Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Täitsa meeldiv oli tankida, sooduskaardiga 35.9 senti liiter.
See kampaania näitas ära mis juurdehindlus on umbes, Rakveres as Propaan tanklas lasti ka hinda alla, aga jäi vist 44 senti miinus soodustus. Neil mingit kampaaniat polnud, aga mindi kaasa hinnalangetusega ja kannatas 15 senti hinda alla lasta.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Plaan soetada tehase CNG-ga VW, kas keegi omab kogemust?
Mootor on neil 1.4 tubokas vist ja plaan kindlasti automaadiga võtta.
Vaatan, mingi 8K eest saab päris kenasi isendeid, keegi mainis, et Rootsist toodud autot ei tasu osta, pidavat kiiremini korrodeeruma...
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
CNG autole ei saanud vist kärukonksu paigaldada.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Minu omal on konks esinduse poolt küljes. Valida on eemaldatava ja statsionaarse vahel.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Jah, see on ka 1,4 ja 1,5 vahe. 1,4 on terasballoonidega, 1,5 komposiit, mis võiks tähendada, et roostemuret pole. Torud lubati (kontrollinud pole), et on ka roostevabast 1,5-l.
Postitused: 2,955
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
küsimus ei käi just gaasiauto kohta aga kuna siin hetkel vw spetsid koos on ja valikus on just vw auto
siis kas vastavad tõele üldse need naiste saunajutud
ja kui siis millise aasta ja generatsiooni kohta Volkswageni autodest kus
esmalt räägiti dsg kastide ikaldumisest
teiseks räägiti 1,4 mootorite õlilembusest kus mõne tuhande peale tuli liiter juurde valada ja seda luges tootja/esindaja normaalseks
on need saunajutud alusetud või oli neis midagi tõde ?
mingi gen. audi mootorid on saanud usa s küll kohtulahendina süüdistuse liigses õlilembuses aga kas neil oli seos
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(29-11-2019, 09:28 AM)MeelisV Kirjutas: küsimus ei käi just gaasiauto kohta aga kuna siin hetkel vw spetsid koos on ja valikus on just vw auto
siis kas vastavad tõele üldse need naiste saunajutud
ja kui siis millise aasta ja generatsiooni kohta Volkswageni autodest kus
esmalt räägiti dsg kastide ikaldumisest
teiseks räägiti 1,4 mootorite õlilembusest kus mõne tuhande peale tuli liiter juurde valada ja seda luges tootja/esindaja normaalseks
on need saunajutud alusetud või oli neis midagi tõde ?
mingi gen. audi mootorid on saanud usa s küll kohtulahendina süüdistuse liigses õlilembuses aga kas neil oli seos
Siia loetelusse võib vast lisada veel ketiprobleemid
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
02-12-2019, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2019, 12:12 PM ja muutjaks oli
olli.)
Gen 6 LPG tundub ka suht mõistlik variant. Auto käivitatakse juba gaasi pealt ega sõltu mootori tempist. Kuna reduktorit, mis soojendamist vajaks, sellel gaasiseadmel eraldi enam pole. Hind ja sellest tulenevalt ka tasuvus muidugi omaette küsimus.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Lpg klapi õlitus süsteem jukerdab. Ükskord töötab-ükskord mitte. Kokkuvõttes pigem mitte, õli ei kulu. Olen korra vahetanud ja ei muutunud paremaks. Vaakumiga töötav anum.
Pakutakse ka elektrilise doseerimisega süsteeme. On keegi sellise kasutusele võtnud ja kuidas toimib?
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
mis õli seal kasutatakse.võibolla on õli liiga paks.
Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Või mõni tore veetilk annustis.
Mis õli sinna käib?