Uued kütused!!!

Kütust mahub ajaühikus pihustist läbi ikka sama kogus olenemata selle energiasisaldusest, miks ei peaks mootori juhtplokk suutma kütusekulu muutumist väljaarvutada?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(12-08-2019, 12:52 PM)wagoneer Kirjutas:  Eks peab seal voolikud ära uuendama ja 98 peale kallama.
Eksid: Sa pead koju spetsiifilise puhastuslahenduse ehitama, kuskohast siis uuest aastast ka 98'st jälkust välja võtad! USA vanakesed sõidavad juba ammu sarnaselt puhastatud bensiinidega, kuna see piiritusega solkimine sai sealt alguse. 
Järgmine tase on juba Rootsist õiget asja tuua, hind 80eurot!

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Endal üks uuemat sorti USAkas mille mootoriks 3.6v6 pentastar ja paagi korgi peal kirjast, et E85 ehk kütuses võib seda solki olla kuni 85%. Sellest ka küsimus, et metanooli, mida kasutakse maakütte trassides saaks kätte ca 50 senti liiter, et kas seda siis võiks nagu 85% ulatuses 98 bensule juurde uhada ja asi peaks toimima või pole see asi nii lihtne  ja roosiline ???
Vasta

Teoreetiliselt on täpselt nii lihtne: valad panges kokku ja mõlad segi. Aga siin on kaks aga.

Esiteks metanool tapab. Mistap kütuses on alati etanool.

Teiseks: mis kontsentratsiooniga metanool maaküttes käib? Vett on selles alati, aga vesi mootorile ei meeldi.
Vasta

(12-08-2019, 13:19 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Järgmine tase on juba Rootsist õiget asja tuua, hind 80eurot!

Ma ostan Eestistki odavamalt. Rolleyes






(12-08-2019, 17:33 PM)v6sa Kirjutas:  Esiteks metanool tapab. Mistap kütuses on alati etanool.

Teiseks: mis kontsentratsiooniga metanool maaküttes käib? Vett on selles alati, aga vesi mootorile ei meeldi.


Paraku on meil bensiinides natuke metanooli ka lubatud, kuni 3%. Reaalselt nii palju hetkel ühegi tankla omas ei ole, aga natuke siiski on ja ilmselt ei saa välistada, et ühel päeval näeb ka seda 3%.
Vasta

(12-08-2019, 20:54 PM)veix__ Kirjutas:  
(12-08-2019, 13:19 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Järgmine tase on juba Rootsist õiget asja tuua, hind 80eurot!

Ma ostan Eestistki odavamalt. Rolleyes
Kuskohast? Isegi rallikrossile müüdi kannu 102raha eest!  See aasta hinnakirja pole aga vaevalt et AspenR ja Aspen+ odavamaks on läinud.

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

(12-08-2019, 16:32 PM)Mart69x Kirjutas:  Endal üks uuemat sorti USAkas mille mootoriks 3.6v6 pentastar ja paagi korgi peal kirjast, et E85 ehk kütuses võib seda solki olla kuni 85%. Sellest ka küsimus, et metanooli, mida kasutakse maakütte trassides saaks kätte ca 50 senti liiter, et kas seda siis võiks nagu 85% ulatuses 98 bensule juurde uhada ja asi peaks toimima või pole see asi nii lihtne  ja roosiline ???

Maakütte trassis on siiski denatureeritud etanool ja seda saab 1 eurikut liiter. Metanooli ei tohi oma omaduste tõttu maaküttesse panna
Vasta

Tekkis mul peale teist õlut selline teoreetilis-ketserlik mõte, et kas mingi koorelahutaja laadse separaatoriga poleks äkki võimalik kütust ja sinna lisatud solki lihtsa vaevaga eraldada?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(04-09-2019, 04:26 AM)Mossemees Kirjutas:  Tekkis mul peale teist õlut selline teoreetilis-ketserlik mõte, et kas mingi koorelahutaja laadse separaatoriga poleks äkki võimalik kütust ja sinna lisatud solki lihtsa vaevaga eraldada?

Üks bussifirma puhastas enda tarbeks aastaid tagasi diislit päris muljetavaldavas  koguses. Aga...  Probleem oli külmakindlusega, välja tõsteti raskemad õlid ja parafiinid. Biolisand vist bensiiniga sama tihedusega, st separeerimine ei avita. Diisli puhul tuleb loota, et Alexela oma joont ajab ja ei loobu.


Vasta

Youtubis ju õpetus olemas kuidas bensiin solgist koduste vahenditega puhtaks saada,paned aga vett sisse,see seob etanoli ära ja pealt tõmbad puhta bensiini välja.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(04-09-2019, 07:58 AM)hulgus Kirjutas:  
(04-09-2019, 04:26 AM)Mossemees Kirjutas:  Tekkis mul peale teist õlut selline teoreetilis-ketserlik mõte, et kas mingi koorelahutaja laadse separaatoriga poleks äkki võimalik kütust ja sinna lisatud solki lihtsa vaevaga eraldada?

Üks bussifirma puhastas enda tarbeks aastaid tagasi diislit päris muljetavaldavas  koguses. Aga...  Probleem oli külmakindlusega, välja tõsteti raskemad õlid ja parafiinid. Biolisand vist bensiiniga sama tihedusega, st separeerimine ei avita. Diisli puhul tuleb loota, et Alexela oma joont ajab ja ei loobu.
Toiduõli puhastas?
Vasta

Hommikust!
Oskab keegi õelda, kuidas  solkbensiin Webasto- Eberspacher- ahjudele mõjub. Kas mätsib aurusti kinni või ei. Miks küsin, aga selleks, et aastaid tagasi oli probleem Soomes sõitvate rekkadega. Salongi soojendusahjude kütte aurustid kattusid sellise šlaki taolise kivistisega. Puhastada ei saanud seda vidinat, aitas ainult asendamine uuega.  Kas ka bensuahjud hakkavad enne kevadet otsi andma?
Vasta

(04-09-2019, 09:02 AM)diselist Kirjutas:  
(04-09-2019, 07:58 AM)hulgus Kirjutas:  
(04-09-2019, 04:26 AM)Mossemees Kirjutas:  Tekkis mul peale teist õlut selline teoreetilis-ketserlik mõte, et kas mingi koorelahutaja laadse separaatoriga poleks äkki võimalik kütust ja sinna lisatud solki lihtsa vaevaga eraldada?

Üks bussifirma puhastas enda tarbeks aastaid tagasi diislit päris muljetavaldavas  koguses.
...
Toiduõli puhastas?

Ei, diiselkütust. See oli aegadel kui punast(sinist) diiselkütust "pesti" puhtaks happega.
Alumiiniumpaak roostetas seestpoolt auklikuks, käsipumba vedrud tihendid väsisid ja kaks korda läks scania lõhkuma: pumba plunžerid kiilusid kinni.


Vasta

(04-09-2019, 08:19 AM)hundu615 Kirjutas:  Youtubis ju õpetus olemas kuidas bensiin solgist koduste vahenditega puhtaks saada,paned aga vett sisse,see seob etanoli ära ja pealt tõmbad puhta bensiini välja.

Tean. Samas üsna tülikas ja aegavõttev protsess, peale vee sisse valamist tuleks sel ollusel vähemalt 12 tundi seista lasta. Huvitav, kas see järelejääv vee ja etanooli segu niigipalju põleb, et kasvõi garaaži või kasvuhoone kütmiseks kõlbaks või pole sellega paremat teha kui peldiku taga nõgeste peale valada?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Saadud ollus tuleks läbi torude lasta ja saaks uuesti põlevaks.
Vasta

Inimesi on erinevaid. 
Kiilaks unistab juustest, karvasel on tüütu neid pesta ja ajab kiilakaks. Ühel pole naist, aga tahaks. Teine tahaks olemasolevast lahti saada, aga ei saa...
Siin soiutakse euro kütuselisandist, mis seob vett, rekkamehed panevad lisandit (Diesel 100) sisse, et seoks vee ja probleeme poleks. Biolisand diislis on kurjast, ärksamad mehed sõidavad ainult biokütusega, pannkoogi lõhn taga.
Üle päeva kirutakse valitsust, et kütus liiga kallis ja selle vahepeal keksitakse , kui "odavalt" keegi aspenit saab. Kangemad mehed sõidavad sellega isegi autoga.
Rohelised kiunuvad, et peenosakesed mürgitavad inimesi, ise peeretavad ja aitavad kliimasoojenemisele kaasa.
Mõnel pole vannitoas õige lõhnaga seep, paljudel pole vettki, millega pesta. Seebist on siis pohhui.
Katsuge elada, ärge otsige probleeme ...
Vasta

(05-09-2019, 00:27 AM)motamees Kirjutas:  Inimesi on erinevaid........

Ma pidin ennast kaks korda käega vastu nägu lööma, et aru saada, et see ei ole minu sulest ja mõtteist tulnud Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Aga vahepeal oli uudistes,et murutraktorid ja vee mootorid pääsevad sellest solgis ja saab normaalset kütust kuskilt,
Kuid edasine mul nagu teadmata.
Kas siis meremootorid 3 liitrised kuuluvad sellesse kategooriasse,mis vajavad normaalset kütus.Või mida teha?
.Hetkel kasutan 98.kuid kui merel seima jääb siis tõega mis siis saab.
Vasta

(05-09-2019, 13:33 PM)Roland Kirjutas:  Aga vahepeal oli uudistes,et murutraktorid ja vee mootorid pääsevad sellest solgis ja saab normaalset kütust kuskilt,
Kuid edasine mul nagu teadmata.
Kas siis meremootorid 3 liitrised kuuluvad sellesse kategooriasse,mis vajavad normaalset kütus.Või mida teha?
.Hetkel kasutan 98.kuid kui merel seima jääb siis tõega mis siis saab.
Merele ei minda kunagi bensumootoriga - ainult diisel. On inimesi läinud Neptuni juurde ja põhjuseks bensiinimootor (ning Amuur kaater...).

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta

(05-09-2019, 20:28 PM)Walter Kirjutas:  
(05-09-2019, 13:33 PM)Roland Kirjutas:  Aga vahepeal oli uudistes,et murutraktorid ja vee mootorid pääsevad sellest solgis ja saab normaalset kütust kuskilt,
Kuid edasine mul nagu teadmata.
Kas siis meremootorid 3 liitrised kuuluvad sellesse kategooriasse,mis vajavad normaalset kütus.Või mida teha?
.Hetkel kasutan 98.kuid kui merel seima jääb siis tõega mis siis saab.
Merele ei minda kunagi bensumootoriga - ainult diisel. On inimesi läinud Neptuni juurde ja põhjuseks bensiinimootor (ning Amuur kaater...).
Nonoh  Sad Sad See lausa pommuudis.Egas jutt olnud masuudipressidega kruisilaevadest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne