Postitused: 106
Teemad: 0
Liitus: Sep 2007
Maine:
1
Loogiliselt mõeldes, peaks asjad olema selliselt:
Korraga kasutada võid niipaljusid istmeid, kuipalju neid passis kirjas on.
Ülevaataja peab kontrollima kõigi istmete korrasolekut ja ka turvavööde korrasolekut. Ilma istmeteta seda teha ei saa.
Teel olles, ei sega kedagi, kui üleliigsed istmed välja on tõstetud, peaasi, et neid kõigile hetkel seesolijatele jagub.
Vastupidises olukorras, kus ülevaatusel on istmed puudu (hiljem avarii toimudes tuvastatakse vigane turvavöö istmel, mis ülevaatusel ei osalenud), siis kuidas auto ülevaatuse läbis ja kes süüdi jääb?
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Terv,
On's meil siin Eestis ka kusagil taoline plastmassi sulatus kolb müügil? Tegelt sobiks kolvi otsik ka aga see veel väiksema tõenäosusega saadaval.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(01-12-2019, 16:59 PM)Tegelane5 Kirjutas: Terv,
On's meil siin Eestis ka kusagil taoline plastmassi sulatus kolb müügil? Tegelt sobiks kolvi otsik ka aga see veel väiksema tõenäosusega saadaval.
Ainult otsikuga või tinutuskolviga plasti jootmine on paras pornjuha mis üldiselt pidama ei jää. Juhul kui tahad, et liide oleks tugev ja kannataks mingitki kriitikat, peaks kasutama
selliseid klambreid, millega õmmeldakse plast kokku. Aparaat millega klambrid paigale sulatatakse näeb ise välja
selline. Lisaks on soovitatav osta ka erinevat
plastmaterjali sulatamisprotsessis kasutamiseks, sest kahte erinevat plasti ei kannata normaalselt kokku liita. Kui need asjad on olemas, saab ülejäänud silumise kasvõi tinutuskolviga ära teha või siis osta kohe
aparaat kus vastav otsik kaasas.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,908
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Neid otsikud, erikolbi, klambreid, klambripaigaldajat jne.
Reaalselt on vaja jootekolbi ja kirjaklambreid, mida saab modida vastavalt vajadusele. Natuke lisaplasti pärast peale sulatada on hea, aga mitte hädavajalik.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(01-12-2019, 18:44 PM)Marko Kirjutas: Neid otsikud, erikolbi, klambreid, klambripaigaldajat jne.
Reaalselt on vaja jootekolbi ja kirjaklambreid, mida saab modida vastavalt vajadusele. Natuke lisaplasti pärast peale sulatada on hea, aga mitte hädavajalik.
Reaalselt võid ka puupulgaga lõkke üles hõõruda ja vanu pudelikorke seal kuumutada millega lappida.
Ma tõin lihtsalt näite millega neid asju tänapäeval tehakse. Kes soovib võib kirjaklambrite ja kolviga oma ajusid ke..ida, jättes tööpinna nagu sea songermaa kolvi otsaga plastis sonkimisest. Kui seda tööd vaja kasvõi korra aastas korralikult teha, oleks mõttekas need mõned eurid siiski vastava tööriista peale raisata.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Seal on aku juba sees ikka.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
02-12-2019, 19:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2019, 19:06 PM ja muutjaks oli
veix__.)
On mõeldud, et sel ajal kui ei kasuta, on laadija koguaeg taga. Ehk siis seisab kusagil töökoja nurgas ja laadija on küljes ning hoiab koguaeg täis. Sai ühes töökohas kasutada analoogset seadet, minu ajal töötas paar aastat niimoodi ja ilmselt peale mind veel.
Postitused: 3,254
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
Mul on ka analoog olnud ja ei olnud asja, aku jäi lahjaks praktiliselt tühja maasturiaku turgutamiseks ja lõpuks suri vajalikul hetkel tema aku, nii et pidin metsast jala koju tulema ja teise masina akuga kõrval ajama krokodillidega paaritamiseks. Vedeleb juba aastaid nurgas, vahel saab küljest mingeid juppe vajafusel kruvitud.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Millise maksumusega? Eks neid on kindlasti ka kehvakesi olemas. Konkreetset stokkeri lehel olev seadme kohta ei oska ka kogemuste põhjal midagi öelda, tööl oli kallim/suurem seade, mis andis ka 24 V välja ja pani veoauto käima küll.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(01-12-2019, 14:43 PM)oltsberg Kirjutas: Ja veel: kas UAZil peavad turvavööd olema? Tendi tugikaare küljes ja põrandas isegi on mingid keermestatud avad, mis nagu viitaks, et peab. Aga samas: kas tehases ikka pandi rihmad külge?
Ei ole küll näinud, et tendiga UAZ-il turvavööd oleks olnud. Kui, siis on see juba mingi hoopis hilise aja teema. Nõukaajal ei olnud turvavöösid ka UAZ bussidel-furgoonidel-kastikatel. ErAZ-il minu mäletamist mööda samuti mitte. Samas RAF 2203 esiistmetel olid. Tegelikult polnud turvavöösid ühelgi Nõukogude autol enne 1973. aasta minule teadmata kuupäeva, mil tehas Norma neid tootma hakkas. Nii et seega nt. musta numbri vääriline 1971. aasta nullüks või 1972. aasta Volga peaks tegelikult turvavöödeta olema, kuigi nende paigaldamise võimalus oli küll juba tehase poolt ette nähtud, vajalikud kinnituskohad olemas ja tegelikult pidanuks ka turvavööd olemas olema, aga sotsialismi viljastavates tingimustes ei saanud lihtsalt turvavööde tsehh õigeks ajaks valmis
. Mis aga veel UAZ-i ja tema igasugustesse keermestatud avadesse puutub, siis ärgem unustagem, et tegu siiski algselt militaarsõidukiga ja vist vanakurat ise ka täpselt ei tea, mis erinevate seadmete ja asjanduste pealekruvimise võimalused seal tegelikult kõik ette nähtud olid.
Puruks ja pool pööret tagasi!