Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.

Nii vähe kui mina olen (isehakanud) esindustes käinud, siis mitte kunagi ei ole pidanud defekteerimise eest üle 3h maksma. Korraliku esinduse eelis ongi see, et kui mõistus otsas on, siis laoriiulilt saab juppe võtta ja vigu välistada kuni lõpuks on viga käes- kui neil selleks terve päev kulub, siis see on nende sport.
Vasta

Omale kavatsen sellise asja osta, kui käivitusviga süveneda kavatseb.
https://www.vidaxl.ee/e/8718475826804/di...cles_Parts

Hetkel on lahendus selline, et külma ilmaga ei sõida ja kasutan vajadusel tasuta ühistransporti. Xado tuubi pigistasin ka paaki, nii et eks näha ole, kas sest tolku midagi on. Minul igatahes usku xadosse on.
Vasta

(16-11-2019, 00:50 AM)motamees Kirjutas:  
(16-11-2019, 00:44 AM)Marko Kirjutas:  Ega sa seda 300+ ometi ära maksnud mittemillegi eest?

Ma võin olla rahulolematu, aga maksan alati oma arved.
Seda enam, et saan aru, nemad polnud süüdi. 
"Mittemillegi eest" on küsitav. Ma ju sain õppetunni ja tänu sellele sain ka riista korda, lõpuks.
Siin on väga suur vahe, et kas klienti hoitakse toimuvaga kursis ja küsitakse nõusolek iga järgneva sammu ja hinna suurenemise jaoks või tehkase need otsused ja vastav "remont" ise ära ning hiljem lajatatakse lihtsalt lõpparvega.
Esimesel juhul täiesti loogiline, et klient tasub töö käigus kujunenud arve kuna tema on vastavad tegevused otsustanud ja ta on kõigega ise nõus olnud.

Teistsugune näide, kus kliendile hiljem tema teadmata suurem arve esitatakse on ka äsja foorumis olnud: ksf. honkomees
Lisaks ka enda kogemus, kus veovõlli otsa vahetus pidi jutujärgi töökojas maksma minema 50-60 eurot, kuid töö valmides oli arve 75 eurot. Töömehel olevat detaile plaanitust raskem lahti saada olnud ja rohkem aega läinud. Pärast minupoolset lubatud hinna meeldetuletust tehti arve algse hinna peale muidugi ümber.
Vasta

(16-11-2019, 11:17 AM)saarlane87 Kirjutas:  Nii vähe kui mina olen (isehakanud) esindustes käinud, siis mitte kunagi ei ole pidanud defekteerimise eest üle 3h maksma. Korraliku esinduse eelis ongi see, et kui mõistus otsas on, siis laoriiulilt saab juppe võtta ja vigu välistada kuni lõpuks on viga käes- kui neil selleks terve päev kulub, siis see on nende sport.

  Ju siis Motamees on sellise "spordiga" ise kokku puutunud, kus hoolimata eeltööst esinesid mingid asjaolud mistõttu töö oli oodatust keerukam. Ning lubatud hind oli väga säästu pakkumine ja loodetud kasust jäi vaid töörõõm ning õppetund.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Kas Berlingodel on olemas ka sellist reguleeritava intervalliga kojameeste releed, et lükkad kojameeste kangi korraks intervalli peale ja siis tagasi nullasendisse ning ootad milline tundub olema paras intervall ja siis lükkad intervalli asendisse tagasi  ja hakkabki selle "selgeks õpetatud" intervalliga tööle? Mingil sarnasel kaubikul olen kogenud sellist asja, aga võibolla ka ei olnud Berlingo.
Vasta

Olen sõitnud belingoga, millel kiirustundlikud kojamehed. Iseõppivatest ei tea midagi.
Ja just tollel tekkis säherdune viga, et mootori tuli säras armatuuris, jõudu polnud ja käivitus ainult paela otsas vedades. Lõpuks, läbi mitmete telefonikõnede kodumaile, raalisid eestimaised mehepojad välja, et etteandepump töötab kuis parajasti tuju on. Prantslaste endi teenindus sellest veast jagu ei saanudki.
Vasta

(17-11-2019, 01:04 AM)veix__ Kirjutas:  Kas Berlingodel on olemas ka sellist reguleeritava intervalliga kojameeste releed, et lükkad kojameeste kangi korraks intervalli peale ja siis tagasi nullasendisse ning ootad milline tundub olema paras intervall ja siis lükkad intervalli asendisse tagasi  ja hakkabki selle "selgeks õpetatud" intervalliga tööle? Mingil sarnasel kaubikul olen kogenud sellist asja, aga võibolla ka ei olnud Berlingo.

Volkari bussidel-sõidukatel on selline relee, prantslaste kohta pole kuulnud. https://www.gowesty.com/product/wiper-wa...per-relay-
Vasta

(16-11-2019, 13:44 PM)raulp Kirjutas:  Omale kavatsen sellise asja osta, kui käivitusviga süveneda kavatseb.
https://www.vidaxl.ee/e/8718475826804/di...cles_Parts

Kas selleks on vaja pihustid maha võtta? CR näit. tuvastatakse pihusti lekked tagasivoolu koguseid uurides, kuidas sellel pajal see võimalik oleks ei oska öelda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(17-11-2019, 11:32 AM)Walter Kirjutas:  
(16-11-2019, 13:44 PM)raulp Kirjutas:  Omale kavatsen sellise asja osta, kui käivitusviga süveneda kavatseb.
https://www.vidaxl.ee/e/8718475826804/di...cles_Parts

Kas selleks on vaja pihustid maha võtta? CR näit. tuvastatakse pihusti lekked tagasivoolu koguseid uurides, kuidas sellel pajal see võimalik oleks ei oska öelda.



Samamoodi tagasivoolu koguseid uurides.
https://www.youtube.com/watch?v=HwJ_mKuzhxo
Vasta

(17-11-2019, 11:08 AM)highway2hell Kirjutas:  Volkari bussidel-sõidukatel on selline relee, prantslaste kohta pole kuulnud. https://www.gowesty.com/product/wiper-wa...per-relay-


Jah, ma kunagi panin vanale Audi sõiduautole sellise. Originaalis oli tavaline relee, aga Golfi oma läks 1:1 külge. Väga super asi, saab intervalli panna ka mitukümmend sekundit (seal lingil on mainitud 20 s, võibolla nii oligi).
Berlingol kiirusetundlikuga on ka kogemust, aga polnud suurem asi.
Vasta

(15-11-2019, 16:40 PM)motamees Kirjutas:  ...Sedakord vahetan surveanduri ära. Vaatame, mis saama.

Midagi ei saama. Keik sama.
Soenedes viga süveneb. Võtsin hommikul auto ja 20km peal tegin 2 restarti. Tagasi tulles 30km peal tegin 7 restarti. Umbes nii ka ennem olnud.

hp
Vasta

kas kohapeal tiksudes sureb ka välja.jäta paariks tunniks käima ja vaata mis teeb
Vasta

Mota, sul oli vist sama mootoriga masin varuks. Võta sealt andureid ja hakka katsetama. Kõigepealt prooviks väntvõlli andurit.
Vasta

(18-11-2019, 17:39 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas kohapeal tiksudes sureb ka välja.jäta paariks tunniks käima ja vaata mis teeb

Kui "aeg käes", siis sureb ka kohapeal välja.

(18-11-2019, 18:09 PM)raulp Kirjutas:  ... Võta sealt andureid ja hakka katsetama...

Nii teengi. Ma ei tea, miks mõni arvab, et juppe ostes ennast vaeseks maksan.

hp
Vasta

ma proovisin otsida ja ei leidnud siit teemast viidet immole.
mainiks siis, et ühel minu vankril remonditi ligi kolmekümne tuhande eest kõrgsurve pumpa ja igasugu muud peenemat mudru ka.
lõpuks sai abi kui immo juhitav ja kopikaid maksev kütteklapp ää vahetati.
sümptomid olid kahtlaselt samasugused.
Vasta

aju õmber visata? kui immoga võti, siis teise auto võtmest immo klots ringi tõsta. Sellega saab välistada ajukahjustuse. Neid ajusid ikka surnud küll eri masinatel. Mingitel oopelitel olid transid, mis seal ükshaaval surid, mõni pooles vinnas mõni täitsa surnud.
Vasta

(18-11-2019, 18:09 PM)raulp Kirjutas:  ... Kõigepealt prooviks väntvõlli andurit.

Visatud, muutusi pole. Minnes neli ja tulles kuus restarti. Lisaks üks tühikäigul seiskumine.
(18-11-2019, 18:38 PM)diesel Kirjutas:  ma proovisin otsida ja ei leidnud siit teemast viidet immole...

Immot pole kahtlustatud. Sümptomid pole päris need. Immo jama korral peaks immo tuli põlema hakkama, mitte mootori.

(18-11-2019, 20:31 PM)taavi Kirjutas:  aju õmber visata? ...

Aju ümberviskamiseks peab aju ümber häälestama. Niisma teise aju ei nakku.
Renaultil näiteks pole üldse võimalik teist aju külge pookida. Peab uue ostma, mis alles pookimiseks avatud.

hp
Vasta

Vana malli 1,9 turbodiislist ei ole huvitatud? Kui käima saad siis ei jää lambist seisma vähemalt. + kauba peale tagavara käigukast koodid jne.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Siis pole muud, kui katsuda kuidagi katsetada paagisisest pumpa. Kuna selle vahetus on omajagu tööd, siis äkki kuidagi saad jälle doonormasinat ära kasutada.
Vasta

(18-11-2019, 21:37 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Vana malli 1,9 turbodiislist ei ole huvitatud?...

Tänan, ei.

(18-11-2019, 22:01 PM)raulp Kirjutas:  Siis pole muud, kui katsuda kuidagi katsetada paagisisest pumpa...

Eks ma jõuan lõpuks pumbani ka. Oleks juba ammu teinud, aga panin just paagi täis ja praegu pole võimalik sellega tegeleda. Enne proovin veel mõnda pisiasja. Pisiasju saan teha.

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne