Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
04-09-2019, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2019, 10:11 AM ja muutjaks oli
diesel.)
maitse asi, ütles muri ja ...
tegelikult on, vähemasti minu jaoks, volga igast otsast soliidne auto.
isegi see, et nad ka lääpa aetud taksod olid, või siis sovhoosi varustaja veoautod, ei vähenda arvamust volgast kui esindusautost.
no ja soliidne masin peaks vast ikka võimaldama soliidset ja vaikset liikumist.
kasutajanimele kohaselt pean diislitest väga lugu, aga lipsuga sõitmise masin võiks pigem bensuga käia.
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Siinkohal ei saa jätta tõdemata, et pole halba ilma heata - biokomponendiga masuudist on loodetavasti sedapalju kasu, et õhk saabki puhtam, kuna igasugused kipsikujurite unistused (viiene pemm, disla, ilgeltöko a sitaksvõimas ääää... või kuuene paraolümpia, loomulikult disla onju) kõngevad biosaasta kätte maha. Ei pea liikluses normaalsed inimesed läbi põgenevate kalmaaride tindipilvede piiluma ja mingeid tahkeid osakesi kopsu kiskuma.
Kui eesmärgiks ongi moditud pumbaga mersudiisel, siis nende majutamiseks on ka adekvaatse veermikuga kestasid liikvel. Volgale haisva logiseja install pole mitte mingi pühaduseteotus, vaid lihtsalt lugupidamatus kaaskodanike suhtes.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Ilmselge näide et bensiininuusutamine on viinud viimasegi töötava ajuraku... :rolleyes: :D :D :D :P
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(04-09-2019, 16:27 PM)mlsluik Kirjutas: bensiininuusutamine on viinud viimasegi
Päeval, mil viimane masuudipress hoovist lahkus, viisin kirikusse küünla ja õhtul avasin Laphroaigi. Ajurakkude olemasolu kohta sõna parem ei võta, eks kogukond teab paremini.
Teemast oleme muidugi jubedalt kõrvale kaldunud taaskord, aga eks see ongi foorumi võlu
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vaatan siin neid maalitud-madaldatud vplgade pilte ja kohemaid saab aru, et tegu puhtakujulise põlvkondade vahega. noortele meestele on tegu suvalise toorikuga. mina vana lubjakana ei saa sarnasest modimisest väga üldse aru ja no volga küljes on seuke vägivallatsemine ikka ropp. olgu kuitahes hästi tehtud.
minu noorpõlves olid zim ja pobi mingid eelajaloolised igandid, 21 ka seuke masslevinud tavamasin, aga uued nooblid 24-jad olid järgi vaatamist ja õhkamist tekitavad.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
04-09-2019, 21:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2019, 21:13 PM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Seda et... praegu tulevad kõik mootorid tahmafiltriga, ei ole vahet mida põletab.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(04-09-2019, 21:06 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Teete siin Volgat kõvasti maha aga tuletaks ikka meelde,et vast ainuke vene auto mis kannatas ka taksot edukalt sõita. Töökindlusest võiks mõni vana taksojuht sõna võtta. Kunagi jäi kõrvu siin ühe Viljandi taksojuhi jutt,et 400 tuh. olla läbi uhanud... ei taibanud küsida mis hinnaga.
T.
Mälestus lapsepõlvest- taksojuhi jutt:
150 000 kilomeetrit, uus mootor
300 000 kilomeetrit, Koeru kapremont; kere ja mootor
edasi määramatus
jutt ei pretendeeri absoluutseks tõeks olemisele
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Oct 2015
Maine:
8
04-09-2019, 22:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2019, 22:18 PM ja muutjaks oli
Suuredmootorid.)
Kui mina teeks seda projekti omale - praegu enam ei jaksaks, ühe olen kunagi lasknud teha ja sellegi jooksutamine pole liiga lihtne - siis valiksin kas V8 või elektri. V8 seepärast, et jõukohaseid toorikuid on palju, hilisema teenindamise/arendamise huvides võiksid põhikomponendid pärineda ühelt doonorilt ja kui V8 valmidus on olemas, siis saab pada vajadusel suhteliselt lihtsalt ümber vahetada (näiteks BMW V8 USA-päritolu "väikeploki" vastu). V8 on alati moes, võrride ajastul üha enam ja võimas mootor sleeperi keres leiab endale ostja nendegi seast, kes end Volga inimeseks ei pea (ja diisleid ei fänna). Autot ehitades peaks mõtlema ettepoole, et plaanide/elukorralduse muutumise korral oleks tegu turustatava projektiga, et sissepandust midagigi tagasi teenida. Kättejuhtunust koostatut on keerulisem müüa, sest teist samasugust indiviidi - kellele meeldiks näiteks Capri mootor Volga keres - on pea võimatu leida ning vaevalt on ehitajal kaasa anda ruudulisse vihikusse kirjutatud "manuaal", kus tükkide päritolu ja varuosakoodid üksikasjalikult kirjas (iseehitajaid ja leiutajaid on aina vähem, raha valmis asjade nautimiseks aga üha enam). Elekter on uus moesuund ja ulme valdkonda kuuluv, aga nutikale ehitajale väljakutsena seda põnevam. Kõik muu nende kahe vahele jääv on üsna mõttetu, nagu kasvõi diisel: viimast vajatakse kas töölooma liigutamiseks või säästlikumaks sõiduks suurte läbisõitude korral, mis pole hobiauto korral kumbki määraivam argument.
Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Unejutud sadu tuhandeid kilomeetreid ilma remondita läbisõitvatest taksodest lähevad ikka ulme valdkonda. Aga samas tuttav vanamees sai vene ajal ostuloaga 24 ja sõidab seniajani, mingi 6-70 tuhat pidi ees olema. Oli ka omal õnn omada ametiautona paar aastakest õndsal vene ajal. No kapoti alla pidi ikka igal hommikul ja õhtul vaatama, muidu vene auto kaua ei kestnud.
Leidsin netist venekeelse lihtsustatud tehnohoolde ülevaate, tegelikult ikka vahetasime mootoriõli kuskil 3000-5000 läbisõidu pealt.
Периодичность обслуживания автомобиля ГАЗ-24
Завод рекомендует производить техническое обслуживание автомобиля ежедневно и через каждые 6-6,5 тыс. км, 12-12,5 тыс. кг, 24-25 тыс. км и 48-50 тыс. км пробега, а также сезонно и по мере надобности.
Периодичность обслуживания автомобиля ГАЗ-24
На автотранспортных предприятиях допускается обслуживание автомобиля в соответствии с "Положением о техническом обслуживания и ремонте", утвержденном Министерством автомобильного транспорта РСФСР. При этом замену масла в двигателе одновременно с заменой фильтрующего элемента производят через 10 ООО км на хороших дорогах и через 6000 км на плохих.
Более подробные рекомендации о порядке обслуживания конкретных узлов приведены в соответствующих разделах.
Ежедневное обслуживание:
осмотреть место стоянки автомобиля и убедиться в отсутствии подтекания -масла, охлаждающей и тормозной жидкости;
проверить наличие охлаждающей жидкости в системе охлаждения и уровень масла в картере двигателя, воды (при отсутствии мороза) в бачке стеклоомывателя;
проверить состояние шин и давление в них воздуха;
зимой при отсутствии теплого гаража сливать воду после поездки из системы охлаждения двигателя и системы отопления кузова, а перед следующей поездкой заливать.
Обслуживание через 6-6,5 тыс. км пробега:
выполнить указания по смазке автомобиля;
проверить надежность крепления стартера, генератора и шкива генератора;
проверить состояние уплотнителей шарниров рулевых тяг. В случае повреждения уплотнители немедленно заменить. Проверить затяжку гаек крепления хомутов регулировочных трубок тяг рулевой трапеции и при необходимости подтянуть гайки (момент затяжки 1,5-1,8 кгс м);
проверить наличие люфта в шарнирах резким подергиванием концов рулевых тяг в направлении вдоль осей шаровых пальцев. При наличии заметного осевого люфта определить степень износа шарнира и, если необходимо, шарнир отрегулировать или заменить;
проверить состояние шин и, если необходимо, произвести динамическую балансировку, а для обеспечения равномерного износа шин перестановку колес.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
v8 on muidugi mõnus.
aga ilmselt läheb juba swap-i jaoks kingalusikat vaja ja tõenäoliselt peab siit-sealt ka rällakaga liginema.
kaalujaotus nihkub ka ebameeldivas suunas.
odavamate lahenduste puhul kipub kulunumber ka ilmselt igapäeva kasutuse jaoks pisut suureks minema.
samas krt, volga on, 5.7 sbc seisab ka pukis.
no õnneks ei viitsi.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Volga vintpuksidega esisild ei kannata eriti suuremat koormust. Juba Rafi kere lammutas seda silda mehiselt, mis siis veel V8-st tahta. Palju see uute nõuete valguses Volga teljekoormus pidi jääma et asja veel legaalselt teha?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
V8 ei pea ju tingimata valurauast olema, on ka alumiiniumist neid olemas. Meenub rover ja ilmselt siis ka audi, kui on huvi löputute juhtmetega tegeleda, samas kui tahta tänapäevast mugavust siis ilmselt juhtmetest pääsu pole.
Karateturbo-kolm purki ja tigu