Postitused: 2,137
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
loll on loll olla.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Ega seal pole ju ise tehes ka midagi hullu. Vineerist paar pinnalaotust, natuke pleksiklaasi ka ja ongi replica valmis. Tõeline metsamasin. Mootorisoovitusega jään hätta.
Postitused: 3,696
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(24-11-2019, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas: ... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
Konkreetsust palun: miks ei saa praeguste Tesladega kusagile kohale ja miks ei saa tulevase mudeliga?
Mitte-kohalejõudmise argumendina jätame Tesla ostuks liiga õhukese rahakoti välja.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
25-11-2019, 01:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2019, 04:21 AM ja muutjaks oli
viplala.)
Elon Musk, minu arust üks meie aja suurim visionäär ja geenius. Selleks ajaks kui teised temavanused alles kukalt kratsisid ja mõtlesid mida oma eluga peale hakata, oli tal juba paar suurfirmat loodud ning müüdud. Paypal, Tesla, SpaceX, SolarCity, OpenAI,The Boring Company, Hyperloop jne, ja seda kõike oma elu esimeses pooles ning rühkides aina edasi ja edasi, aina võimatumana näivaid asju korda saates. Raiuda läbi elu unistuste poole mis on muu maailma jaoks ulme ja fantaasia, ära teha ja õnnestuda neis, muutes tervet maailma, arusaamu, inimesi ja inimkäitumist... Täiesti uskumatu tegelane.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,080
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
43
25-11-2019, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2019, 11:15 AM ja muutjaks oli
olli.)
Mass võib päris suur olla tal. Eks see on nii küll enamvähem kõigil tänapäevastel läikivatel ja arvuteid täis topitud uutel maasturitel. Kuid ma kahtlustan, et vähemasti kõige vingema akuga mudel läheb C kati alla juba. 220V väljundi olemasolu on igatahes väga vinge. Olen juba ammu mõelnud, et kui elektriautol see olemas oleks, saaks vabalt suvila off-gridi jätta. Maale minnes võtad elektri linnast kaasa, ühendad maja võrku ning saad mitu päeva (või nädalat) kõik toimetused tehtud. Aitaks tublisti kaasa elektrivõrgu jätkusuutlikkusele, kui saab suuremad võimsused koondada keskuste piirkonda ja ei pea iga suvilani (kus tarbimine on tihti praktiliselt olematu) 2km liini vedama/hooldama. Järgmine tase oleks juba 3x400V väljund, et ka puulõhkujad, kreissaed jms saaks bensiini pealt elektrile konvertida kohas kus liini liitumist pole. Aga seda on ikka kuradi palju loota praegusel hetkel, eriti arvestades USA elektrivõrgu omapärasid.
Postitused: 976
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
Kaalu ei ole kodulehel kirjas aga kõige vingemal variandil on käru vedamise võimekuseks märgitud 6+ tonni, see nõuaks juba CE-d.
Postitused: 1,858
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(24-11-2019, 23:28 PM)13piisab Kirjutas: (24-11-2019, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas: ... ea kui metsa kohalegi jõuad seoksega...
Konkreetsust palun: miks ei saa praeguste Tesladega kusagile kohale ja miks ei saa tulevase mudeliga?
Näiteks keset maanteed kukub nett tagant ära või op. süsteemi upgrade tähtaeg läheb hapuks?

Või on hommikuks auto maja ees maha põlenud või nõuavad akud garantiikorras vahetust aga järjekord töödele on tühised 8 kuud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,031
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
33
Palju see roostevaba ja kuvalda ning kuulikindel tank kaalub?
Postitused: 1,421
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
See disain ehmatas ikka korralikult, aga mis puutub nendesse küljeklaasidesse, siis pigem on see ikkagi reklaamitrikk, et ükski njuuspeiper seda autot märkamata ei jätaks.
Sellest disainist pere keskel lobisedes, minu üllatuseks tuli positiivne kommentaar nooremalt võsukeselt, et tema arvates on täitsa pro. Et "tavalisi" kastikaid ju kõik kohad täis, mis mõte on neid juurde tampida ? See mõttetera pani ülejäänutel suu kinni ja loodetavasti on sel riistapuul kõigest olenemata ka müügiedu. See 100+ tuhhi eelmüüdud autot kõigest saja taalase ettemaksuga väga ei veena. Kui otsida võrdlust vähe erilisemate autode seast ja vaadata ajalukku, siis Corvairi müüdi 1960a. esimese 2 päevaga kõigest 26 000 tk.
See siledate pindadega nurgelisus on pigem vast seotud selle roostevaba terasega. Kui vaadata DeLoreani (ka roostevaba teras) siis on selle profiilid ju ka siledad. Ilmselt siin mingi tehnoloogiline nüanss.