistelt ka ühtteist saada muidugi. Ja see on kõige viimane töö, mis võetakse ette täielikult komplekteeritud autol. Arvamisega siin head tulemust ei saa.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vedrud pole jah sugugi teemaks.
laisale inimesele, kes kangesti tahaks volgaga sõita, oleks vaja soovitust tagaveolise, automaadiga ja v6 konega lihtsa ja lollikindla doonori kohta.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(30-08-2019, 20:50 PM)diesel Kirjutas: vedrud pole jah sugugi teemaks.
laisale inimesele, kes kangesti tahaks volgaga sõita, oleks vaja soovitust tagaveolise, automaadiga ja v6 konega lihtsa ja lollikindla doonori kohta.
Ford Granada. Jupid, remont ja knowhow kohapeal kaasa anda. Aasatakümneid kogemust, palju rauda alles, legaalselt kuni 118 kW jne....
Volgale 200 kilovatti? Ma parem ei teeks seda. Kui üldse, siis koos uute sildadega. Olen sõitnud 21ga 150ga, üsna ebameeldiv tegelt....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
30-08-2019, 22:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2019, 22:26 PM ja muutjaks oli
diesel.)
granada on siis vist puhas karpa teema?
kilod ja vatid pole küsimus. pigem suur kubatuur ja ohtralt väänet madalal pöördel.
see oleks mõnus laisa inimese jaoks ja sobiks ka volga imagoga.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Just kui kusagilt saab siis 3.0 BMW M57 turboga diisel,koos kasti ja pudinatega.
Postitused: 1,296
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Pealegi on scaldia volga diislina täitsa tehase poolt olemas.
Minupärast pange bensukaid palju tahate, aga mõnedele meeldivad hobikorras diislid, eriti chipitud diislid. Pole ju mõtet enda eelistust peale suruda, eksole.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Ma olen küll seda meelt et kui juba mootorit vahetada volgal siis otseloomulikult turbodiisel automaat kastiga, eelpool mainitud bemari 3.0 on hea pakkumine. Tehaseseades 165kw liigutab volgat piisavalt nobedalt...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Pühaduserüvetamine ja sisseistumine ja mis kõik...
Seda kuradima Volgat tehti nii palju küll, et jagub nii mustale numbrile kui "projektikaks".
Ja mille poolest üks korralik diisel halvem on väikese võimsusega vanamoodsast nõukogude bensiinimootorist, jääb mulle arusaamatuks.
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
mingi Peugeot 504? mootor pandi sinna kunagi tehasest peale, olen kunagi ühe sellisega sõitnud, meremehe poolt vist Kanadast tagasi toodud