Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Heakene küll , kreeka liiklus ja kreeka pensionärid , keda eesti solidaarselt rahaliselt toetab , keeraku omi autosi üle "nipli" , liigutagu jäsemeid , karjugu või plaksutagu , mul sest iidsest "kultuurrahvast" sügavalt ükskõik .
Et kallurijuhid nagu ongi need , kes suurema ja tugevama õigusega endile eeliseid loovad ja kõik on nõus sellist omavoli taluma ? Pole enam ensv aeg , kus vananarvamaanteel kui KRAZ vastu tuli mina maanttemuhuga pidin teelt kraavi sõitma .
Millised on tänapäevases Eesti liikluses miinimumteadmised ehk nõuded , milliseid täites võib loota et sõidukiga teedel ja tänavatel mootorsõidukit juhtides liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi ei jää ?
Edvard .
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Nii , lepime siis sellega - kes suurem ja tugevam = sellel on õigus ?
Mida vittu siis on ARK s juhtimisõiguse saamiseks vaja sooritada teooria eksam ? Piisaks sel juhul ainult sõidueksamist , KRAZ tuleb vastu keerame sapikuga kraavi , jalamehed - need käigu üldse piki põlluservi , emad väikeste lastega titevankrit lükates - kaevaku tunnel , kui üle tee tahavad minna ? Tyrri , haige Eesti , nahh ja mida rohkem lõuna poole , seda haigem .
Edvard .
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Seda et.... ei tasu veokale küljeüpealt sisse uhada midagi nii väga, autojuht võib suht lihtsalt liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi jääda nagu see tont kes mulle Sisu sahaplaati pärnus sisse kõplas. Näitas veel pardakaamera videot ka politseile "et näed persevesti, keeras oma sahaariga mulle ette"
Politsei ütles kohe et sul oli maailma ja maa aega pidurdada või mööda põigata, aga ei. Liiklusõnnetust tuleb ära hoida mitte oma "õigust" taga ajada ning nii see jäigi. Taheti panna süüks 50/50, sellega mina nõus ei olnud ja advokaat tegi sellest 100% autojuhi süü sest minu veokas täitis tööülesnadeid ja seisis antud hetkel paigal, oli veel nüansse mis minu kasuks rääkisid ning perses see autoomaniku bisness oligi, uut autot ei saanud ja oma rüsa pidi ka ise korda tegema. Seega, andke teed tee-ehitus masinatele, andke kohe heaga teed.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Üks asi, mida ma järjepanu järjepidevalt mõistusevastaseks pean, on see, et sõidetakse kõrvalteelt peateele ning kiirendusraja olemasolul surutakse end kiirendades kõvasti istmesse, et veokas jumala eest mööda ei saaks, et siis... 75-ga edasi tossutada. Ma ei tea, kust paljudel see arvamus pärit on, et veokas on aeglane. Jah, 52 tonnise täismassiga on kiirendus jah aeglane, kuid maanteel sõidame ikka lubatud 90-ga. Kui ette laekunud auto seda laseb muidugi.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Aamen!
Siinkohal terviseid eile õhtul poole kuue ajal Tartu maanteel veoautokolonni vedanud t*ra*raskile Octavia roolis: ei ole normaalne nu$$ida inimeste ajusid kiirusega vahemikus 75-85 mängides! Ma imetlen krusameeste kannatlikkust - ma vist oleks hakanud kaugtuledega eest lükkama peale mõnekümne kilomeetrist säärase idika taga loksumist.
Põlevad ja rämedalt ülesnäitavad udutuled olid loomulikult olemas.
Postitused: 150
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Need 75-85 vahel kummivenitajad on tavaliselt ka 75-85 aastased. Vanemad inimesed ei saa pahatihti arugi et nad midagi valesti teevad.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Nad võivad olla vanad. Aga leidub ka palju nooremaid kes kulgevad omas tempos "aega on" või suures hirmus "äkki läheb paljuks"
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Põhjuseid on palju. Esiklaas on täkkeid täis ja/või kojamehed on vanad ja nähtavus on halb, esitulede klaasid (õigemini tänapäeval pigem plastikust "klaasid") tuhmid, pirnid vanad... Mõned tõesti arvavadki, et kojamehed vajavad alles siis vahetamist kui kummiribad lahti on, esitulede pirnid näitavad ka 10 aasta pärast sama hästi kui uuena (mõnel autol reaalselt peavad nii kaua vastu ka), klaasi peab ära vahetama siis kui ülevaatuselt enam läbi ei saa. Samas maanteel pimedal ajal lähituledega sõites paratamatult riskitakse, lihtsalt ei ole võimalik näha teel (eriti veel vihmase ilmaga) olevat tumedat takistust õigeaegselt ja enne seda seisma pidurdada, ilmselt see paneb nii mõnedki aeglasema kiirusega sõitma. Ja paraku arstlikust kontrollist saavad läbi ka sellise silmanägemisega inimesed, kes ehk ei peaks saama.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(06-12-2019, 02:21 AM)Aare R. Kirjutas: Üks asi, mida ma järjepanu järjepidevalt mõistusevastaseks pean, on see, et sõidetakse kõrvalteelt peateele ning kiirendusraja olemasolul surutakse end kiirendades kõvasti istmesse, et veokas jumala eest mööda ei saaks, et siis... 75-ga edasi tossutada. Ma ei tea, kust paljudel see arvamus pärit on, et veokas on aeglane. Jah, 52 tonnise täismassiga on kiirendus jah aeglane, kuid maanteel sõidame ikka lubatud 90-ga. Kui ette laekunud auto seda laseb muidugi.
Mulle meeldib selliseid tegelasi võrrelda koeraga kes mootorratast taga ajavad. Kuniks nad motikat kätte pole saanud jätkub kuraasi tsiklit taga ajada aga kui eesmärk on saavutatud saab mõistus otsa ja ei osata midagi peale hakata ja hakatakse otsima uut väljakutset.
Sama on nende iga hinna eest suure auto ette pressijatega või siis kolonni ette juhtoinaks tikkujatega. Kui aga jõutakse eesmärgini ehk vabasse vette on kiirus maas ja mõistus otsas kuna ei osata midagi peale hakata selle vaba sirge teega. Tekib hirm kiirust ületada ja üldse, ei suudeta iseseisvalt otsusi vastu võtta, hakkab puterdamine.
Mõne jaoks on kogu see liikluskeeris nagi tivoli.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(05-12-2019, 23:47 PM)mlsluik Kirjutas: Seda et.... ei tasu veokale küljeüpealt sisse uhada midagi nii väga, autojuht võib suht lihtsalt liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi jääda nagu........
Olin actionis kui Hamburgis ummikus seistes kühveldas sakslane minu ees seisvale sommile tuima näoga haagise tagarattasse, väites, et viimane sõitis ette.
Kui pollar tuli siis "selgus", et kui haagise tagarattasse sõidetakse linnakiirusel pole tegu mitte ettesõitmise vaid küljelt sissesõitmisega ehk tahtliku avarii tekitamisega. Me ei pidanud isegi midagi selgitama saime reisi jätkata aga vanataadi võttis schaissetama küll.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 526
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
27
Ma pigem sõidaks ka rekka ees, kui taga - klaas on kogu aeg paska täis ja igas kohas, kus on vaja kiirust maha võtta, kiirendab see kaks aastat seal. Samas on võimalik mainitud rekkadest mööda saada nii, et neid üldse ei sega, just nimelt tänu sellele, et nad on aeglased. Ootad kasvõi ära koha, kus tal on hoog maha lastud ja kütad minna.
Mis veoautode puhul pigem häirib(jaa jaa, ikka sama jutt), on see, et 90 alas, kus mõistlik sõidutauto liigub 97km/h GPS, liigub ka see rekka 87-97 vahel enam vähem üldiselt.
Aga kui jõuad 70 alasse (küla, kool, lapsed teel, vms põhjus), laseb 52 tonni kaaluv rekka ~80 GPS järgi. Aga ohtlikkusse vahe sõiduauto ja rekka vahel...
Pealegi - rekkamees on tööl. Ta saab raha selle sõitmise eest. Kui tükitööna, siis ise on loll. Kiirustades aga tööd ei tehta, kvaliteet on oluline ja siis alles siis tuleb tähtusejärjekorras tempo. Kaua see 52 tonni jääb 80 km/h äkkpidurdades seisma, kui tee on märg või isegi pisut libe?
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Kaua see 52 tonni jääb 80 km/h äkkpidurdades seisma, kui tee on märg või isegi pisut libe?
Kui pidurid täiesti korras siis võib saada kiiremini pidama kui sõiduauto.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
kiirteedel märganud peale möödasõitu reastutakse kohe möödasõidetava ette ja klaase sittama samal ajal ülejäänud tee on tühi.ise küll nii eo sigatse.