Mõistusevastased manöövrid liikluses

Läheb ehk OTks aga Bremenis on radar mis reageerib suure auto peale 90 pealt aga pilte miskipärast koju ei saada. Sõidan teadlikult sealt alati põhjagaasiga läbi, et välku lööks. Eriti hea efekti annab pimeda ajal. Paar minti on seljataga tühjus. Väiksed sõidavad enne ja peale fotokat ka igaks juhuks mõne minuti hästi ettevaatlikult.

Aquila captas non muscas.
Vasta

ma olen ka vahel kuulnud räägitavat, et möödasõitjast pilti ei tehta.
nüüd siin siis sama jutt.
on see kuskilt otsast tõsi ka või niisama lihtsameelsete provotseerimiseks räägitud?
Vasta

(09-12-2019, 22:12 PM)diesel Kirjutas:  ma olen ka vahel kuulnud räägitavat, et möödasõitjast pilti ei tehta.
nüüd siin siis sama jutt.
on see kuskilt otsast tõsi ka või niisama lihtsameelsete provotseerimiseks räägitud?

Kõik oleneb kuidas see fotokas seadistatud on ja mis tüüpi radariga tegu. Kas on tegu lasermõõdikuga või elektromagnetlaineid pruukiva viguriga. See viimabe töötab raudselt ühe sõidurea tarvis. Kõrvaltrajalt läbi tuisates või hetkeks vastassuunda põigates see tööle ei hakka. Neil pn enne fotokat sõiduteesse paigaldatud kontuur mille magnetlaineid erineva kiirusega lõigates saab fotoka tõõle panna.Laseriga on keerulisem. Need suudavad mitut rada kontrollida.
Just sain meili peale Berliinist pildi kus teises reas minust ülesvõte tehtud. 14km üle. Aparaadid nii kiiired, et ühe sähvatusega teeb sust 3 pilti. Autost, juhist ja numbrist. Midagi ei vaidle.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(09-12-2019, 22:12 PM)diesel Kirjutas:  ma olen ka vahel kuulnud räägitavat, et möödasõitjast pilti ei tehta.
nüüd siin siis sama jutt.
on see kuskilt otsast tõsi ka või niisama lihtsameelsete provotseerimiseks räägitud?

Olen Eestis mõned korrad möödasõidetava rollis olles kaamera välku näinud kui selle juures minu piirkiirus pluss viiest mööda on surutud.
Trahviteadet pole saanud. Ju siis ikka läks möödasõitjale.
Väljamaad ei oska eriti kommentaarida.

Usun et eespool tehtud avaldus kirjeldas situatsiooni kus eessõitjale kaamera juures jänes nii püksi poeb et 90-st saab 80 või veel väiksem kiirus ja siis vastutulija puudumisel väga mugav sellisest piirkiirust liigselt ületamata mööda kulgeda.
Suht igapäevane situatsioon ka enda jaoks.
Vasta

Olen saanud Tartu mnt möödasõidul välgu kätte. Pildil kenasti kaks autot kõrvuti. Ilmselt meie kaamerad ei tea seda möödasõidu värki.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Ei tea kas vihmase ilmaga ja pimedas peegeldab numbrimärk nii palju tagasi, et pildilt numbrit ei tuvasta? Pärnu-Jaagupi juures ükskord sähvatas, vist oli ka möödasõidul, aga teadet trahvi kohta ei tulnud.
Vasta

Kõigil sähvatab?
Wazet ei kasuta või?
Vasta

(10-12-2019, 00:20 AM)ivo86 Kirjutas:  Kõigil sähvatab?
Wazet ei kasuta või?

Olin aastaid "puhas".
Nüüd uue tööautoga olen 2 korda "saanud". Kapitalistid on püsikiirusehoidja nii vedela teinud et kiiruse kõikumine viie või kuue kilomeetri piires  pidev nähe... Teisel samasugusel sama lugu.
Nii ei jäägi muud üle kui ekstra suure tähelepanuga kaamerate juures Waze-i ja/või spidomeetrit jälgida. 
Tagasõitjaid ajab ka see "kõikumine" närvi. Ennast ka.
Vasta

(10-12-2019, 00:20 AM)ivo86 Kirjutas:  Kõigil sähvatab?
Wazet ei kasuta või?

Ei ja ei soovi ka. Posti küljes olevate kaameratega niikuinii erilist probleemi pole, enamasti neid näeb juba eemalt ja igapäevaste sõitude puhul asukohad täpselt teada. Mobiilne kaamera võidakse ikka iga hetk nina ees püsti panna või peidab puu taga ennast "fööniga" mees või sõidab autoga vastu/järgi. Kuigi see viimane variant on korra isegi leebem olnud kui 90 alas 110 km/h (gps järgi) sõidu peale vastu sõites vaid tulesid vilgutas. Peab tunnistama, et olen varasemalt ikka parajalt huligaan olnud kiirusega. Peale seda kui sõitsin sellise kiirusega, mille eest oleks võinud koheselt aresti minna (ja muud lisanduvad jutud) ja 20 sek pärast (siis oli kiirus lubatu piires juba) juhuslikult kahevärviline auto vastu sõitis, siis see pani mõtlema. Mootorrattaga on siiski hetkel veel mõnikord raske "normaalne olla", aga juba on nö. hoiatus tulnud ka (umbes analoogne, nagu autoga, aga ajaliselt veelgi napim), aga ehk õpin. Rolleyes
Vasta

kui igapäevast teed sõidad ja kolonni parasjagu ei ole, siis on lihtne "autopiloodiga" tiksudes
kaamera maha magada. ma olen keila ja tallinna vahel kõigist kolmest välgu kätte saand.
aga aktsiamüügi teadet pole saabunud.
Vasta

mul mingit abivahendit telefoni näol ei ole.lükkan püsikale 97 peale ja kütan rahulikult.98 teeb pildi ära.testitud mitme erineva autoga
Vasta

(10-12-2019, 00:37 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  .... Kapitalistid on püsikiirusehoidja nii vedela teinud et kiiruse kõikumine viie või kuue kilomeetri piires  pidev nähe... Teisel samasugusel sama lugu...

Mis nime all need kapitalistid esinevad? Ma pole varem sellise tempomaadiga kohtunud, üldiselt nad hoiavad kiirust 1 km/h täpsusega (s.t. hariliku navigaatoriga saavutatava mõõtmistäpsusega), ainult ühel Hondal kõikus 2-3 km/h.
Vasta

(10-12-2019, 11:10 AM)olevtoom Kirjutas:  
(10-12-2019, 00:37 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  .... Kapitalistid on püsikiirusehoidja nii vedela teinud et kiiruse kõikumine viie või kuue kilomeetri piires  pidev nähe... Teisel samasugusel sama lugu...

Mis nime all need kapitalistid esinevad? Ma pole varem sellise tempomaadiga kohtunud, üldiselt nad hoiavad kiirust 1 km/h täpsusega (s.t. hariliku navigaatoriga saavutatava mõõtmistäpsusega), ainult ühel Hondal kõikus 2-3 km/h.

Nt. Fiat Ducato '18. Kuidagi OBD kaudu pingumale seadistada nagu ei andvat.
Sain ka Soomes seetõttu pildile jäädvustatud. Püsikas oli ilusti 100 peal, aga pärast järsemat tõusu keris 105 sisse ja seal see kaamera ilusti ootas.
Vasta

(09-12-2019, 23:47 PM)veix__ Kirjutas:  Ei tea kas vihmase ilmaga ja pimedas peegeldab numbrimärk nii palju tagasi, et pildilt numbrit ei tuvasta? Pärnu-Jaagupi juures ükskord sähvatas, vist oli ka möödasõidul, aga teadet trahvi kohta ei tulnud.

Varasemast ajast sähvisid nad sageli niisama ka. Ma olen isegi seljatagant välgu kätte saanud, s.t. vastassuunaliselt kaameralt. Teateid muidugi ei järgnenud.

Kunagi aitas mind kaamerate vastu kurat-teab-kelle-nimel olev ametiauto. Tollel püsikat polnud ja sai Tallinn-Võru-Tallinn sõidu jooksul 3 välku ära teenitud. Aga kuna konkreetse isiku tuvastamine võttis aega, siis ei saadetud mulle automaattrahvi, vaid kutsuti hoopis jaoskonda vaibale. Ja selle vestluse tulemuseks oli kõigi kolme välgu ühildamine üheks suuliseks hoiatuseks. 
See variant vist enam küll ei kehti, nüüd on vist auto omaniku/vastutava kasutaja enda asi kuidas tegelik süüdlane vastutama panna.
Vasta

Kusjuures seda seljatagant välku harrastavad poolakad ja hollandlased. Kui omas reas midagi võtta pole rabab minejaid. Samuti leedus teeb tagant foto kui oma rida tühi. Konkretne kogemus olemas kõigi kolmega.
See kui välku lööb ja pilti ei tule tuleneb sellest, et ületasid vaevu kaamera valuläve. Pärast silumiskoefitsendiga korrutamist jääb järele nii vähe, et trahvi välja ei saadeta.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(10-12-2019, 13:52 PM)Daff Kirjutas:  See kui välku lööb ja pilti ei tule tuleneb sellest, et ületasid vaevu kaamera valuläve. Pärast silumiskoefitsendiga korrutamist jääb järele nii vähe, et trahvi välja ei saadeta.

Teisaldavad harkjalad sähvivad niisama moepärast ka. Eelm nädal ootasin huviga, kas Tartu mnt 90-alas aeglustamise pealt tehtud klõps (navi järgi oli see hetk 89-87kmh) ka postkastis realiseerub nt kiitusena korraliku liiklemise eest Smile
Vasta

Vaatasin üks hetk sahtlis ringi ja leidsin paberi, mis tunnistab mind sertifitseeritud kiiruskaamera operaatoriks. Seega tuleb oma pädevust kodumaa hüvanguks rakendada ja ilmarahvast harida.

Kaameratel on ette nähtud kindla intervalliga välgu testimine. Sähvakas käib, pilti ei tehta. Kui sähvakat ei käi, ilmub haldussüsteemi veateade.
Kui on kahtlus, et kaamera ei tööta korralikult (näiteks pole jupp aega ühtki pilti teinud), saab teha testpildi. Mõnikord jääb ka autosid testpildile - kuna kiirusandmeid küljes pole, menetlust ei järgne.
Kaamera suudab korraga mõõta päris mitut sõidukit, sh möödasõidul. Trahvi ei saadeta välja siis, kui kaamerale lähemal olev auto jääb teise auto numbrimärgi ette. Vihm pildikvaliteeti eriti ei mõjuta, lumesajus mõjutab pigem see kui numbrid on täis tuisanud.
Siinsed kaamerad on võimelised mõõtma ja pildistama mõlemas suunas liikuvaid sõidukeid. Et aga määrusesse läks omal ajal kirja ainult lähenev suund, siis on pool ressursist kasutamata.
Vasta

Need harkjalad mõõdavad eest ja takka. Võibolla tegi parasjagu pilti mõnest teisest autost
Vasta

(10-12-2019, 13:52 PM)Daff Kirjutas:  Kusjuures seda seljatagant välku harrastavad poolakad ja hollandlased. Kui omas reas midagi võtta pole rabab minejaid. Samuti leedus teeb tagant foto kui oma rida tühi. Konkretne kogemus olemas kõigi kolmega.
...
Hollandlane teeb pildi seljatagant kui oled ka suurega vales reas. Leiti juht üles ka inglaste logistikafirma tuhande vahetushaake vedajate seast.
Olen peeglist sähvatust näinud (A,D,CH), kui foor ootamatult roosaks läheb, tihti esimese ja ainsana foori tagant alustanud. no ei ole lihtne seda 12meetrit kiirelt liikuma saada. Postkaarte pole siiani saanud.


Vasta

(10-12-2019, 12:01 PM)margus61 Kirjutas:  
(10-12-2019, 11:10 AM)olevtoom Kirjutas:  
(10-12-2019, 00:37 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  .... Kapitalistid on püsikiirusehoidja nii vedela teinud et kiiruse kõikumine viie või kuue kilomeetri piires  pidev nähe... Teisel samasugusel sama lugu...

Mis nime all need kapitalistid esinevad? Ma pole varem sellise tempomaadiga kohtunud, üldiselt nad hoiavad kiirust 1 km/h täpsusega (s.t. hariliku navigaatoriga saavutatava mõõtmistäpsusega), ainult ühel Hondal kõikus 2-3 km/h.

Nt. Fiat Ducato '18. Kuidagi OBD kaudu pingumale seadistada nagu ei andvat.
Sain ka Soomes seetõttu pildile jäädvustatud. Püsikas oli ilusti 100 peal, aga pärast järsemat tõusu keris 105 sisse ja seal see kaamera ilusti ootas.

Just 2018 Ducatost jutt...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne