24-11-2019, 22:59 PM
Aga meite traktoril otsustas esimene raam metsas murduda:
(20-11-2019, 19:37 PM)Indu Kirjutas:Sai sama probleemiga maadeldud et peale filtri panekut tsentrifuugi asemele oli õlirõhk madalam kui enne ja lõpuks paari päevaga langes veel madalamaks.(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!? Olen praegu vahetanud ära raam-ja kepsusaaled, õlipump, õlipumba toru, tsentrifuugi olen asendanud õlifiltri vastu aga ikka ei ole muutusi näha. Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.
Sai täna selle sama traktoriga veits tööd tehtud, vahepeal oli selline imelik seik, et õlirõhk kukkus täitsa nulli rahulikus tempos töötava mootoriga, kui ma korra vajutan gaasi põhja siis ta läheb jälle paika 1-1,5bar vahele. Äkki kellegil targal on midagi lisada!?
(29-11-2019, 23:06 PM)2715 Kirjutas:(20-11-2019, 19:37 PM)Indu Kirjutas:Sai sama probleemiga maadeldud et peale filtri panekut tsentrifuugi asemele oli õlirõhk madalam kui enne ja lõpuks paari päevaga langes veel madalamaks.(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!? Olen praegu vahetanud ära raam-ja kepsusaaled, õlipump, õlipumba toru, tsentrifuugi olen asendanud õlifiltri vastu aga ikka ei ole muutusi näha. Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.
Sai täna selle sama traktoriga veits tööd tehtud, vahepeal oli selline imelik seik, et õlirõhk kukkus täitsa nulli rahulikus tempos töötava mootoriga, kui ma korra vajutan gaasi põhja siis ta läheb jälle paika 1-1,5bar vahele. Äkki kellegil targal on midagi lisada!?
Siis mõõtsime ära pumbast tuleva surve mida reduktsiooniklapp hoiab ja see oli ilusti stabiilselt 4,2 bar ka tühikäigul.
Siis mõõtsime radika torudest ja radikas langeb surve 0,4 bar mis on loogiline nende filtrite pärast ja radika möödavooluklapp hoiab ka sama rõhku.
Rõhk pidi järelikult filtris kaduma minema ja oligi papi kokku imenud ning kuna filtri klapp peaks avanema rõhul 2,5-3 bar jääbki peale filtrit järgi 1-1,5 bar.
Läks uus Transporteri filter ja naksti rõhk 3,2 bar nagu enne.
Vene papp sobib ikka ainult kirikusse.
(03-12-2019, 19:28 PM)raivo45 Kirjutas: Lihtsam on ilmselt uus kaan otsida. Isa sai vist umbes 50 euriga korraliku uue kaane kui suvel 7 käiguga kündes kaane pooleks lasin.
(03-12-2019, 19:49 PM)Maakas Kirjutas:(03-12-2019, 19:28 PM)raivo45 Kirjutas: Lihtsam on ilmselt uus kaan otsida. Isa sai vist umbes 50 euriga korraliku uue kaane kui suvel 7 käiguga kündes kaane pooleks lasin.
Kui mulle kah 50€ kaane leiaksid millel küünlaavad sees siis loomulikult ei mõtlekski jalgratta leiutamisega tegeleda, kuid sellise hinnaga ei liigu just vägapalju neid. Silma on jäänud, et suht samas hinnas ca 250+-€ mis 80/82 kaanedki, kuid seljuhul juba viimane varjant peale panna (kolvid pihustid k.a) saab masina märksa paremine käivitujaks.
(03-12-2019, 20:43 PM)unimüts Kirjutas:(03-12-2019, 19:49 PM)Maakas Kirjutas:(03-12-2019, 19:28 PM)raivo45 Kirjutas: Lihtsam on ilmselt uus kaan otsida. Isa sai vist umbes 50 euriga korraliku uue kaane kui suvel 7 käiguga kündes kaane pooleks lasin.
Kui mulle kah 50€ kaane leiaksid millel küünlaavad sees siis loomulikult ei mõtlekski jalgratta leiutamisega tegeleda, kuid sellise hinnaga ei liigu just vägapalju neid. Silma on jäänud, et suht samas hinnas mis 80/82 kaanedki, kuid seljuhul juba viimane varjant peale panna (kolvid pihustid k.a) saab masina märksa paremine käivitujaks.
Kas lutti ka vajad?
Reaalselt vene aja tehnika osasid on kõike võimalik leida. Lihtsalt küsimus on kui palju vaeva ja kontakte peab ühe või teise asja otsimiseks kulutama. Kollektsionäärid on inimesed jällegi, kes ei loobu mitte millegist. Teisisõnu foorumi kaudu leidmine tähendab pigem asjaosalistele kahepoolsete suurte teenete tegemist. (võrdeline ämma käest väärteseme saamisega). Väljastpoolt foorumit aga on turg avatud. Ole vaid ise mees ja kuuluta ja suhtle rahvaga.
Teine variant on loomulikult elukutselistele hankijatele selle otsimise eest maksta ja saab ka. Kuid arvesta sellega, et tasuta ei tee keegi enam tööd.
(21-11-2019, 14:22 PM)Meistrimees Kirjutas:(21-11-2019, 13:54 PM)kris282 Kirjutas: 82-l puudub nelikvedu tagurpidi sõites. On lülitatud pideva veo peale. Ostsin uue esisilla väljavõtte, ikka ei midagi. Hästi madalatel pööretel veab, muidu ei. Uue väljavõttega on ka esipidi vedu kuidagi kahtlaseks muutunud.
On kellelgi targemal midagi kosta selle peale ?
Kris
Keera vahepukast kettaid peale või pane mõni lisaks.
(05-12-2019, 14:08 PM)kris282 Kirjutas:(21-11-2019, 14:22 PM)Meistrimees Kirjutas:(21-11-2019, 13:54 PM)kris282 Kirjutas: 82-l puudub nelikvedu tagurpidi sõites. On lülitatud pideva veo peale. Ostsin uue esisilla väljavõtte, ikka ei midagi. Hästi madalatel pööretel veab, muidu ei. Uue väljavõttega on ka esipidi vedu kuidagi kahtlaseks muutunud.
On kellelgi targemal midagi kosta selle peale ?
Kris
Keera vahepukast kettaid peale või pane mõni lisaks.
Hei
Võtsin vahepuki lahti. Kettad kõik roostese möksiga koos. Õli oli vehkat teinud. Selge, uued kettad sisse, ka vedrukettad. Kuid kokkupanduna ikka ei toimi. Kas on midagi, mille järgi ta õigesti kinni keerata ? Hetkel libiseb ikka läbi. Tõstsin esilaaduriga esisilla õhku. Esisilla vedu sisse lülitatud, keeran esirattaid, siis mingit vastupanu ei ole. Silla poolne kardaan käib ringi, kastipoolne seisab paigal.
Kris