Romude arvelt kustutamine ilma lammutustõendita
#21

(19-10-2019, 20:13 PM)Raivo Kirjutas:  See hinnakiri on 12. aprill - ammu aegunud.
https://www.kuusakoski.com/globalassets/...allinn.pdf

Tänan! Peab googli peale kaebama, otsing annab vananenud hinnakirja esimese valikuna Sad
Mõtsin isegi, et liiga suured käärid on hindades.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

Ja ega see hind ennem ei muutu kui Türklastel trahvid maha võetakse. 
Neil ju suurimad sulatusahjud.
Vasta
#23

(19-10-2019, 14:53 PM)13piisab Kirjutas:  minu meelest mõistlik, kui oleks mingi tagasihoidlik aastamaks vms. Motiveeriks inimest päriselt aru andma, kas romuhunnikuid (sh korruselamute parkimiskohti kinni hoidvaid) on vaja ning de facto mitte-eksisteerivaid sõidukeid registrist päriselt kaotama.
 
Sama näide võiks olla selline, et kuna minul pole autot, siis keskkonna huvides võiks kõikidele autodele tagasihoidliku kuumakse peale surada, nii 500 euri kuus, sest liustikud ju sulavad jne jne... Samas võiks ju kohe ära reguleerida mitu autot on lubatud inimese kohta ja auto ostmiseks oleks luba vaja. Üldse võiks maksude näol ära reguleerida kui palju asju isikul olla tohiks, kui suur maja ruudud per feiss või mitu korda päevas peldikus tohiks vett tõmmata. Kui palju tohiks osta endale riideid, jalanõusid ning muid hüvesid endale lubada. Kui palju tohiks süüa ning kõik kraam mis läheks prügikasti peaks olema tõestatav ostu dokumentidega. Juhul kui ei ole, siis maksad iga grammi eest mis on ju vastavuses meie laste tulevikuga, meie maakera ja puhta õhu ning veega. Peaks ikka kõik ära maksustama, veel parem kui saaks naabrile rohkem makse lajatada kui endale tuleb...  Kui selline õndsus kord kätte saabuks, siis see motiveeriks inimesi vähem raiskama ja elu oleks mõnus, soe ja pehme.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#24

Aga head kaasforumandid, mis me siin ainult pikkade aastate jooksul oma kasuliku töö juba ära teinud romudest räägime? Lööge Google otsingusse "unsold new cars" ja vaadake pilte. Ja siis hakkame rääkima loodussäästlikkusest ja keskkonnahoiust...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#25

(19-10-2019, 21:16 PM)viplala Kirjutas:  ...Sama näide võiks olla selline, et...

Ma ei ole ksf! viplalaga sugugi alati nõus, kuid sellele postitusele kirjutan kahe käega alla.
Vasta
#26

(19-10-2019, 21:29 PM)Mossemees Kirjutas:  Aga head kaasforumandid, mis me siin ainult pikkade aastate jooksul oma kasuliku töö juba ära teinud romudest räägime? Lööge Google otsingusse "unsold new cars" ja vaadake pilte. Ja siis hakkame rääkima loodussäästlikkusest ja keskkonnahoiust...

Jaa neid tutikaid unsold new care mis Eestisse on toodud on juba nähtud. 
4 aastat Hiinas kõrbenud platsil. Pudid on.
Vasta
#27

(19-10-2019, 23:27 PM)hobiautod Kirjutas:  
(19-10-2019, 21:29 PM)Mossemees Kirjutas:  Aga head kaasforumandid, mis me siin ainult pikkade aastate jooksul oma kasuliku töö juba ära teinud romudest räägime? Lööge Google otsingusse "unsold new cars" ja vaadake pilte. Ja siis hakkame rääkima loodussäästlikkusest ja keskkonnahoiust...

Jaa neid tutikaid unsold new care mis Eestisse on toodud on juba nähtud. 
4 aastat Hiinas kõrbenud platsil. Pudid on.

Kui juba kõigest 4 aastase platsil seismisega auto pudiks läheb, siis ma hakkan juba tõsiselt mõtlema, kas on ikka mõtet oma invaliidsuspensionist (või siis uue nimega töövõimetoetusest) kasvõi nui neljaks säästa üritada, et saaks kordki elus päris uue auto osta või oleks mõistlikum see raha kulutada maal kuivas kuuris 15 aastat seisnud Moskvitši renoveerimisele?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#28

(19-10-2019, 21:16 PM)lviplala Kirjutas:  
(19-10-2019, 14:53 PM)13piisab Kirjutas:  minu meelest mõistlik, kui oleks mingi tagasihoidlik aastamaks vms. Motiveeriks inimest päriselt aru andma, kas romuhunnikuid (sh korruselamute parkimiskohti kinni hoidvaid) on vaja ning de facto mitte-eksisteerivaid sõidukeid registrist päriselt kaotama.
 
Sama näide võiks olla selline, et kuna minul pole autot, siis keskkonna huvides võiks kõikidele autodele tagasihoidliku kuumakse peale surada, nii 500 euri kuus, sest liustikud ju sulavad jne jne... Samas võiks ju kohe ära reguleerida mitu autot on lubatud inimese kohta ja auto ostmiseks oleks luba vaja. Üldse võiks maksude näol ära reguleerida kui palju asju isikul olla tohiks, kui suur maja ruudud per feiss või mitu korda päevas peldikus tohiks vett tõmmata. Kui palju tohiks osta endale riideid, jalanõusid ning muid hüvesid endale lubada. Kui palju tohiks süüa ning kõik kraam mis läheks prügikasti peaks olema tõestatav ostu dokumentidega. Juhul kui ei ole, siis maksad iga grammi eest mis on ju vastavuses meie laste tulevikuga, meie maakera ja puhta õhu ning veega. Peaks ikka kõik ära maksustama, veel parem kui saaks naabrile rohkem makse lajatada kui endale tuleb...  Kui selline õndsus kord kätte saabuks, siis see motiveeriks inimesi vähem raiskama ja elu oleks mõnus, soe ja pehme.
Nii kainestav ja kurb kui see ka pole - sinnapoole see maailm kahjuks teel on. Globaalne hüsteeria on asja nimi - püünele pääsevad ja otsustama pääsevad need kes kõvemini karjuvad.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#29

(19-10-2019, 19:48 PM)Marko Kirjutas:  
(19-10-2019, 19:36 PM)hobiautod Kirjutas:  Tänast kokkuostu hinda ( romu 55 eurot tonn  )
arvestades ei viitsi seda romu tasuta ka minema tassida.
Veelvähem viitsib keegi peale maksta romu äraviimise eest. .

Ma vaatan Kuusakoski hinnakirjast 115 eurot tonn....
70 tonn hetkell,erutuse tekitab 125€ tonn.
Vasta
#30

Viljandis 45 € romutonn.
https://www.kuusakoski.com/globalassets/...ljandi.pdf
Vasta
#31

(19-10-2019, 14:53 PM)13piisab Kirjutas:  minu meelest mõistlik, kui oleks mingi tagasihoidlik aastamaks vms. Motiveeriks inimest päriselt aru andma, kas romuhunnikuid (sh korruselamute parkimiskohti kinni hoidvaid) on vaja ning de facto mitte-eksisteerivaid sõidukeid registrist päriselt kaotama.
Raha on hea lihtne motivaator, mis paneb ka laisad inimesed ja pohhuistid liigutama. Praegune süsteem ei motiveeri kohe kuidagi romu-omanikke tegutsema Smile
 Korruselamute parklaid kinnihoidvad vrakid on defacto täiesti olemas, kedagi ei huvita mingi virtuaalne rimakas mida sellel parkimiskohal nähti viimati eelmisel milleeniumil. Milleks peab talunik või kesiganes kusagil Võrumaal maksma aasta maksu oma hoovi peal seisvate autode pärast, kuna muidu Lasnogradi ei saa vrakkidest tühjaks? Tegelikkus oleks see et Lasnamäe sentimentaalne vrakk seisaks edasi aga mõne aasta pärast uunikumiks saavad autod läheks kaalu peale kuna äkki peab teine eesti maksma hakkama.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#32

korra sildid välja panna, et näiteks koristamise jaoks mingil x kuupäeval plats tühjaks teha mõneks ajaks.
paika jäänud masinad viiakse tasulisse parklasse.
kiirelt kaovad kõik põhjused masinaid tänaval mädandada.
Vasta
#33

(20-10-2019, 22:25 PM)TegWelane5 Kirjutas:  
(19-10-2019, 14:53 PM)13piisab Kirjutas:  minu meelest mõistlik, kui oleks mingi tagasihoidlik aastamaks vms. Motiveeriks inimest päriselt aru andma, kas romuhunnikuid (sh korruselamute parkimiskohti kinni hoidvaid) on vaja ning de facto mitte-eksisteerivaid sõidukeid registrist päriselt kaotama.
Raha on hea lihtne motivaator, mis paneb ka laisad inimesed ja pohhuistid liigutama. Praegune süsteem ei motiveeri kohe kuidagi romu-omanikke tegutsema Smile
 Korruselamute parklaid kinnihoidvad vrakid on defacto täiesti olemas, kedagi ei huvita mingi virtuaalne rimakas mida sellel parkimiskohal nähti viimati eelmisel milleeniumil. Milleks peab talunik või kesiganes kusagil Võrumaal maksma aasta maksu oma hoovi peal seisvate autode pärast, kuna muidu Lasnogradi ei saa vrakkidest tühjaks? Tegelikkus oleks see et Lasnamäe sentimentaalne vrakk seisaks edasi aga mõne aasta pärast uunikumiks saavad autod läheks kaalu peale kuna äkki peab teine eesti maksma hakkama.
Küsimusele miks talunik Võrumaal peab maksma samasugust maksu kui Lasnagorski või Mustaka kodanik on tegelikult väga lihtne vastus. Inimesed, kes neid seadused kirjutanud on vähemalt kolmant põlve nimetet linnaosade asukad. Neil ei tekki mõttepoegagi suunal, et kellelgi võib midagi varuosadeks või ümberehituseks kuskil põlluveeres seista , et eksisteerib mingi maamees kuskil. Sama põhjus on ka teistel jaburatel seadustel kus linnamehe mõtte järele peab terve maailm lippama. See romuauto seadus on otse EU käsulaudadest maha kirjutatud (nagu ka muud jäätmeid ja prügi puudutavad seadused). Ja sellega ka EU ees kohustused võetud. Peaasjalikult vaevab taaskasutusse võtmise kohustus. 185000 autot kui mälu ei peta on priske kogus taaskasutatavat kraami. Nüüd, kus välk on peldikusse löömas ja onud EU'st tahavad trahviraha nõudma hakata on selgunud, et need käsulauad mis sakslase panevad rahapakiga romulasse tormama Eestimaal ei tööta ja seadust peab kohendama. Eks siis ongi seadusekirjutajatel ora tabamas teatud pehmet kohta ja paanika majas. Õnneks on need eelmise seaduse mahaviksijad kinga saanud või ise kõrbehaisu tundes jalga lasknud. Vähemalt uued mehed nüüd seadust tegemas.Tahaks muidugi loota, et neil kukub paremini välja. Aga lootus sureb viimasena....

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#34

Huvitav kas ametnikud ikka teavad, et kuskil vedelev auto ei reosta loodust kuidagi. Reostab ikka liikuv auto. Tatistab iga nurga peal tossu välja ja tilks, tilks tilgub. Big Grin

Ja kui vanajumal lõi meid ka tilkuvana.... siis võivad ka ju masinad. Smile

T.
Vasta
#35

(21-10-2019, 11:24 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Huvitav kas ametnikud ikka teavad, et kuskil vedelev auto ei reosta loodust kuidagi. Reostab ikka liikuv auto. Tatistab iga nurga peal tossu välja ja tilks, tilks tilgub. Big Grin

Ja kui vanajumal lõi meid ka tilkuvana.... siis võivad ka ju masinad. Smile

T.

Pigem mõeldaks seda, et surnud hinged registris on enamuses juppideks võetud ning see tegevus võib ikka reostada küll kui lahkamisprotsessi loominguliselt suhtuda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#36

(21-10-2019, 18:56 PM)Walter Kirjutas:  
(21-10-2019, 11:24 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Huvitav kas ametnikud ikka teavad, et kuskil vedelev auto ei reosta loodust kuidagi. Reostab ikka liikuv auto. Tatistab iga nurga peal tossu välja ja tilks, tilks tilgub. Big Grin

Ja kui vanajumal lõi meid ka tilkuvana.... siis võivad ka ju masinad. Smile

T.

Pigem mõeldaks seda, et surnud hinged registris on enamuses juppideks võetud ning see tegevus võib ikka reostada küll kui lahkamisprotsessi loominguliselt suhtuda.

Tjah, seaduseveski jahvatabki aeglaselt. Eks need maamehed, kes autode kaaluhinda elava tule abil põlluservas kergitasid, ole esimesed, kes peeglisse võiks vaadata...
Vasta
#37

Eestis on kokku ligikaudu 750 000 autot ja nende keskmine vanus on 16 aastat. Eesti soovib saavutada 2050. aastaks kliimaneutraalsust, aga vanade autode pealetulekuga on CO2 heite vähendamise ja taastuvenergia direktiivi kohustusi raskem täita.
https://www.err.ee/994571/eestis-automak...ul-vajalik
Tuginedes AMTELi andmetele, on umbes 200 000 sõidukitest on kindlustuseta ja kehtiva ülevaatuseta. Neist suurem osa on ka viidud üle peatatud kandega registriossa. Peamiselt on peatatud kandega sõiduautod.
https://www.accelerista.com/eluviis/uuri...nametalli/
Kui registrist saaks kustutada "surnud hinged" siis saaks euroopa ees teha paremat nägu. Statistika noh.
Vasta
#38

(22-10-2019, 16:47 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kui registrist saaks kustutada "surnud hinged" siis saaks euroopa ees teha paremat nägu. Statistika noh.

Oleks täielik kustutamine tehtud inimesele lihtsaks, sama nagu on praegu ajutine arvelt maha võtmine, oleks enamus neist surnud hingedest ammu unustatud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#39

Veoautodega on õnneks endiselt üsna lihtne. Astusin hiljuti seoses mitte eksisteeriva 53ga Mnt esindusse sisse, tegin avalduse, et miks passi ja numbrit alles pole ning paari klikiga ajas letitagune tädi asja ära. Aga nõnda on see vist koguaeg olnud - sõidukatel lammutustõendiga, veokatel lihtsalt omaniku soovil.
Vasta
#40

Teemakohane uudis: Absurd: Eestis on teadmata kadunud 184 000 autot
Ise panustan kõnealusesse nimekirja kahe remonti ootava autoga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne