Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Loogiliselt mõeldes, peaks asjad olema selliselt:

Korraga kasutada võid niipaljusid istmeid, kuipalju neid passis kirjas on.
Ülevaataja peab kontrollima kõigi istmete korrasolekut ja ka turvavööde korrasolekut. Ilma istmeteta seda teha ei saa.
Teel olles, ei sega kedagi, kui üleliigsed istmed välja on tõstetud, peaasi, et neid kõigile hetkel seesolijatele jagub.

Vastupidises olukorras, kus ülevaatusel on istmed puudu (hiljem avarii toimudes tuvastatakse vigane turvavöö istmel, mis ülevaatusel ei osalenud),  siis kuidas auto ülevaatuse läbis ja kes süüdi jääb?

Terv,
On's meil siin Eestis ka kusagil taoline plastmassi sulatus kolb müügil? Tegelt sobiks kolvi otsik ka aga see veel väiksema tõenäosusega saadaval.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Vanad eestlased tegid jootekolvi otsaga selliseid asju. Big Grin
Muidu poodides on puidupõletamise komplektid, kus ka miljon otsikut kaasas....

(01-12-2019, 16:59 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Terv,
On's meil siin Eestis ka kusagil taoline plastmassi sulatus kolb müügil? Tegelt sobiks kolvi otsik ka aga see veel väiksema tõenäosusega saadaval.

Ainult otsikuga või tinutuskolviga plasti jootmine on paras pornjuha mis üldiselt pidama ei jää. Juhul kui tahad, et liide oleks tugev ja kannataks mingitki kriitikat, peaks kasutama selliseid klambreid, millega õmmeldakse plast kokku. Aparaat millega klambrid paigale sulatatakse näeb ise välja selline. Lisaks on soovitatav osta ka erinevat plastmaterjali sulatamisprotsessis kasutamiseks, sest kahte erinevat plasti ei kannata normaalselt kokku liita. Kui need asjad on olemas, saab ülejäänud silumise kasvõi tinutuskolviga ära teha või siis osta kohe aparaat kus vastav otsik kaasas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Neid otsikud, erikolbi, klambreid, klambripaigaldajat jne.
Reaalselt on vaja jootekolbi ja kirjaklambreid, mida saab modida vastavalt vajadusele. Natuke lisaplasti pärast peale sulatada on hea, aga mitte hädavajalik.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(27-11-2019, 19:09 PM)Marko Kirjutas:  
(27-11-2019, 18:18 PM)karl1 Kirjutas:  Ma sellest järelduse tegingi, et kinni on, kui katsusin torusid, üks on tuline ning teine külm/leige. Aga pole midagi kaotada vast ju äädikaga proovides, või soovitate midagi muud ? Väga lollakas ehitus on, ei saa ligi tulemüüril torudele, et lahti võtta ning ainult radikasse lahus kallata.

Kogu süsteemi korraga pestes riskid uute ummistustega. Pead need enam-vähem talutava montaaživõimalikkusega kohad ikka üles otsima ilmselt.

Arenenud maades käib asi sedamoodi

(01-12-2019, 18:44 PM)Marko Kirjutas:  Neid otsikud, erikolbi, klambreid, klambripaigaldajat jne.
Reaalselt on vaja jootekolbi ja kirjaklambreid, mida saab modida vastavalt vajadusele. Natuke lisaplasti pärast peale sulatada on hea, aga mitte hädavajalik.

Reaalselt võid ka puupulgaga lõkke üles hõõruda ja vanu pudelikorke seal kuumutada millega lappida. 

Ma tõin lihtsalt näite millega neid asju tänapäeval tehakse. Kes soovib võib kirjaklambrite ja kolviga oma ajusid ke..ida, jättes tööpinna nagu sea songermaa kolvi otsaga plastis sonkimisest. Kui seda tööd vaja kasvõi korra aastas korralikult teha, oleks mõttekas need mõned eurid siiski vastava tööriista peale raisata.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

[Pilt: 69927735_609832739545871_157256693214452...e=5E873EC5]

Selle masina kohta oskab keegi midagi öelda? Peaks olema ringraja Minsk. Tõenäoliselt seisnud paarkümmend aastat. Kas numbri järgi võiks kunagine kasutaja tuvastatav olla?

(01-12-2019, 11:29 AM)Aare R. Kirjutas:  ...
Tundub, et ongi nii, et ülevaataja lihtsalt paneb oma suva järgi linnukesi.

Ülevaatajad töötavad LRB ekspervertide suuniste alusel. Ma mõnda nende saadetud suunist olen sattunud silmama. On masendav lugemine,  herr Millert ei liialda ühti.

Alles üks jaburus kaotati ära, millega passi kirja panemata rehvimõõduga auto oli automaagiliselt ohtlik. Eks luukideta haagis liigitub sama "ohtlikuks".

vaatan käivitusabisi https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Produ...500_1__5kw  ja eile hakkas see ka silma
https://www.pmkaubamaja.ee/et/akulaadija...3dupnxKvlc hinnavahe ca kahekordne ja ilmselt mõlemad hiinakad ja nüüd mõistus otsas,et kumba eelistada?

On sul aku laadimise funktsiooni kindlasti vaja või on eraldi akulaadija olemas? Juhul kui laadija on olemas, siis kõige parem asi on selline: https://www.stokker.ee/kaivitusabi-p5-12.../231543176 Selle vead kasvõi metsa kaasa või hoiad autos kaasas (olen kasutanud mudelit, millel on ka sigaretisüütajast laadimise võimalus) ja kasutad sõltumata kohapeal elektri olemasolust.

(02-12-2019, 12:34 PM)veix__ Kirjutas:  On sul aku laadimise funktsiooni kindlasti vaja või on eraldi akulaadija olemas? Juhul kui laadija on olemas, siis kõige parem asi on selline: https://www.stokker.ee/kaivitusabi-p5-12.../231543176 Selle vead kasvõi metsa kaasa või hoiad autos kaasas (olen kasutanud mudelit, millel on ka sigaretisüütajast laadimise võimalus) ja kasutad sõltumata kohapeal elektri olemasolust.
pm kaubamaja omal kaitse 50A,teisel 80A öeldi poes.hetkel laadia olemas,aga kunagi ei tea millal kaasaegne junn elektroonikat saba annab ja üks juba andnud.
selleks,et stokkeri junn toimiks jälle korralikku akut sisse vaja sinna.

Seal on aku juba sees ikka.

(02-12-2019, 17:11 PM)veix__ Kirjutas:  Seal on aku juba sees ikka.

jah,aga kui pidevalt ei kasuta siis kipub aku õhtal või tühi olema kui tegelikult asja vaja on.

On mõeldud, et sel ajal kui ei kasuta, on laadija koguaeg taga. Ehk siis seisab kusagil töökoja nurgas ja laadija on küljes ning hoiab koguaeg täis. Sai ühes töökohas kasutada analoogset seadet, minu ajal töötas paar aastat niimoodi ja ilmselt peale mind veel.

Mul on ka  analoog olnud ja ei olnud asja, aku jäi lahjaks praktiliselt tühja maasturiaku turgutamiseks ja  lõpuks suri vajalikul hetkel tema aku, nii et pidin metsast jala koju tulema ja teise masina  akuga kõrval ajama krokodillidega paaritamiseks. Vedeleb juba aastaid nurgas, vahel saab küljest mingeid juppe vajafusel kruvitud.

Millise maksumusega? Eks neid on kindlasti ka kehvakesi olemas. Konkreetset stokkeri lehel olev seadme kohta ei oska ka kogemuste põhjal midagi öelda, tööl oli kallim/suurem seade, mis andis ka 24 V välja ja pani veoauto käima küll.

Need boosterid, mis 24 tundi ennast täis laevad on eilne päev. Viimane sõna on ultra kondekatega nagu see
https://www.stokker.ee/kaivitusabi-ultra...Id=5752251

(01-12-2019, 14:43 PM)oltsberg Kirjutas:  Ja veel: kas UAZil peavad turvavööd olema? Tendi tugikaare küljes ja põrandas isegi on mingid keermestatud avad, mis nagu viitaks, et peab. Aga samas: kas tehases ikka pandi rihmad külge?
Ei ole küll näinud, et tendiga UAZ-il turvavööd oleks olnud. Kui, siis on see juba mingi hoopis hilise aja teema. Nõukaajal ei olnud turvavöösid ka UAZ bussidel-furgoonidel-kastikatel. ErAZ-il minu mäletamist mööda samuti mitte. Samas RAF 2203 esiistmetel olid. Tegelikult polnud turvavöösid ühelgi Nõukogude autol enne 1973. aasta minule teadmata kuupäeva, mil tehas Norma neid tootma hakkas. Nii et seega nt. musta numbri vääriline 1971. aasta nullüks või 1972. aasta Volga peaks tegelikult turvavöödeta olema, kuigi nende paigaldamise võimalus oli küll juba tehase poolt ette nähtud, vajalikud kinnituskohad olemas ja tegelikult pidanuks ka turvavööd olemas olema, aga sotsialismi viljastavates tingimustes ei saanud lihtsalt turvavööde tsehh õigeks ajaks valmis  Smile . Mis aga veel UAZ-i ja tema igasugustesse keermestatud avadesse puutub, siis ärgem unustagem, et tegu siiski algselt militaarsõidukiga ja vist vanakurat ise ka täpselt ei tea, mis erinevate seadmete ja asjanduste pealekruvimise võimalused seal tegelikult kõik ette nähtud olid.

Puruks ja pool pööret tagasi!

[quote pid='489651' dateline='1575308318']
Need boosterid, mis 24 tundi ennast täis laevad on eilne päev. Viimane sõna on ultra kondekatega nagu see
https://www.stokker.ee/kaivitusabi-ultra...Id=5752251
[/quote]

Mul see vanemat tüüpi mis laebki umbes 24h(samas kui jääb käivitades lahjaks siis poole tunniga laeb piisavalt et jõuaks käivitada), telwin 2824. Paneb tühja akuga volvo fl6-e(5.6l vist) käima päris mitu korda. Traktorid ka samamoodi lähevad sellest käima. Krokodillid on viletsad ja hind on ka kuidagi kirveks läinud, ma maksin 225 koos km.-ga
 Akut laadida sellega muidugi ei saa.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne