(05-12-2019, 15:13 PM)kris282 Kirjutas: Hambad olid kõik alles, selles osas midagi katki polnud. Kettad said vaheldumisi. Ilma kardaanideta palja käega ei jõudnud, poolemeetrise kaikaga jõudis läbi keerata.
Kris
Peaks ikka rohkem väänet kannatama enne läbilibisemist. Võib ka päris jäik olla nagu 52-el ja ei juhtu ka midagi.
(05-12-2019, 16:20 PM)Meistrimees Kirjutas: Peaks ikka rohkem väänet kannatama enne läbilibisemist. Võib ka päris jäik olla nagu 52-el ja ei juhtu ka midagi.
Võtsin kastipoolse kardaani ära. Vahepuki toopoolne flants logises täitsa. KArtsin, et nüüd lõhkus võlli ära. Lauapeale lahti, kõik korras. Panin kaks reguleer seibi veel vahele juurde ja traktori küljes väänasin kinni. Kardaanid küljes ja esirattast keerates tundus küll tihe nüüd. Ehk ei läinud esimenekord koostades mõni seib paika, või sai neid vähe ja jäi loks sisse.
Homme toon õiget õli juurde ja proovib ära.
Tegin hüdrojagaja hoobade kasutamise vähe paremaks. Painutasin neid vähe ja keevitasin jupi otsa kah, et pikem oleks. Enne oli koguaeg põlv vastu hoobasid, väga ebamugav oli. Nüüd vaba ruum saab normaalselt ka piduripedaali vajutada.
Sooviks MTZ-50 hüdrosüsteemist rõhuakumulaatori eemaldada kuna ei kasuta seda ja kas üldse ongi töökorras. Akumulaatori õlitoru läheb koormuse suurenadaja külge. Kui sinna panna pimekork ette kuhu läks õlitoru, jättes koormuse suurendaja ise külge kas süsteem hakkab normaalselt tööle.
Kui raamatust skeemi vaadata, siis ei hakka tööle ilma akumulaatorita.
See vigur on seal selleks et kui näiteks rippmasin üle kivi läheb siis äkilise löögiga tulev õli mahub sinna sisse.
Samuti kui traktor läheb üle mätta ei jõua pump kuidagi nii kiirelt silindrit täita ja surumine katkeb selleks hetkeks.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2019, 21:51 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Künni, kultiveerimis töid ei tee 50-ga. Seda koormuse suurenadaja kangi pole üldse näppinud, samuti pole seda regulaatori nuppu kasutanud. Muidu viskaks ka selle koormuse suurendaja maha, aga seal teistmoodi tagasivoolu toru. Üks jagajast teine tuleb koormuse suurendajast ja läheb hüdropaaki. 82-el on see vahelt välja visatud. Küsin sellepärast, et see akumulaatori õlitoru jääb täpselt ette kui aretada külge 80-ne siduri pedaali hoob. Painutada väga ei anna kah. Suht täpne toru.
Ma olen seda lisa pikalt kasutanud ja peab ütlema, et väga hea asi on välja mõeldud. Vanal MTZ80-l on selle kasutamine mugavaks ka tehtud ja raske rippriista puhul annab rohkem juurde kui vedav esisild. Aga kui sa ei kasuta siis ei ole aku käigus ja võid toru pimedaks teha küll.
(24-12-2019, 13:37 PM)v126 Kirjutas: Ma olen seda lisa pikalt kasutanud ja peab ütlema, et väga hea asi on välja mõeldud. Vanal MTZ80-l on selle kasutamine mugavaks ka tehtud ja raske rippriista puhul annab rohkem juurde kui vedav esisild.
...
Juhitavuse arvelt jah.
Millistel töödel ja kuidas seda pruukisid? Puhas uudishimu
MTZ-i hüdropumba ja jagaja vahelisel õlitorul mõra sees ja lekib. Vasktoru. Mina seda parandada ei oska. Kas sinna julgeks panna hüdrovooliku, aga mis mõõtu ta peaks olema. Mingi suurema läbimõõduga kindlasti.
NS 32 pumba flantsi vaja, voolikut ja stutsi et voolik jagajaga ühendada. Lihtsam võimalus uus toru osta poest (pumba küljes 4 poldiga, jagaja küljes silmus), oluline on vaadata et vana toruga sama külje peale saaks silmus. Ise olen näinud ka keevitatud torusid, tavaliselt need kõik rauast.
Kuni mingi mõõduni terastoru painutatakse hydroscandis vana järgi kohapeal valmis. Üsna äkilisi nurki olen lasknud teha, aga ei oska öelda mis jämeduseni neil võimekust jagub.
Minu viga. Täitsa häbi. Ikka on raudtoru, tundus, et oleks olnud vask kuna oli kergelt vasktoru tooni. Keevitasin ära, ehk jääb pidama oli väga pisike mikroauk seal. Aga selle hüdrovooliku peale peab ikka mõtlema, seda tükkmaad parem sinna paigaldada. Toru silmuse paika ajamine ja torupoldi sisse keeramine jagajasse oma pessa on lihtsalt jube, ei saa nii lihtsalt seda sinna.
Reeglina keevitused seal pidama ei jää, sest ma pole veel näinud täpselt paika minevat toru. Nagu ise kirjutasid: torupolt keermesse ei lähe... Mis aga pinge all vibreerib, see keevituse varsti ära mõrandab.
(30-12-2019, 16:02 PM)v6sa Kirjutas: Reeglina keevitused seal pidama ei jää, sest ma pole veel näinud täpselt paika minevat toru. Nagu ise kirjutasid: torupolt keermesse ei lähe... Mis aga pinge all vibreerib, see keevituse varsti ära mõrandab.
Minu JUMZil varasemast praktselt iga toru keevitatud, ptüi ptüi ptüi.. peavad, pigem annab järgi mõni uus koht, mis eelmisel omanikul kehva paigalduse tõttu kuskile vastu on käinud.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170