Vanad ja/või originaalseisus autod (eestis)
#61

On au omada 1962 a GAZ 21 - e.Pagana stiilne ´auto ikka tegelt.Hetkel suht kehvas seisus a plaan on miski aeg ehitama akata. Lisaks sellele seisab kuuriall Praga 1939 a väljalase millest järgi suht ussitand kere, raam, uksed ja klaasid. puudu mootor sillad ja kõik ülejäänu. Mis arvate kas on mõtet akata vaeva nägema taastamisega vai mitte? Kahjuks pole ise nagu käpp keevitajamees. Ja kui kedagi huvitab siis pärnus seisab üks opel kapitan. Seisab ja laguneb ja tahetakse miski 12 tuhat eeku. Praga kohta paluks küll infi kui kellelgi on.
Vasta
#62

Tsitaat:Originally posted by grahvLisaks sellele seisab kuuriall Praga 1939 a väljalase millest järgi suht ussitand kere, raam, uksed ja klaasid. puudu mootor sillad ja kõik ülejäänu. Mis arvate kas on mõtet akata vaeva nägema taastamisega vai mitte?
Ei usu, et on. Aga kui ilusa kujuga kere on, siis võiks sellest hot rod-i teha.
Tsitaat:Ja kui kedagi huvitab siis pärnus seisab üks opel kapitan. Seisab ja laguneb ja tahetakse miski 12 tuhat eeku.
Mis seisus see on? Rappe eest igal juhul kirves hind.
Tsitaat:Praga kohta paluks küll infi kui kellelgi on.
Vaata näiteks SIIA või SIIA (kui Sa seda muidugi juba teinud ei ole).
Vasta
#63

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: grahv
On au omada 1962 a GAZ 21 - e.Pagana stiilne ´auto ikka tegelt.Hetkel suht kehvas seisus a plaan on miski aeg ehitama akata. Lisaks sellele seisab kuuriall Praga 1939 a väljalase millest järgi suht ussitand kere, raam, uksed ja klaasid. puudu mootor sillad ja kõik ülejäänu. Mis arvate kas on mõtet hakata vaeva nägema taastamisega vai mitte? Kahjuks pole ise nagu käpp keevitajamees. Ja kui kedagi huvitab siis pärnus seisab üks opel kapitan. Seisab ja laguneb ja tahetakse miski 12 tuhat eeku. Praga kohta paluks küll infi kui kellelgi on.

Tere! Lihtsalt info mõttes ole hea ja täpsusta Praga mark üle. Ehk kellelgi osasid vms, oskab midagi tarka arvata. Mis Volgasse puutub, endal mul üks värske, aga edaspidi hiljem ehk ilmselt ka ühe vanema tahaks hankkida. Kapitani info on samuti teretulnud, ehk kellelgi huvi. Siin foorumis on lugejaid, keda huvitab ka taastamine, mitte ainult performance

nasa13
Vasta
#64

Selle pragaga on selline huvitav lugu, et kere on samasugune nagu praga piccolo 34 a minu omal on porika ääred veidi kantis ja esituled on pritiibade sees mitte peal nagu 34-jal. Need Praga lehed netist vaatasin läbi a sealt sellist varianti ei leidnud. Helistasin ka miskisse praga esindusse tallinna a seal olid miskid venelased kes nagu oskasid ainult niipalju öelda, et oi oi ainult veoautodega tegeleme. Masinal muidugi silt ka andmetega veel küljes nii et ma ükspäev vaatan üle mis sinna kirjutatud on ja siis annan teada täpsemalt. Opeli kohta niipalju et ma käin vaatan ka selle ükspäev üle ja võin ka mõned pildid klõpsata ja siis nad netti kuhugi üles panna kui keegi mind selles suhtes abistab.
Vasta
#65

Käisin vaatamas seda opelit.Ikka suht sara. Mootor oli Gaz 51 ma arvan, kui opelil pole just väga samasugune nagu gaasikul, plekid parajalt roostes, esiklaasid pleksist (ja need mis olid klaasist veel need olid puruks ), sildade kohta ei oska öelda a rattad tundusid originaalid olevat, kellad olid ka miskid veoka omad jne. Tegin mõned pildid ka ja üritan need miski aeg üles panna mingi valemiga. Homme või ülehomme lähen hinnasuhtes vestlema omanikuga. Tuli välja et see omanik mul miskitotsast tuttav vai nii . Nii, et ...
Vasta
#66

Rääkisin just ühe sõbraga vanadest autodest. Ja tema vana ... teatas,et tal ühe vanaema juures kuuriall bmw 35 tsikkel ja teise vanaema juures ennesõjaaegse opel kadeti kere. Midagi täpsemalt selle opeli kohta ta ei oskand öelda, et mis seal on ja mida mitte. Ainult niipalju, et rattaid all pole a mootorist või klaasidest jne ei mäletanud, lubas miski aeg ära käija ja pildid teha mulle.
Vasta
#67

Tsitaat:Originally posted by grahv
Käisin vaatamas seda opelit.Ikka suht sara.

Mis aasta masin see muidu on?
Vasta
#68

Aastat ei oska öeldagi. Neid muidugi toodeti miski 1950-ndateni välja. Vat kui oleks nüüd mõni opelitark kes oskaks aidata.
Vasta
#69

Kõik Opel Kapitänist, 6 silindrilse mootoriga, muideks Wink.

http://www.autogallery.org.ru/opelkp.htm

Aspelund

Tsitaat:Originally posted by grahv
Aastat ei oska öeldagi. Neid muidugi toodeti miski 1950-ndateni välja. Vat kui oleks nüüd mõni opelitark kes oskaks aidata.
Vasta
#70

Kadestage veel....

Ma õppisin sõitma sellise Gazikuga, nagu 24 forsseeritud 53 mootori ja automaatkastiga.. kõik on väga ilus, autol läevad 90 -se tunnikiiruse juures veel kummid all suitsema kui gaasi vajutada ja teeb muidki trikke, kuid ikkagi mõned näpunäited:

!!!tuleb arvestada kaalujaotusega - mõeldes vene V8 raskusele!!!..

antud autol oli selle stabiliseerimiseks pagasniku põhjale lisaks 200 kg raudplaat, et autoga ka peale kummivilistamise sõita saaks..

Ahjaa.. see oli tehase poolt välja antud erimudel, mida kõigepealt kasutasid KGB liikmed Moskvas ja mis mööda ametiredelit alla veeres vastavalt vanuse kasvule, kuni ükskord sai nii vanaks, et sai maha müüdud (90 ndate bensiinikriis) eraisikule (meile). Meie perest liikus see samal põhjusel edasi Eestist välja, (avastamaks ammuunustatud kodumaad - Venemaad) kuid unustamatud mälestused on nii minul kui paljudel teistel, kes nägid/tundsid selle muidu uinuva kaunitari metsikuid hobuseid mässamas... mnjah.. läksin vist natuke nostalgiliseks, kuid see plaan on teostatav ja seda on ka enne tehtud..

Omalt poolt ainult jaksu selle idee teostamisel ja kui see valmis peaks ükskord saama, siis ma sooviksin seda ka kuskilnäitusel lihtsalt näha..

... hing läks härdaks kohe sellise kaunitari peale mõeldes
Vasta
#71

Muidu kui siin opelitest jutt käib juba siis mul on olemas arvatavalt opel olympia
mootor kolmekümnendatest, kuigi see võib sama hästi kadeti oma olla, kuna mina neil küll erinevust pole
näinud. Mootor on üli sitas olukorras. Öeldakse, et \"sitast sepikut ei tee\", aga mine tea.
Jagajat, karpat ega muid vidinaid küljes ei ole. Lahti pole viitsinud seda kruttida, et vaadata
mis seis seal sees on. Väljast on ta väga roostes. Plokikaas on maas ja sealt on näha, et kaks
pütti on seest roostes, aga teistes oli mingi õlisitt sees, et need on päris norm.
Kui kellegil on huvi, andke teada.
Vasta
#72

Hehh. Selleasmel, et vanad risud kuurialt korda teha, tuleb uut roostet juurde tuua:lol Nimelt, selle Opel Kapitani, millest ennist rääkisin, vedasin omale.Tüüp tahtis ainult 500 (viissada)eeku. Ei teagi mis tast edasi saab, eriti kui arvestada seda, et naine akkab detsembris poegima ja siis raha sinna lähebCool Naine kusjuures ei teagi et ma selle ostsin.
Vasta
#73

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: NIF
Muidu kui siin opelitest jutt käib juba siis mul on olemas arvatavalt opel olympia
mootor kolmekümnendatest, kuigi see võib sama hästi kadeti oma olla, kuna mina neil küll erinevust pole
näinud. Mootor on üli sitas olukorras. Öeldakse, et \"sitast sepikut ei tee\", aga mine tea.
Jagajat, karpat ega muid vidinaid küljes ei ole. Lahti pole viitsinud seda kruttida, et vaadata
mis seis seal sees on. Väljast on ta väga roostes. Plokikaas on maas ja sealt on näha, et kaks
pütti on seest roostes, aga teistes oli mingi õlisitt sees, et need on päris norm.
Kui kellegil on huvi, andke teada.

Huvi on vägagi tõsine, kuid sooviksin asja kohta ka asjakohast infot juurde saada... näiteks huvitab mind selle mootori juures, kas tema klapirida asub vasakul või paremal kabiinist vaadates ja kas sellel mootoril on järsku ka starter olemas ning veel kas tema hülsi läbimõõt on ca 67,5 mm :smug
Vasta
#74

Praegu oma küllaltki negatiivses toonis kirjutatud teksti juures paneb imestama, et Hig sul nii tõsine huvi on. Aga jah Eesti juba on kord selline, et kui midagi originaalset tahad saada, siis on ta väga sitas seisus, kui üldse on. Ma otsin teist või kolmandat aastat Studebakeri sõiduauto mootorit.


Muidu ma olen ise maal puhkusel praegu, et kui ma tulen siis vaatan üle ja annan teada. Sarterit tal muide peal ei ole.
Vasta
#75

kas mingid vana Mustangi laadsed pillid käivad kah uunikate alla?
Sellised 60-70date algus ja kahe uksega.
Vasta
#76

Asi on selles, et väimus ei loe midagi, loeb see mis on sees .. ja niikaua, kui rooste on ainult pindmine (90 % juhtudest) on see eemaldatav lihtsalt õlise lapiga.. natuke keerulisem on uuesti puurima hakata..

klapirida küsisin seepärast, et M 400 mootor on täpipealt sama, kuid ainult peegelpildis Opeliga.. M - il asuvad klapid paremal (juhikohalt)
Vasta
#77

... sõitsime tüdrukuga Tallinna lähistel ringi ja kui ühest kohast mõõda vurasime, ütles ta, et nüüd kirjutad kohe kindlasti sinna foorumisse.... seda ma teen

CENSORED on üks hoov, kus mälu järgi seisis 2-3 suurt 2 uksega BMWd, üks nelja uksega suur Inglane või Ameeriklane, sellise kantis tagaosaga, siis veel mõni 401 ja muud kraami. Kõik autod olid mingil määral poolikud, Kõige komplektsem paistis see suur nelja ukseline. Suu võttis lahti küll. Kellel sinna kanti asja, sõitke mõõda, keerake sisse!
Autod olid ikka ennesõjaaegsed-sõjaaegsed!!!

edit by admin
Vasta
#78

Hüürus. Tallinnast Keila poole ja kohe peale Hüüru silda on kaarhallid paremat kätt. Tuletõrje autod seisavad ees... seal elabki!
Vasta
#79

Kui mossedel tõesti on klapirida paremal pool võib tõesti tegu olla mosse mootoriga.
Ma hakkan mõtlema, et plokikaas, kus opel kirjas oli mootorist eraldi.
pean minema veel seda mootorit uurima!
Vasta
#80

Käisin ise ka seal #### ääres ära. Seal oli üks vana BMW
Üks Opel, siis oli seal kaks mingit autot pooleks lõigatud (ühe inimese arvates citröenid)
ja siis vedeles seal üks chevrolet 37/38 a. kere. Chevy salongis paistsid ka esitiivad jms.
Kui kedagi huvitab siis minul vedeleb maal ka üks selline kere, koos orig. esisillaga.
Veel vedeles seal mingi suur ümara tagaotsaga uunikum, millele mina ei osanud marki anda ja
paar m 400/401 oli ka seal.
Too päev polnud peremeest kodus, aga ma arvan, et käin sealt kunagi veel läbi ja küsin mis
tal nende autodega plaanis on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne