22-08-2019, 22:42 PM
Härrased, 1:25 on mineraalõliga vahelord. Sündiga on ikka 1:50 .
Aquila captas non muscas.
(22-08-2019, 17:34 PM)diselist Kirjutas: Sai rootsis käidud kevadel,Ostsin siis ka sae jaoks palju kiidetud 2T aspenit.Maksis 5l mingi 13 eur.
Nüüd võtsin kodus puid maha maja ümber.Järgates kadus tühikäik ära,puhastasin õhufitrit ja vahetasin küünla, pooli, kütusefiltri ja sda muud imet.Ei lähe enam käima rsk.tõmbasin laiali sae, kolb ja silinder nägid välja nagu ilma õlita oleks bens olnud, silindril, kolvil peenikesed vaod sees kôikjal tööpinnal..Õnneks oli uus silindri komplekt riiulil olemas, sai töö lõpetatud.Vb olla ka juhus et aspeniga juhtus, olen ainuke kel aspeniga nii juhtunud?
(23-08-2019, 10:48 AM)Envir Kirjutas:Sael oli enne kompressioon kõva,pidi ikka kinni hoidma , et starteri käepide näppude vahelt ära ei libiseks.Ja nisanäpp ka nagu ei ole.Jämedate nottide järkamiseks peab olema segu kindlalt rasvasem,pmt.põhjagaasiga töötamine , kuni paak tühi.Saag husqu 254.(22-08-2019, 17:34 PM)diselist Kirjutas: Sai rootsis käidud kevadel,Ostsin siis ka sae jaoks palju kiidetud 2T aspenit.Maksis 5l mingi 13 eur.
Nüüd võtsin kodus puid maha maja ümber.Järgates kadus tühikäik ära,puhastasin õhufitrit ja vahetasin küünla, pooli, kütusefiltri ja sda muud imet.Ei lähe enam käima rsk.tõmbasin laiali sae, kolb ja silinder nägid välja nagu ilma õlita oleks bens olnud, silindril, kolvil peenikesed vaod sees kôikjal tööpinnal..Õnneks oli uus silindri komplekt riiulil olemas, sai töö lõpetatud.Vb olla ka juhus et aspeniga juhtus, olen ainuke kel aspeniga nii juhtunud?
Aspen tahab teistsugust seadistust küll, aga kas ta ikka päris kokku jooksutab? Alguses oli mul ka hirm, aga mitmel sael ja võsakal hoolega valu andnud, ei ole Aspen 2Tga kokku jooksnud. Kuigi palju maksab vähemalt minu silmis ka mitme hooldemehe kinnitus, et Aspen 2T sobib kasutamiseks. Samas ei saa öelda, et üldse probleeme poleks. Minu riistadest HQ 545 ja 165r käivad nigu kulda. HQ 45ga oli karpa õige seadistuse leidmisega tükk tegemist, kõrged veel, aga tühikäigul ei tahtnud käia. Mingi hetk oli ka tunne, et viska või saag minema. Aga veidi kannatust ja nikerdamist ning praegu on peaaegu rahuldav. Kõige suurem probleem on Dolmar 4510ga, mis 98 seguga käib korralikult igal reziimil, aga Aspeniga puudub tühikäik sootuks. Gaasi maha lastes sureb välja lihtsalt, olen proovinud sättida, aga seni pole korralikult käima saanud. See Dolmar on kõvasti kulunud vana risu ka muidugi, kolvigrupp üsna läbi.
Kas nii ei võinud olla, et saag oli enne kulunud aga käis ja nüüd Aspen tekitas lihtsalt segaduse kuna tahab teist seadistust?
(26-08-2019, 10:53 AM)diselist Kirjutas: Silinder kolb on kraabitud, on õli puudus , mitte kuradi uputamine.Aga las olla , see on esimene kord ,kus nii juhtus, enne olen uputanud õliga ja pole selliseid probleeme olnud.Asi ei ole jahutuses, vaid määrimises, kui jahutuses oleks asi olnud, siis oleks ka kinni jooksnud.
(09-09-2019, 10:54 AM)v6sa Kirjutas:On 2T suurelt peal,Rootsist biltemast ostetud.kolb, silinder terve ülemine osa mõlemal ühtlaselt kare.(kriimuline),terve ring.(26-08-2019, 10:53 AM)diselist Kirjutas: Silinder kolb on kraabitud, on õli puudus , mitte kuradi uputamine.Aga las olla , see on esimene kord ,kus nii juhtus, enne olen uputanud õliga ja pole selliseid probleeme olnud.Asi ei ole jahutuses, vaid määrimises, kui jahutuses oleks asi olnud, siis oleks ka kinni jooksnud.
Kindel, et oli Aspen 2T ja mitte Aspen 4T? Soomes oli võimalus näha samasuguses kankus, kuid erineva kirjaga plänne... 4T pnhas Aspen jooksutab sae ilmselt mõne minutiga kokku küll, kui juhtub olema keskmisest tihedam eksemplar.
Kontrollküsimus: kui kaua paagitäis vastu lööb tavaliselt? Ning teine küsimus: kust kolb kõige rohkem on viga saanud?
Kurb muidugi kuulda, et kellelgi on spetsiaalse kahetaktimootori kütusega säärane probleem. Mul on seni õnne olnud Flexoilist soetatuga. Kusjuures, minu MS4510 sai just Aspeniga karbu hääste paika kruvida, tankla 98 (Olerexi väidetavalt biovaba) kippus täisvõimsus iga paagitäiega järjest vähenema. Ja haises ka, kut kurat. Tühikäiku see mul pikalt ei käi, kuid mõnekümne sekundiga ei osanud midagi ette heita. Samas - ma käivitan poolgaasiga ka. Peakski proovima, kas nüüd Aspeniga saab ka poolgaasita traksides käima tõmmata.
(09-09-2019, 13:34 PM)diselist Kirjutas: Kaua paagi täis vastu lööb??
Ei saa küsimusest aru?
(09-09-2019, 21:00 PM)raulp Kirjutas: Pange siis aspen2-le törts õli juurde, kui kardate, et kokku jookseb.
(09-09-2019, 21:58 PM)PlyVal64 Kirjutas:(09-09-2019, 21:00 PM)raulp Kirjutas: Pange siis aspen2-le törts õli juurde, kui kardate, et kokku jookseb.
Aspenil on olemas nii nende enda 2-takti õli lisaseguks kui ka puhas ketiõli. Miks arvatakse ,et rootslased lollid on ja ei oska asju ajada? Neil on seda tehnikat ikka vägapalju rohkem ja vägapalju laiematest ajastutest, et "rammusam mant" on elementaarne. On ka diisel ja kõik muud asjad. Aspen on tuntuim ja omamoodi selel valdkonna vedaja Euroopas, neil on kõige laiem valik võidusõidubensudeni välja. Ja ei ole üldse kõige kallim!
Prantslastel on selline tootja nagu Marline, ja neil on olemas tavabensu põhine biolisandivaba segu kui alkülaadipõhine sama asi. Samamoodi ketiõlid jms.
Rootslastel on veel ka selline tootja ehk Rootsi ongi Euroopa esirinnas alkülaatides. Isegi Husqvarnal on "oma" tootesari alkülaatbensiine ja ökoõlisid. Kallim kui Aspen.
Soomlastel on lisaks Apeni kasutusele oma Neste värk, Fortum Metsuri sari, mingine Teho+ asi jne, jne.
Hollandlastel Oest Oecomix 2T, Kroon Oil Optimix 2T, Arnold 2T etc, etc - LÕPUTULUT erinevaid kohapealseid oma kaubamärke jällegi Aspeni kõrval.
Sakslastel Storz, lisaks juba öeldud Oestile Hercutec, Hoesch etc.
Reaalselt on igal tõsisemal maal ka omad alkülaadi-kaubamärgid ja see näitab probleemi tõsidust ja TEGELIKKU alkülaatide kasutuse mahtu Euroopas!
(10-09-2019, 10:28 AM)Xtreme Kirjutas: Aspen on mõeldud vast nendele kes paar korda aastas sae kätte võtavad. Ainult mootorsaagi kasutades talvel kuluks minul vähemalt 2000€ aspeni peale
(10-09-2019, 10:42 AM)v6sa Kirjutas:(10-09-2019, 10:28 AM)Xtreme Kirjutas: Aspen on mõeldud vast nendele kes paar korda aastas sae kätte võtavad. Ainult mootorsaagi kasutades talvel kuluks minul vähemalt 2000€ aspeni peale
650+ liitrit talve peale tähendab kanistrit (ehk kuut-seitset paagitäit) igal päeval, kui pidada talveks kolme kuud... Ma julgen arvata, et säärase kütusetarbega inimesi on Eestis paarkümmend järel. Enamus metsamehi ja arboriste teeb neli-viis paaki päevas pika perioodi peale.