Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Seletage siis mulle, kuidas süüte välja keeramine parandab pumba, ükskõik kumma. Tähelepanek ka selline, et "pumba remondiks" kulub paar sekundit aega. Kui süüdet hoida väljas liiga vähe, siis mootor ei käivitu. Kui aga süüde on väljas paar sekundit või rohkem, siis käivitub "poolest pöördest" ehk koheselt. Näiteks 90km/h sõites sureb välja. Protseduuridele kuluval ajal langeb kiirus 80km/h. Mootor käima ja koheselt kiirendan uuesti 90peale, et ei takistaks järeltulijaid. Jõu puudust pole.
Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Oot mul on järg kadunud. Kas pumba asendi andur vms on olemas ja kontrollitud?
Minu autol 1.6liitrine psa grupi mootoril hakkab käivitumist ja seisma jäämist segama näiteks see sama andur...
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
See kaks sekundit viib mõtte kondensaatorile. Ajus või mõne releega parallelselt miski kondekas. Need tavaliselt saavad mingi kindla ajaga tühjaks kui toide kaob. Mingi elektrolüütkondekas äkki.
Loll mõte kui avastataks mingi muu viga.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
30-11-2019, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2019, 09:33 AM ja muutjaks oli
ivoalaska.)
Sellele süüte välja keeramise trikile on lihtne seletus. Nimelt sureb ilmselt pill välja, kuna mingi parameeter ületab kriitilise piiri või mingi info läheb kaduma auto juhtploki jaoks ( vahet pole, kas mõne vigase komponendi, kehva ühenduse tõttu juhtmestikus jne ) ja süsteemi kaitseks suretatakse masin välja. Nüüd süüte välja keeramisel ja uuesti sissekeeramisel teostab juhtploki omadiagnoosis süsteemide kontrolli ja kuna enam seda kriitilist piiri ei eksisteeri, siis laseb autol käivituda. See omadiagnoos, koos kõikide sõlmede kontrolliga toimub iga kord, kui te autol süüte sisse keerate.
Ma pumpa isiklikult ei kahtlustaks, sest vigane pump ja ka pihustid annavad kõige rohkem tunda just siis, kui anda neile koormust ehk maakeeli näiteks vajutada lapats põhja ( see pole muidugi universaalne tõde ). Ühtlase sõiduga lambist välja suremine sellele justkui ei viita. Muidugi võib ju proovida järgmine kord autot piinata ja jälgida kas joonistub välja mõni muster.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Tuli meelde veel üks sümptom.
Kui mootor sõidu ajal seiskub (enam ei vea ja sidurit vajutades seiskub), siis peangi ta täitsa seiskama. Lastes auto hool mootorit ringi ajada ja niimoodi "restarti" tehes, mootor ei käivitu.
Enne seiskumist jõu kadu ei ole ja peale taaskäivitust ka ei ole.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kuna Peugeot’i ei tunne hästi, siis sellest küsimus - kas paagis on elektriline etteandepump või mitte? Et justkui madalsurve kaob, ja seiskunud mootor tarbiks kõik trassi vaakumisse, õhumull jne. Lihtsalt käivitades trass miinusesse ei jää, elektripump läheb uuesti tööle ja kõik on senikaua ilus, kuni pump uuesti seisma jääb.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
mingi seos võibolla ka vändaanduri ja abs-i vahel.kui auto kergelt veereb,siis on pöörded mootoril kõrgemad.kui auto jääb seisma,siis ka pöörded kukuvad alla. ilmselt sellel masinal abs on varustuses
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Apr 2017
Maine:
4
Tere, mis seis Berlingo vea otsinguga on?
Alrad, jälgin huviga..
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Otsisin kõiks nurgad läbi ja natuke õuest ka, viga polnud kusagil. Nüüd otsin uut autot. Tegelikult leidsin juba ammu, aga pole võimalust ära tuua...
See selleks. Poolnali või pooltõsi eelnev jutt on. Berlingo seisab tõstuki peal ja ootab paagi mahavõtmist. Siis paneks prooviks teise etteandepumba ja vaatab, mis edasi saama. Krossikaga sõitmise tagajärjed aga ei lase praegu häste toimetada. No ei tõuse vanamehel, käsi ei tõuse paagini. Küll aga miskit aja pärast saama.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Nokkisin mõned pistikud puhtaks ja lasin üle elektrimäärdega. Nii õpetati ühes toru videos. Proovisõitu tehes võtsin ka paagi korgi maha, nagu siin ühes postituses soovitati. Sõitsin ära 19km ja arvasin juba, et midagi mõjus positiivselt. Siis aga... jälle sama jama. Jätsin nüüd Berlingo talvekorterisse ja sõidan asendusautoga.
Postitused: 68
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Mina sain oma Citroen'i elektrikaladest lahti, kui võtsin kõik kapotialused massipunkid lahti ja puhastasin harjaga- neid on seal omajagu. Väliselt polnud neil midagi viga. Enne seda arvas auto aeg-ajalt, et tal on vigane nii BSI (peaaju), ABS kui TCU (käigukastiaju) ning süüde välja-sisse tegi varem peaaegu alati asja korda.
Postitused: 994
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
11
Arrogance diminishes wisdom !