Kuna mul on järg käest ära mis on pikem ja mis lühem ja mille suhtes, siis riputan korra veel pildi kus kenasti näha mööda põrandat jooksev ukse postidega kohakuti olev tala pildi paremas servas;
pöörake tähelepanu selle tala poltidele millega ta põranda küljes kinni. Sellest poldirivist 5-8cm vasakule ehk kere suhtes ettepoole jookseb kahtlaselt samasugune augurivi. Sama tähelepanek on ka reisija poolel. On sellele mingi loogiline selgitus ?

[Pilt: attachment.php?thumbnail=77258]

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

Tugevdusribide asukohti arvesse võttes oleks tala loogiline kinnitus selles tühjas poldireas.
Vasta

Ega see lihtne hobi olegi, veel vähem odav. Seda põnevam on neil( no vähemalt minul) kellel sellist võimekust pole , asjade käiku jälgida ja kaasa elada(siiani küll vaikselt, kuid mõtlesin sõna sekka öelda).
Väga põnev on jälgida. Ja kui aus olla, siis need on(ksf. Formika teemad) esimesed, mida siit otsin. Taawi Gaz on on ka esimeste seas. Väga vähe on hästi ja korralikult dokumenteeritud ja argumenteeritud projektieemasid( ennem seda olid põnevaimaid ksf.Martin-i Volga teemad volgaklubis ja tema seiklused ka mõne lääne päritoli suksuga).

Teema peategelasele, ja ka tema kamraadidele elan kaasa kogu hingest ja omanikule ikka jõudu ja jaksu nendega tegelemiseks :Big Grin 

K.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta

(17-09-2019, 23:53 PM)Kadjakas Kirjutas:  Tugevdusribide asukohti arvesse võttes oleks tala loogiline kinnitus selles tühjas poldireas.

Tundub nagu ebaloogiline, et pikk uks tehti lühemaks ja siis veel uksepost viidi tahapoole.
Mis sinna tala peale käib - iste? Ehk taheti ette rohkem ruumi ja iste viidi tahapoole.
Selle tala kinnitus uksepostide külge paistab selline üsna amatöörlik olema.

[Pilt: 1937-Ford-Phaeton-a-33.jpg]
[Pilt: Ford37phaeton7.jpg]
Vasta

Täna tuli vastu võtta väga raske otsus. Külmutan GAZ 11-40 projekti. Sellisel kujul pole lihtsalt vahendeid selle elluviimiseks. Kui leian strateegilise investori Venemaalt, kes on nõus vaatamata hullumeelsele hinnale, sellist projekti finantseerima, siis jätkame. Või kui tulevikus enam midagi teha pole ja pensionile jään, siis tasapisi hakkan sellega tegelema. Mis siis juhtus. Saime kinnituse, et M11-40 põhjaks kasutati GAZ M1 põhja. Ameerikast telliti ainult uksed, külje plekid, pagasnik, näidikute paneel. Kõik see värk keevitati Gorki tehases kokku. Mis see tähendab mulle. Kere tuleb täiesti koost lahti võtta, leida M1 põhi ja hakata sinna autot peale ehitama, mis on meeletu töö tänapäeva hindu arvestades. Isegi Gorki autotehase eksperimentaaltsehhis, kus jumal teab palju inimesi töötas, suudeti aastas 2 11-40 valmis teha. Sellega võin kunagi ise tasapisi tegeleda. Võttes appi mõne keevitaja vahete vahel. Mul tegelikult M1 kere ukrainas olemas. Vaja ainult uurida, mis seisus seal põhi on. Tõenäoliselt tuleb see seal koha peal juba ära renoveerida ja alles siis siia tuua. Oma suures egos tahtsin teha midagi tõeliselt unikaalset aga....
 Aga selle auto huvilistel, pole vaja meelt heita, projekt jätkub ainult natuke teises suunas, ehk lähme algusse tagasi ja jätkame GAZ 11-73-ga.
Praeguseks tehtud töö läheb edasi lihtsalt teise kerega, ehk originaalse M11-73-e omaga, mille sain selle autoga ostes kaasa. Järgmisel nädalal, pärast liivapritsi on tõehetk käes. Eks selleks ajaks on allajäämise haavad lakutud, et rõõmsalt kajastada uusi edusamme. Sad
Vasta

(24-09-2019, 14:16 PM)Formika Kirjutas:  Ameerikast telliti ainult uksed, külje plekid, pagasnik

Tahab keegi tõlkida?
   
   
Vasta

Ma arvan, et teema omanik saab ka ilma tõlketa tekstist aru, sellegipoolest proovisin midagi maakeelde panna:

Esimesed ja tagumised faetoni uksed on tehtud puitkarkassile, kaetud metalliga, välise paneeliga ja hingede- ning lukutoega (postiga). Ukse prussid on tugevtatud diagonaalsete vahetükkidega. Kõik metallist osad on kokku keevitatud. Uksed ripuvad 7mm metallist hingedel: eesmine uks esiosa toel, aga tagumine keskmisel toel.
Faetoni tagaosa koosneb küljepaneelidest, ülemisest ja alumisest paneelist ja kohvri (pakiruumi) kaanest. Kõik paneelid on keevitatud üheks detailiks.
Küljepaneelide eesmised otsad on kinnitatud puidust toe abil rattakoobastega. Külgpaneelide ülemised servad ja ülemine paneel on kinnitatud 3mm vöö tugevtuse külge, mis on ka tendi (katuse) tagumise serva kinnituseks, selleks on tugevduse külge kinnitatud polstilatt. Tagaosa tugevus tagatakse spetsiaalse külgmise malmist kronsteiniga, mille kõrvad on raami lonžeroonide küljes, see ühendab külgpaneelid puidust toega. Ülemisel ja alumisel osal on tugevtused, tagaosa nurk-kronsteinidel on painutatud flantsid tagaosa raamile kinnitamiseks.
Vasakusse tagaosa külgpaneeli on tehtud väljalõige, mille kaudu on välja toodud bensiinipaagi valamisava.

Kui sellest on abi.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta

(30-09-2019, 22:51 PM)metsakohin Kirjutas:  Ma arvan, et teema omanik saab ka ilma tõlketa tekstist aru, sellegipoolest proovisin midagi maakeelde panna:

Esimesed ja tagumised faetoni uksed on tehtud puitkarkassile, kaetud metalliga, välise paneeliga ja hingede- ning lukutoega (postiga). Ukse prussid on tugevtatud diagonaalsete vahetükkidega. Kõik metallist osad on kokku keevitatud. Uksed ripuvad 7mm metallist hingedel: eesmine uks esiosa toel, aga tagumine keskmisel toel.
Faetoni tagaosa koosneb küljepaneelidest, ülemisest ja alumisest paneelist ja kohvri (pakiruumi) kaanest. Kõik paneelid on keevitatud üheks detailiks.
Küljepaneelide eesmised otsad on kinnitatud puidust toe abil rattakoobastega. Külgpaneelide ülemised servad ja ülemine paneel on kinnitatud 3mm vöö tugevtuse külge, mis on ka tendi (katuse) tagumise serva kinnituseks, selleks on tugevduse külge kinnitatud polstilatt. Tagaosa tugevus tagatakse spetsiaalse külgmise malmist kronsteiniga, mille kõrvad on raami lonžeroonide küljes, see ühendab külgpaneelid puidust toega. Ülemisel ja alumisel osal on tugevtused, tagaosa nurk-kronsteinidel on painutatud flantsid tagaosa raamile kinnitamiseks.
Vasakusse tagaosa külgpaneeli on tehtud väljalõige, mille kaudu on välja toodud bensiinipaagi valamisava.

Kui sellest on abi.
 Tänud Raivole ja Metsakohinale, tõite eksind lambukese marjamaalt karjamaale. Tuleb maha istuda ja hakata aru pidama, mis üldse selle projektiga saab. Praegust seisu arvestades on kõige tõenäolism variant, et ehitada valmis GAZ 11-73, milleks on kõik olemas ja Panna kokku Ford Model 78, milleks ka kõik on olemas. Aga see Fordi asi ei meeldi mulle mitte põrmugi. Võtta M1 põhi ja hakata sinna tasapisi õigeid detaile külge istutama. See jutt puitraamidega ustest tundub küll väga imelik. See võis olla esimese kahe variandi puhul. Võibolla ka 3-s ja 4-s, sest need olid kõik teistsuguse kujuga. 4-s ja 5-s variant olid juba teistsugused ja nende jaoks olid ka juba stantsid tehtud suuremaks tootmiseks aga siis algas sõda. Isegi GAZ A uksi ei tehtud puuraamidele. Panen siia kaks pilti võrdluseks esimeste ja viimaste GAZ 11-40 vahel. Eriti paistab see silma, kui võrrelda pagasnikuid.
     
     
Eks ma mõtlisklen selle asja kallal edasi. Sain informatsiooni, et joonised ustest on tegelikult olemas.
     
Vasta

Ei tea mis sellel pildil toimub? Gazi autovabrikus tehtud foto...

[Pilt: 93-Ev2-C-q-Lx634-1.jpg]
Vasta

Veel Gaz11 4x4 variant:
[Pilt: i?id=bf4f4091775a0c7b51c08f1b16bc9ced-srl&n=13]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne