Viimane KGB-lane
#81

Kuna auto ise pahtelduses ja sellest suurt midagi kirjutada pole ja uue karvkatte peaks ta jõuluks saama, siis tegeleme muude vidinatega. Võtsime käsile TESLA alarmsüsteemi ja nagu alati, probleeme kuhjaga. Idanaaber, kes selle mulle müüs vandus käsi piiblil, et kõik töötab. Aga oleks vist pidanud tal laskma vanduda käsi Lenini teostel. Nüüd demonteerimisel selgus, et isegi häälekõvendajaid pole sees. Eks tuleb nüüd sellega hakata tegelema, aga eks see täiendav kulu ja kohutav aja raisk. Ideaalis oleks muidugi leida uus komplekt, mis näeb välja selline.
   
Aga see paistab küllalt lootusetu ettevõtmisena, siis tuleb kuidagi vana töökorda saada. Õnneks suur sinine kuppel annab küll normaalsesse konditsiooni poleerida.
   
   
   
Veel on suur probleem armatuuri katte nahaga, mis on mitmest kohast pragunenud. Sellel muud lahendust ei paista kui katmine uue nahaga, mis jälle küllalt kallis ettevõtmine.
Vasta
#82

(24-09-2019, 19:12 PM)Formika Kirjutas:  Mootor ka koos enam vähem, peale läheb ekraniseeritud süüte süsteem. Sealt on mõningaid Detaile puudu. Tegelikult ainult kaaned, joonisel märgitud punase joonega. Kui kellelgi on pakkuda, võtke ühendust.

Ega nondest ekraniseeringu detailidest äkki midagi pole sama, mis GAZ-66-l?
[Pilt: ebay147183171714199.jpg]

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#83

(26-10-2019, 01:10 AM)Mossemees Kirjutas:  
(24-09-2019, 19:12 PM)Formika Kirjutas:  Mootor ka koos enam vähem, peale läheb ekraniseeritud süüte süsteem. Sealt on mõningaid Detaile puudu. Tegelikult ainult kaaned, joonisel märgitud punase joonega. Kui kellelgi on pakkuda, võtke ühendust.

Ega nondest ekraniseeringu detailidest äkki midagi pole sama, mis GAZ-66-l?
[Pilt: ebay147183171714199.jpg]

Süsteem praktiliselt sama, vahe ainult jagaja korpusel. 66-l juhtmete väljavõtted teise koha peal. Sellisena pole seda võimalik 31013-le paigaldada, kuna hakkab vastu tulemüüri käima. Aga sain juba uued kaaned, nii et see probleem lahendatud.
Vasta
#84

31013 on pahtelduses. Saadeti mõni halvasti tehtud pilt, millest saab ikka aru, et töö käib.
   
   
   
Vasta
#85

Kuna auto aasta lõpuni maalrite meelevallas, siis tegeleme komplekteerimise ettevalmistamisega. Taga tuledes esines pragusid ja üldse olid oma kaubandusliku välimuse kaotanud. Ünneks selle tüübi masinatele neid veel liigub mõistliku hinna eest.
   
   
   
Vasta
#86

31013 saaga jätkub. Ostes oli autole paigaldatud Mersu roolivõimendi, originaal oli pagasnikus kaasas. Meeldetuletuseks siis selline.
   
Ega ta ilmasjata sinna sattunud ei olnud. Igatahes tööle ei hakka. Tuleb proovida hingeke sisse saada. Väga defitsiitne vidin. Paigaldati ju ainult GAZ 31013-tele, ehk siis kusagil 250 autole. 
Peaks olema selline.
   
Sai natuke lõhutud.
   
   
GAZ 14-e võimendi asub geneka otsas, Alumisel pildil.
   
Vasta
#87

Probleem ikka õlipumbas, võimendi ei paista neil piltidel. Kas sellel pole mingeid vihjeid tootjale? Japsidel olid mootoris õlipumbad sellise ehitusega (võib olla on praegu ka).

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#88

(08-11-2019, 22:22 PM)metsakohin Kirjutas:  Probleem ikka õlipumbas, võimendi ei paista neil piltidel. Kas sellel pole mingeid vihjeid tootjale? Japsidel olid mootoris õlipumbad sellise ehitusega (võib olla on praegu ka).
  Muidugi pumbaga. Neid hädasid momendil kolmel tegemisel oleval autol (neljandaj, ehk ZIM Faetonil probleeme veel pole)  nii palju, et hakkan vist juba segi minema.
Vasta
#89

Dstsun Nissan Urvanil , Vanettel jne on õlipump geneka otsas...
Vasta
#90

(09-11-2019, 01:38 AM)hobiautod Kirjutas:  Dstsun Nissan Urvanil , Vanettel jne on õlipump geneka otsas...

segi ei aja midagi?86a Nissan Urvanil ehk vana urvan oli geneka otsas vaakumpump,see praegu veel kusagil alles ja korras vast. ja mootor töötab suurepäraselt ilma.
Vasta
#91

See originaal roolivõim on sihuke p...sk, et mõni ime et ta maha on roogitud. Nagu suures osas üldse kogu selle mudeli tehnika tervenisti. Meil ei tööta ta ka kummalgi autol korrektselt. Karjub ja tühikäigul ei tööta üldse. Ma ei ole väga süvenenud, et kas see pump tõesti on ainult tema enda oma? Äkki saab seda ikka kuidagi remontida?

Gaz 14 puhul ei asu pump geneka otsas. Tal on minu teada pump üldse kusagil allosas ning geneka taga on ainult paak. Äkki Gaz 13-l on geneka otsas?

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#92

(12-11-2019, 23:50 PM)Martin_R Kirjutas:  See originaal roolivõim on sihuke p...sk, et mõni ime et ta maha on roogitud. Nagu suures osas üldse kogu selle mudeli tehnika tervenisti. Meil ei tööta ta ka kummalgi autol korrektselt. Karjub ja tühikäigul ei tööta üldse. Ma ei ole väga süvenenud, et kas see pump tõesti on ainult tema enda oma? Äkki saab seda ikka kuidagi remontida?

Gaz 14 puhul ei asu pump geneka otsas. Tal on minu teada pump üldse kusagil allosas ning geneka taga on ainult paak. Äkki Gaz 13-l on geneka otsas?
 Lasin silme eest mööda kõik tolleaegsed GAZ mudelid ja mõte jäi peatuma GAZ 66-l. See on ainuke mudel millel oli roolivõimendi. 52, 53 seda vist ei olnud. 52-l kindlasti mitte. Kas kellelgi on võimalus lähedalt pildistada GAZ 66 roolivõimendit. Mitte kuidagi ei taha uskuda, et paarisajale 31013-le juurutati personaalne roolivõimu pump. Muidugi on veel 2424 ja 2434 mudelid, milledel ka samasugune roolivõim oli. Ja neid kahte mudelit tehti juba c. 10X rohkem, kui 31013-d. Aga ikkagi koos kõigega u 2500 autot 20 aasta jooksul.
Vasta
#93

Internet annab 66 jaoks sellise:

[Pilt: 25561010.jpg]
Vasta
#94

Vene veokatel ZIL 130 GAZ 66, Kraz  Ural ,roolivõimu pump sama, esineb ainult rihmaseibi ja pealmise potsku suuruse vahe. Lamellidega pump.
Vasta
#95

Siis paistab, et pole veokate oma kasutatud ja uskumattu aga tõsi, tehtud spetsiaalselt ainult nendele autodele. Jääb veel lootus, et on kasutatud samasuguseid hammasrattaid. Minu pump momendil laiali lõhutud aga kohe saab aru, et erinevad.
   
Vasta
#96

Pildidi blogis https://www.drive2.ru/l/4015327/ kattuvad siin oleva roolivõimendi pumbaga. Väidetavalt pumba osa on sama kui ГАЗ-13.
Vasta
#97

(12-11-2019, 23:50 PM)Martin_R Kirjutas:  See originaal roolivõim on sihuke p...sk, et mõni ime et ta maha on roogitud. Nagu suures osas üldse kogu selle mudeli tehnika tervenisti. Meil ei tööta ta ka kummalgi autol korrektselt. Karjub ja tühikäigul ei tööta üldse. Ma ei ole väga süvenenud, et kas see pump tõesti on ainult tema enda oma? Äkki saab seda ikka kuidagi remontida?

Gaz 14 puhul ei asu pump geneka otsas. Tal on minu teada pump üldse kusagil allosas ning geneka taga on ainult paak. Äkki Gaz 13-l on geneka otsas?
Natuke süvenesin sellesse roolivõimu pumba asjasse ja kuna meil on mõlemad autod (2424 ja 13) olemas, siis neil mudelitel mõlematel on see pump geneka otsas. Tuleb välja, et 31013-l on mingi GAZ 13 baasil aretatud hübriid. Küll saab kasutada GAZ 13 pumba sisu. Aga seal on ka vaja midagi ümber teha. Ühesõnaga selle masina tõeline Ahilliuse kand. Momendil ideid ei ole, kuidas see probleem lahendada, sest leida 31013-le uus pump paistab küll kuuluvat rohkem ulme valdkonda.
Vasta
#98

Kui korpus on olemas siis on Piisavalt inimesi näiteks Koplis kes suudavad .
Vasta
#99

Vist on erialasest haridusest puudu jäänud, kuigi õppisin kolm aastat auto värki igat pidi, aga see oli uuuuuuuuuu kui ammu. Mitte ei saa aru, vaadates neid roolivõimu hammasrattaid, kuidas see värk töötab? Äkki on targemaid, kes maamehele oskavad asja seletada.
   
   
Vasta

Tegelikult töötab kui tavaline hammasrataspum, aga hammaste asetus on pisut teine. Suureneva lõtkuga hamba vahele tõmmatud õli pigistatakse teises ääres, väheneva mahu tõttu jälle välja. Õli peale ja mahavool on külgedel. Hammaratas pumpade põhikulumine on külgedelt. Neid lihvitakse ja täidetakse. Ilmselt päästab ka korpuse õhendamine, et hammakad jälle külgedelt liibuks.

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne