Kas ostaksid endale elektriauto?

Kastikaomanikuna pean ütlema et üliäge ja tahaks endale ka. Hea metsas puude vahel manööverdada ilma et peaks värvi kriipimise või peegli puutaha jäämise pärast muretsema. Kiiresti saab koorma koju ka viidud  Big Grin
Vasta

... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...

loll on loll olla.
Vasta

Ega seal pole ju ise tehes ka midagi hullu. Vineerist paar pinnalaotust, natuke pleksiklaasi ka ja ongi replica valmis. Tõeline metsamasin. Mootorisoovitusega jään hätta.
Vasta

(24-11-2019, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  ... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
Konkreetsust palun: miks ei saa praeguste Tesladega kusagile kohale ja miks ei saa tulevase mudeliga?

Mitte-kohalejõudmise argumendina jätame Tesla ostuks liiga õhukese rahakoti välja.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Elon Musk, minu arust üks meie aja suurim visionäär ja geenius. Selleks ajaks kui teised temavanused alles kukalt kratsisid ja mõtlesid mida oma eluga peale hakata, oli tal juba paar suurfirmat loodud ning müüdud. Paypal, Tesla, SpaceX, SolarCity, OpenAI,The Boring Company, Hyperloop jne, ja seda kõike oma elu esimeses pooles ning rühkides aina edasi ja edasi, aina võimatumana näivaid asju korda saates. Raiuda läbi elu unistuste poole mis on muu maailma jaoks ulme ja fantaasia, ära teha ja õnnestuda neis, muutes tervet maailma, arusaamu, inimesi ja inimkäitumist... Täiesti uskumatu tegelane. 




Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Sarnane kontsept oli juba ammu olemas. Ühisteks nimetajateks roostevabadus, liikumine elektri jõul ja võimalus kõigile mitte meeldida.
Vasta

(24-11-2019, 15:49 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  ...tea, mis nipiga koormat peaks kinnitama...?

Kasti nurkades on seintes "aasad".
Vasta

(24-11-2019, 23:28 PM)13piisab Kirjutas:  
(24-11-2019, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  ... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
Konkreetsust palun: miks ei saa praeguste Tesladega kusagile kohale ja miks ei saa tulevase mudeliga?
...
Sest neid ei saa kolme minutiga täis tankida? Õigel metsamehel tekib vajadus metsa jõuda loetud sekunditega.
Ja metsas kanistrist tankida ka ei saa. Toungue
Vasta

Mass võib päris suur olla tal. Eks see on nii küll enamvähem kõigil tänapäevastel läikivatel ja arvuteid täis topitud uutel maasturitel. Kuid ma kahtlustan, et vähemasti kõige vingema akuga mudel läheb C kati alla juba. 220V väljundi olemasolu on igatahes väga vinge. Olen juba ammu mõelnud, et kui elektriautol see olemas oleks, saaks vabalt suvila off-gridi jätta. Maale minnes võtad elektri linnast kaasa, ühendad maja võrku ning saad mitu päeva (või nädalat) kõik toimetused tehtud. Aitaks tublisti kaasa elektrivõrgu jätkusuutlikkusele, kui saab suuremad võimsused koondada keskuste piirkonda ja ei pea iga suvilani (kus tarbimine on tihti praktiliselt olematu) 2km liini vedama/hooldama. Järgmine tase oleks juba 3x400V väljund, et ka puulõhkujad, kreissaed jms saaks bensiini pealt elektrile konvertida kohas kus liini liitumist pole. Aga seda on ikka kuradi palju loota praegusel hetkel, eriti arvestades USA elektrivõrgu omapärasid.
Vasta

Kaalu ei ole kodulehel kirjas aga kõige vingemal variandil on käru vedamise võimekuseks märgitud 6+ tonni, see nõuaks juba CE-d.
Vasta

(25-11-2019, 14:25 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kaalu ei ole kodulehel kirjas aga kõige vingemal variandil on käru vedamise võimekuseks märgitud 6+ tonni, see nõuaks juba CE-d.

Meil jah. "Neil seal" osariigiti mitte.
Vasta

Võimalik, et see massin sõidab täitsa toredasti ja täiesti võimalik on tollega ka välgukiirusel paati, minikoppa, kive ja laudu vedada. Kui pikalt ja kas ka näiteks 20-e miinuskraadiga, on iseasi. Minu tagasihoidlik arvamus käis tolle tetrapakikujulise kastika disaini, õigemini selle puudumise kohta.
 Veel aasta alguses oli mister visionääri visoonil hoopis teine nägu.
Vasta

Ma pigem kahtlen, et esitletud priboor olulist kasutusvalmidust evib. A mine tea - vizioneer ju. Äkki ongi säärane stealth-disain uus voolavus?

Pigem nägi asi välja arendusversioon_X_Y_I, mis näo päästmiseks püünele lükati. Ennetähtaegselt, nagu näha.

Natu naljakas, et nii labaselt valede klaasidega isend näitamiseks lavale veeretati. Löögikindel oli see küll: löögist purunev nimeltSmile
Vasta

(24-11-2019, 23:28 PM)13piisab Kirjutas:  
(24-11-2019, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  ... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
Konkreetsust palun: miks ei saa praeguste Tesladega kusagile kohale ja miks ei saa tulevase mudeliga?
Näiteks keset maanteed kukub nett tagant ära või op. süsteemi upgrade tähtaeg läheb hapuks? Big Grin Või on hommikuks auto maja ees maha põlenud või nõuavad akud garantiikorras vahetust aga järjekord töödele on tühised 8 kuud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Palju see roostevaba ja kuvalda ning kuulikindel tank kaalub?
Vasta

(25-11-2019, 17:31 PM)Walter Kirjutas:  
(24-11-2019, 23:28 PM)13piisab Kirjutas:  
(24-11-2019, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  ... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
Konkreetsust palun: miks ei saa praeguste Tesladega kusagile kohale ja miks ei saa tulevase mudeliga?
Näiteks keset maanteed kukub nett tagant ära või op. süsteemi upgrade tähtaeg läheb hapuks? Big Grin Või on hommikuks auto maja ees maha põlenud või nõuavad akud garantiikorras vahetust aga järjekord töödele on tühised 8 kuud.

Milline nendest probleemidest esineb (võib esineda) ainult Tesla puhul ja mitte mõne suvalise teise margi uudismudeli puhul?
Vasta

See disain ehmatas ikka korralikult, aga mis puutub nendesse küljeklaasidesse, siis pigem on see ikkagi reklaamitrikk, et ükski njuuspeiper seda autot märkamata ei jätaks.

Sellest disainist pere keskel lobisedes, minu üllatuseks tuli positiivne kommentaar nooremalt võsukeselt, et tema arvates on täitsa pro. Et "tavalisi" kastikaid ju kõik kohad täis, mis mõte on neid juurde tampida ? See mõttetera pani ülejäänutel suu kinni ja loodetavasti on sel riistapuul kõigest olenemata ka müügiedu. See 100+ tuhhi eelmüüdud autot kõigest saja taalase ettemaksuga väga ei veena. Kui otsida võrdlust vähe erilisemate autode seast ja vaadata ajalukku, siis Corvairi müüdi 1960a. esimese 2 päevaga kõigest 26 000 tk.

See siledate pindadega nurgelisus on pigem vast seotud selle roostevaba terasega. Kui vaadata DeLoreani (ka roostevaba teras) siis on selle profiilid ju ka siledad. Ilmselt siin mingi tehnoloogiline nüanss.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(05-11-2019, 12:27 PM)mossepower Kirjutas:  Autode kohapealt, Viljandi vald on 4 Mitsubishi i-MiEV 1000 eurose alghinnaga müüki pannud:
https://www.osta.ee/muua-elektriauto-mit...94786.html
Tõenäoliselt nendest enam odavamat elektriautot meil siinmail ei leia. Iseasi on muidugi akude seisukord.

Elvast saab siis sellise, juba kenasti ära sätitud: https://www.auto24.ee/used/3273758 
a sama pleki eest saab ka sellise, veel sileda ja sättimata : https://www.auto24.ee/used/3277143

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(25-11-2019, 23:45 PM)veix__ Kirjutas:  No ausalt öeldes tasuta ka ei sooviks sellist rõvedat pellarit. Sad

Eks see oli nüüd uhkustamine. Tasuta võtaksid kindlasti vastu. Näe inimesed võitlevad oktsionil "pellarite" pärast. Ise, täitsa vabatahtlikult  kohe.
Eks sinagi sõidad kunagi elektriautoga.
Vasta

(25-11-2019, 23:53 PM)motamees Kirjutas:  
(25-11-2019, 23:45 PM)veix__ Kirjutas:  No ausalt öeldes tasuta ka ei sooviks sellist rõvedat pellarit. Sad

Eks see oli nüüd uhkustamine. Tasuta võtaksid kindlasti vastu. Näe inimesed võitlevad oktsionil "pellarite" pärast. Ise, täitsa vabatahtlikult  kohe.
Eks sinagi sõidad kunagi elektriautoga.


Ei võtaks tasuta vastu ja ei sõidaks sellise pellariga isegi kui keegi väikese summa peale maksaks (ok, suure summa korral võibolla on teistmoodi lood), elektri jõul võib ta ju liikuda, aga sõidaks vähemalt normaalset autot meenutava kujuga ja suurusega autoga. Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne