Postitused: 10,893
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
138
Eileõhtune leid D-21 filtrist: kevadel paigaldatud Venemaal valmistatud filtri kummitihend oli kleepunud keskpoldi külge ja filter ise täiesti puder. Kusjuures prahti oli nii settepotis kui filtris üllatavalt vähe aastaid seisnud masina kohta. Ime siis, et kütus etteandepumbast KSP-sse ei pääsenud. Samas kütus oli puhas ja väga ei haisenud. Kuigi kerge hapukas lebra oli tunda. Kütus oli kollakasroheline. Seda tooni pole varem täheldanud... Päritolu: Alexela Tammemäe tankla umbes märtsi lõpp. Täpset päeva ei mäleta enam.
Avastuse põhjuseks oli nälgajäänud KSP.
Loomulikult lokib ka filtrikopsiku tihend, mis tuleb samuti vahetada.
Ma kohe huvi pärast katsetan, kas saan selle kopalise originaalfiltritega käima. Pikemas perspektiivis tekib ka sinna MB element. Või 296 topeltfilter, kui seda mõistliku hinnaga saama juhtun kuskilt.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(13-09-2019, 14:50 PM)v6sa Kirjutas: (10-09-2019, 10:37 AM)v6sa Kirjutas: ...
Ma kohe huvi pärast katsetan, kas saan selle kopalise originaalfiltritega käima.
...
Ja käib. Näis, kaua seekordne filter siis kestab.
Kolmapäeval Saue Olerexist ostetud valget diislit paaki valades mõtlesin tükk aega, mis kõrvalaroomi ma tajusin. Ning jõudsin lõpuks tõdemuseni, et kõige lähemal on hapukurk. Lambivalgel (jah, palgasaaja nokitsemisaeg on praegu juba pimedas) oli kütus selgelt sinaka tooniga. Aga tõenäoliselt on serdid OK...
Ise saab seda diislit paaki valada nii siin kui sealpool Riiat ja lõhna- ning värvibukett on ikka väga laia skaalaga. Hakkab pihta läbipaistvast nagu Värska vesi ja lõppeb tumepruuniga nagu oksool. Kõige sagedasem on muidugi kollakas võitükkidega emulsioon.
Vahel vaatad küll, et no kaua see masin niimoodi kestab aga kestab. Viimasel konel juba 100 000 täis ilma probleemideta.
Kui varem oli autodel kirjad peal, et biodiisli ja muu surrokaadi tankimine omal vastutusel mis vabastab masina ka automaatselt garantiist siis nüüd on need kirjad ära korjatud ja autod muutunud karnivoorideks.
Nagu "Russkij dizel" ,kõik mis enam vähem põleb läbi läheb.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kuna uus töönädal on alanud ja meil siin foorumis palju ametnikke lauavalvajaid, siis et igavus tulla ei saaks ja ülemusele tarka töönägu teha pakun lugemist. Seal ka palju arvude ja protselntidega opereerimist jne. Head arutelu
Parimat h2rra
https://fp.lhv.ee/forum/free/120978
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
õhufilter ilmselt ei kuulu sõiduautolikku suurusklassi?
Postitused: 3,020
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
70000 õhufiltri vahetamiseta või 7000?
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
me ei tea mis autoga tegemist on.79000 välp on tavaliselt plaatina ja iriidium küünaldel. tava küünlad on 25 max 30 tuhat välp
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
küünalde teemat ma ei jaga, aga kui filter pole mingi giga-mega pindalaga rekka oma, siis ilmselgelt on ta sellise läbisõiduga minetanud valdava enamuse oma õhu läbilaskmise võimest.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
3 elektroodiga peaks olema nn. tavaküünlad.välp soovitavalt max 30 tuhat.