Isevalmistatud kaevekopp

(03-11-2019, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  
(03-11-2019, 19:15 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Aga parem saab DIY olla vaid siis, kui selle ehitaja/konstruktor/ideegeneraator on enne seda mitu "mittesobivat" ära proovinud ja omale nüanssideni selgeks teinud omaenda vajadused! Selle DIY kopa puhul on kaks välja toodud: seesinane vundament ja pehmel maal kraavid. Selleks peaks enne mitu renditavat väikekoppa vundamendi kallal ära proovima ja siis paar suuremat sohu uputama! On nii??? VÕI teed eeltöö ära puhtalt füüsikaseaduste põhjalt! Vaat need kehtivad aprioorselt!  Toungue

Seega usun, et see ämbliku ehitamiseks kuluv raha, koos muude vajaminevate ülalpool loetud töödega tuleb kokkuvõttes ikka rentimisest kavalam. 

Ära näe vaeva. Sa ei suuda eales, arvuti ees tilli näppiva teoreetilise exeli ametnikule selgeks teha asjade olemust.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(03-11-2019, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  ....
Seega usun, et see ämbliku ehitamiseks kuluv raha, koos muude vajaminevate ülalpool loetud töödega tuleb kokkuvõttes ikka rentimisest kavalam. 

Aamen.

Pluss ise ehitatud priboori korral tead täpselt, mida iga vidin teeb ja kui midagi ei toimi, oskad kohe ka viga otsima hakata õigest kohast. rendimasinat väga ei lammuta ja pühapäeval keegi appi ka ei tule, kuna rendileandjad ju ka puhkavad.

Millega aga nõus ei ole, on arvamus, et klapikambrikorgi alt õli välja viskav vana diiselmootor koheselt kapremonti vajab. Ei pruugi mitte - mul sureb seesinane 49 kW kolksvaagen juba seitsmendat aastat. Alati poolepöördepill. Mind täitsa huvitab, kaua kestab.

Samas oli otsus soetada Jaapani väikediisel kindlasti pikas perspektiivis hea. Kõige $itemal juhul maailmamajandusele (kui peaks midagi hinnalist ennetähtaegselt kõngema) aga oluliselt suurema tõenäosusega said mõistliku hinna eest üsna kerge ja võimeka püsipöördemootori. Automootorile oleks paratamatutl pidanud gaasipedaali või mõne keerukama tzydeemi installeerima.
Vasta

(03-11-2019, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  Minu ämblikul on kolm korda suuremad rattad all, lisaks võin veel ühe topelt rattapaari pinnalpüsimiseks lisada. Esimestele tugikäppadele ka suuremad tugiplaadid. Miks mina peaks sel juhul ära uppuma???

Viimaks on ka selliseid kohti omajagu. Suure tehnikaga peaks lagedaks tegema. Ämblikuga aga mahub läbi.
Rendist võiks võtta mingi väiksema roomiku. Aga ega selle tööjõudluse vahe enam mäekõrgune ei ole, võrreldes selle soomlaste kaeveseadmega.
Seega usun, et see ämbliku ehitamiseks kuluv raha, koos muude vajaminevate ülalpool loetud töödega tuleb kokkuvõttes ikka rentimisest kavalam. 

Loe nüüd uuesti iseenda kirjutatu läbi! KUIDAS topeltratastega, raske ja kohutavalt lai ämblik seda kraavi seal puude vahel ikka kaevab??? Viimane pilt siis.
Lõpuks on see ämblik nii raske, et võtnud Jumz, arendanud seda pisut et maasisse ei upuks ja oleks lihtsam olnud. Tegelikult näen ma piltidel TÄPSELT samasuguseid kraave, millede puhastamisest igatsugu "muu" kaevetehnikaga olen ka videod pannud.

Mul on üks tasuta saadud DIY traktor kodus, mis on alles ehk pole veel vanarauas seetõttu, et see on ülikorraliku metallitööga ja selle ehitaja on teadnud, mida ta teeb. Lihstalt pole sel ehitajal olnud kas vajadust või osi PTOd teha ja normaalne hüdro tekitada. Nš-10 ei ole kuidagi pädev. Seega on hetkel samasugune seis, kui Teil äsja: täitsa kabe, õigemini ülihea DIY raudosa on olemas ja kui leppida puuduliku pto'ga, siis oleks vaja gaz51 kasti "otsa" mingi diisel aretada ja hüdropakk tekitada. Ideaalis oleks need üks ja sama. Vanast hüdrost säiluks vaid uued voolikud, kõik muu peaks olema uus või kapremmitud. Veel lihtsam oleks teha sellest üldse vaid veotrakats näiteks hüdropakiga metsaveohaagisele ette. Tsentrifugaalsiduriga mingi Lätist ProVentost mikrodiisel kastile külge ja tehtud. Aga isegi see on "tonn". Kohleri V-twin diislit ei suuda osta, 22-jõudu bensukas ka 1200+€. Et aretaks mingi automootori? Milleks? Ma korra juba võtsin ette ja... saatsin siis katusealla silma alt ära. Täiesti mõtetu tegevus. Hurraaga hakkad tegema ja saad aru, kui ebavajalik see rahakulutamine on. Ja see 1000eurot on juba selline summa, mille eest saad sissemaksuna ÕIGE asja! See on nüüd puhtalt "julguse" küsimus sest meil pole olnud kunagi ühtegi laenu ega liisingut. See on nüüd eht-eestlaslik põdemine ja "koitamine" ja ise oled lõpuks loll...aasta juba mune sügades ära raisanud! Vaatan peeglisse - loll vaatab vastu! 

Kuna Põka'ga samasuurest "Toolikust" toimiva ja mulle sobiva asja ehitamine on täiesti arutult kallis, siis karta on, et see jääb tegemata. Igatepidi arvutades ja oma vajadusi vaagides on garantiiga tehaseuus valgevenelane õige asi! Isegi mitte kasutatud japsid jms. Et mahuks lõdvalt puude vahel sõitma, oleks mõistliku haagise või kaubikuga transporditav, natukenegi maastikusuutlik jne. Saab garantii läbi ja on Honda bensukas ikkagi kehva tarbida, pole küsimus seesinane 800raha diisel sinna pista. Sellele mingi pisem metsakäru tõstukiga sappa, kas topeltrattad või madalsurverehvid (13 tolli on hää mõõt) ja võib minu ideaali, arutus hinnas RaudHobu isegi asendada.  Teepeale pole enamusega asja, äkki 152 saab isegi numbri? Siis saaks ka linnas talvel legaalselt tarbida ja Järvamaal ka avalikul teel liigelda. See on puhas praktiline ja arvutuslik lähenemine asjale! Kusjuures on samalaadsed eeltingimused kui Teil! Kerge, väike, pehmele minna kannatav, transporditav etc. 

PS: kes vajab, siis võib Tooliku omale saada ilma tagakopata. Lisaks miskine transiti diiselkatel ja Isuzu väikeveoka edesild koos rataste, vedrude ja roolikarbiga. "Hinnas" jõuame kokkuleppele, on see karp õlut või hää konjak või... Sest tegelikult on kogu see kräpp lihtsalt jalus. Vanatehnika jääkidest olen ära andes lahti saanud, müüd oleks vaja õu üldse puhtaks saada. Too edesild jäi ka vedelema, sest iseveerevat jahi kiilplokki pole enam tarvis, täna on talvehoius spetsseadmed, lahtivõetavad pukid ja ise mingi maasturiga staapliplatsil kraana alt hoiukohta vedamise vajadus puudub. Lisaks pole sellist kolakat kusagil hoida jne, jne.
Vasta

(04-11-2019, 14:40 PM)PlyVal64 Kirjutas:   Lisaks miskine transiti diiselkatel ja Isuzu väikeveoka edesild 

Nagu varemgi öeldud ära pane siia linke mis nõuavad kuhugi sisselogimist, regamist või laikimist...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(04-11-2019, 14:40 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Loe nüüd uuesti iseenda kirjutatu läbi! KUIDAS topeltratastega, raske ja kohutavalt lai ämblik seda kraavi seal puude vahel ikka kaevab??? Viimane pilt siis.
Lõpuks on see ämblik nii raske, et võtnud Jumz, arendanud seda pisut et maasisse ei upuks ja oleks lihtsam olnud. Tegelikult näen ma piltidel TÄPSELT samasuguseid kraave, millede puhastamisest igatsugu "muu" kaevetehnikaga olen ka videod pannud.

...Hurraaga hakkad tegema ja saad aru, kui ebavajalik see rahakulutamine on. Ja see 1000eurot on juba selline summa, mille eest saad sissemaksuna ÕIGE asja! See on nüüd puhtalt "julguse" küsimus sest meil pole olnud kunagi ühtegi laenu ega liisingut. See on nüüd eht-eestlaslik põdemine ja "koitamine" ja ise oled lõpuks loll...aasta juba mune sügades ära raisanud! Vaatan peeglisse - loll vaatab vastu! 

Ehitatav ämblik. Kohutavalt raske ja lai?
   

Kaal. 
1) Kaeveseade 532Kg
2) Randaali raam. Ei ole rammumees, aga täitsa vabalt tõstsin üles. Kuskil 100Kg ümbruses.
3) Kaheteljelise haagise sild koos topeltratastega, pildil küll ühe paariga. See on küll üks raske asi, keegi ehk oskab pakkuda, palju topeltratastega olla võiks. No 200Kg kandis ehk?
4) Kubota mootor 93Kg, hüdropump ja muud jubinad juurde, kokku 115Kg.
5) Hüdroõlipaak, koos kütusepaagiga. 60Kg koos vedelikega.
6) Ette tulevad ämbliku tugikäpad. 100Kg.
7) Iste, istme alus jms kola. 100Kg.
Kokku 1207Kg. Kas mitte T-16 greifer ise ilma traktorita juba samas kaalus ei ole? Ämblikul on oma võlu selles, et kopaga liigub ka masin ise edasi. Puudub vajadus rasketeks ülekanneteks, nagu T-16 on käigukast, tagasild, lõppülekanded. Seega ajada mingit jora nii raskest masinast ehitatava ämbliku puhul...
Olemas olev ülapeakopaga Jumz.
         

Sellel on topeltrattad all olnud ja metsapiltidel olevates kohtades on reaalselt ära uputud. Ma ei tea, palju selline ülapeakopaga topeltratastega Jumzik kaalub?
Külmadega on ka nii ja naa. Ega sambla alla metsas väga ära ei külma maapind, talved on ka sellised soojapoolsed.
Ütleme, et ära uppudes saab suht lihtsasti  käppade ja saha alla prussid pannes selle maapeale jälle tagasi. Pillub pakke ja kuuseoksi rataste alla ja saab tulema. Aga tõsisemalt ära uppudes ei ole seda üldse nii lihtne enam pläga seest kätte saada. Ja sellise massi juures ei aita enam elektrivints ka, mis ämbliku juures oleks ilmselt üsnagi abiks.
Laiusest. Seal viimasel metsapildil on vähemalt puude vahel 2.5m ruumi. Praegu ämblik ilma topeltratasteta 2m kandis. Topeltrataste korral võiks isegi silda kitsamaks teha. Sest praegu juba ilma raamile tuleva kolata, kannatab küljele keerata ilma ümber kukkumata tühja kopaga.
Topeltrattad oma hea asukoha tõttu heaks vastukaaluks. Ette ämblikukoivad, mis sillast laiemaks ei lähe. Ja kannatab juba mulda täis kopaga ka küljepeale toimetada. Raamile tulev kola koos iseendaga ka vastukaaluks.
   

Te võite oma ilusaid videosid panna raadio teel juhitavatest kopalistest. Või kiidetud sellest lahendusest. Palju need asjad maksavad?


Kõige huvitavam ongi see, et kõike ümberringi näete halvana, aga ega te ise ka parem pole. Veate murutraktoriga motobloki haagis järel metsast puunotti välja või Audi pagasnikus küttepuid.
Taguge ometigi rinnale "mina", võtke laenu ja ostke omale see raudhobu ära. Valgustage lolle ja uskmatuid.
Ahjaa. Ma saan ka teist aru. Teil see Toolik jms jah nii ja naa. Tahate universaalset asja, millega kõike ettejuhtuvat teha. Kasvõi lumelükkamisest, purjeka merrelaskmisest kuni metsaveoni välja. Siiski universaalsete asjade kohta on oma ütlus ja mitte asjata.
Minu eesmärk on ehitada kaevamisseade.
Siiski ilmselt saaks ämblikuga ka lund koristada, purjekat merre lasta kui ka metsast palgijupi välja tuua. Lihtsam ikka, kui puhta ihurammuga.
Vasta

Kas ikka tõsi...

[Pilt: 2_4a6f75e8-5f36-49ce-8419-627f5024bd76_1...1573043651]
Vasta

(08-11-2019, 21:28 PM)linnuke Kirjutas:  Kas ikka tõsi...
Heh, see viimane on liiga ilus, et tõsi olla. Muidugi ei kvalifitseeru selle teema kontekstis.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(09-11-2019, 01:12 AM)Marko Kirjutas:  
(08-11-2019, 21:28 PM)linnuke Kirjutas:  Kas ikka tõsi...
Heh, see viimane on liiga ilus, et tõsi olla. Muidugi ei kvalifitseeru selle teema kontekstis.

 See on ilmselt mingi kallim lastemänguasi, võib-olla elektriajamiga. Sellele on lavastuseks kääbiskasvu asjamees peale pandud (vt ebaproportsionaalset kehaehitust, suur pea). Võib maksta S179 küll.
Vasta

kui lasta koogelmoogelil seda pilti otsida, siis tuleb üksainus täpne vaste.
ja seegi leht on maha võetud.
aga puhver mäletab kõike:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:VilkJ9zgKkUJ:https://psoyvj.myshopify.com/products/household-mini-excavator+&cd=23&hl=et&ct=clnk&gl=ee

edit:
ühesõnaga õhu müümine.
Vasta

(09-11-2019, 16:49 PM)diesel Kirjutas:  kui lasta koogelmoogelil seda pilti otsida, siis tuleb üksainus täpne vaste.
ja seegi leht on maha võetud.
aga puhver mäletab kõike:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:VilkJ9zgKkUJ:https://psoyvj.myshopify.com/products/household-mini-excavator+&cd=23&hl=et&ct=clnk&gl=ee

edit:
ühesõnaga õhu müümine.

Aga kaevab küll! https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=hHNajuruD3A&feature=emb_logo
Vasta

miks ta ei võiks kaevata.
õhu müümine on see kopikate eest pakkumine.
hind tehakse nii magus, et ahnus saab ihnusest võitu ja raha hakkab liikuma.
hiljem selgus, et paljast õhku müüdi või paremal juhul on kuskil peenes
kirjas selgitatud, et ostja võib selle raha eest müüja kodulehel selle riista pilti vaadata.
Vasta

Ma nagu hästi ei kujutagi ette, mihuke see aju kapatsiteet peab olema, uskumaks, et on võimalik endale 179 daala eest päris endale töötav minikopp soetada.
 Rentida päevaks, seda küll Smile
Vasta

No jäi pilt silma .Aga nagu Marko mainis ,antud teema kontekstist väljas .SRY: Sad


Reaalsem ,jah ,ehk see.



MINI excavator
JCB 8010
Ozolnieki, Ozolnieku novads, Latvia Latvia
311 km
2003
good (used)
8.500 €
Fixed price not including VAT
New offers for JCB 8010 by mail
JCB 8010, 2003 New bushings, new pins. Digging depth up to 2m. Variable chain width 700 - 1000mm (will enter through the door to dig a trench or break an old floor in a room). Djklxhj Net weight 1050kg, easy to transport by bus. Very economical. Optional spout. more
Vasta

mina panin 30 sama pumba põka vända otsa ja võttis põka ähkima ja käivitumisel ka tunda,et starteril raske vedada,aga käima läks,suvel kasutasin.25 pump peaks täitsa normaalse töökiiruse andma.
mina omal tegin 2mm lehest ise paaggid valmis ja trabifleksist vilter paaki.minul kandilised paagid,aga ümarat lihtsam teha ja saab rutem valmis.
Vasta

see paidstab jah olema klots kus võll laagritel sees ja sinu puhul pole vaja,sidur võlli otsa ja teine pool mootori külge.
Vasta

To Meelis. Vaevalt paremat paaki leiad, kui multicari oma. 2/3 kütusele, 1/3 hüdroõlile, kogumaht u 80 l. Üks tervik, küljenurgad ümarad. Vaheseina näeb täitmisaugust sisse piiludes. Ilusa nikkelpunniga, nagu Jawal! Kõik sisse-väljatulekud pealpool. Nüüd lehed läinud, drooniga peaks Care veel leidma. PS omajaole tõmbasin Toftani kile üle, es paista ülalt...
Vasta

(10-11-2019, 20:37 PM)pen.skar Kirjutas:  To Meelis. Vaevalt paremat paaki leiad, kui multicari oma. 2/3 kütusele, 1/3 hüdro'lile, kogumaht u 80 l.

Pole Multicari paaki silmaga näinud, äkki mõne sõnaga täpsemalt?
On see nagu üks suur paak siis ja vaheseinaga erinevate vedelike hoidmiseks lahutatud? Kui nii, siis ise mõtlesin ka sellise teha, kui ei leia valmis lahendust. 
Minu mõte on küll 2/3 õlile ja 1/3 kütusele.
Aga see paagi ehitus paras töö. Pole veel suutnud välja mõelda, milline tagasivoolu filtri lahendus valida:
http://www.hydroscand-service.ee/Store/C...15?lang=et
Padruniga oleks lihtsam ehk. Samas OMTF ja OMTP lahendused ka paagi sisse augu tehes keerulised paigaldada pole.
Ehk keegi oskab eespool välja toodud tagasivoolu filtrite valikust täpsemalt rääkida, milline kavalaim? Samuti, mis voolikumõõdu peaks valima selle 25-se pumba puhul õli pealevooluks ja surveks? Jagaja ise 1/2 tolli surve ja tagasivoolu stutseritega, ilmselt voolikumõõt peaks sama olema?
Pumpa pealevool aga võiks 1/2 suurem olla?
Oleks mõtekas ka lisaks tagasivoolu filtrile, pumba imipoolele ka padrunfilter panna?
Vasta

mul sellelt lingilt see mis 2 esimest ja neid on ka eri suurustes. uuri ja kui vaja ka kõlla,hinnad head http://www.trabiflex.ee/et/c/tagasivoolu-filtri-korpus
Vasta

Ära pane imipoolele padrunit - sõelast küll. Ilmaasjata on õhulekke koht juures.

Imiliin tolline, surveliin 3/4 või 5/8.
Vasta

mina oma tõstukile ehitasin teadlikult ca 30L paagi,täis polekunagi olnud ja suuremad tööd siiani sõnniku kärule tõstmine 1,5 m3 korraga vihelda suht väikse kopaga ja ei kuumenenud.mul põkal org paak enam pole kasutusel kogu kompott üks süsteem.hakkuril ka paagi suurus enam võhem sama ja ka ei kuumene.sellised siis kogemused praktikast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 52 külali(st)ne