M 427E või M401
#21

mossepower Kirjutas:Nu siin nüüd see 427 Eliit ja mina kah eest on ta samasugune nagu Wax-i 434.
Kas kõigidel mossedel on originaalis diagonaal rehvid all.
Vasta
#22

Vaatasin seda 427 pilti ja jäi silma et sellel on katus ka kõver.
Vasta
#23

tamar99 Kirjutas:milleks peaks nood teemad läbi lugema ints==?
Nood teemad oleks kasulik läbi lugeda et saada väike ettekujutus mida tähendab ja palju võiks maksma minna ühe mosse või mõne muu liikuri taastamine ja mida selleks vaja on.
Ja tõenäoliselt käiks selline taastamine tavaliselt üle jõu ning \"noorete päästjate\" vanemate rahakoti pihta.See tähendab et igat \"rooste hunnikut\" ei pea ega saa taastama hakata.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#24

No ok seda M427 orgunnin siis varuosadeks ,et kellegile ära ärida, aga selle mosse juures oli see imelik asi ,et põhi oli üsna kobe sai sinna alla vaadatud ja ka toksitud isegi ei vetrunud ,aga muidu saast kül, algul oligi plaanis varuosadeks, aga kui sai avastatud parempoolne rool tekkisid natuke teised mõtted, niiet uurin toda neljasada ühte parem.
Vasta
#25

Ei tahaks küll noorte meeste tehnikahuvi kahandada aga on rida elementaarseid asju mida peaks arvestama. Vana rondi leidmine on vist kõige lihtsam ja odavam asi. Neid ikka siin-seal hoovides vedeleb ja omanik annab hoovi puhtakssaamise nimel vahel ka ,,aitähh,, eest ära. Edasi tuleb aga auto punktist A punkti B saada. Puksiirautode hinnakirja ma ei tea, aga Tartus on treileri hind rendist võttes 75.- raha tund või 500.- raha päev. Treila ette on vaja rakendada ka mingi jõulisem hobune ja juhilt nõutakse E kati pabereid. Muidu lööb politsei õige valusalt rahakoti pihta. Auto putitamiseks vajaks vähemalt vett, tuult ja mingil määral ka soojapidavat ulualust. Paha ei teeks ka riiulitelt leida niisuguseid asju: keevitus. lõikaja, puur, lugematul hulgal mutrivõtmeid. Ja kindlasti ka OSKUS neid kasutada. Hiljem veel värvimine, arvelevõtt, ülevaatus, kindlustus, alles siis sõidurõõm (juhul kui load tagataskust võtta on!) Kõik taandub ikka ühele nimetajale- RAHA. Ja pea meeles, tasuta lõunaid ei ole olemas.
Sai vist must ja masendav jutt aga niisugune see hobi korras taastaja reaalsus juba on. Ise olen autondusega tegelenud 18 aastat+3aastat õppimist. Ette on näidata BCE kati load ja 2kati autoremondi lukksepa paberid. Aga julgus M-401 taastamist alustada tuli alles sel kevadel, astusin ka Tartu vanatehnika klubi liikmeks.
Igatahes jõudu kõigile taastajaile ja loodan et see jutt teid eriti ei heiduta!
Terv.Jaanus
Vasta
#26

Jaanus Kirjutas:Ei tahaks küll noorte meeste tehnikahuvi kahandada aga on rida elementaarseid asju mida peaks arvestama. Vana rondi leidmine on vist kõige lihtsam ja odavam asi. Neid ikka siin-seal hoovides vedeleb ja omanik annab hoovi puhtakssaamise nimel vahel ka ,,aitähh,, eest ära. Edasi tuleb aga auto punktist A punkti B saada. Puksiirautode hinnakirja ma ei tea, aga Tartus on treileri hind rendist võttes 75.- raha tund või 500.- raha päev. Treila ette on vaja rakendada ka mingi jõulisem hobune ja juhilt nõutakse E kati pabereid. Muidu lööb politsei õige valusalt rahakoti pihta. Auto putitamiseks vajaks vähemalt vett, tuult ja mingil määral ka soojapidavat ulualust. Paha ei teeks ka riiulitelt leida niisuguseid asju: keevitus. lõikaja, puur, lugematul hulgal mutrivõtmeid. Ja kindlasti ka OSKUS neid kasutada. Hiljem veel värvimine, arvelevõtt, ülevaatus, kindlustus, alles siis sõidurõõm (juhul kui load tagataskust võtta on!) Kõik taandub ikka ühele nimetajale- RAHA. Ja pea meeles, tasuta lõunaid ei ole olemas.
Sai vist must ja masendav jutt aga niisugune see hobi korras taastaja reaalsus juba on. Ise olen autondusega tegelenud 18 aastat+3aastat õppimist. Ette on näidata BCE kati load ja 2kati autoremondi lukksepa paberid. Aga julgus M-401 taastamist alustada tuli alles sel kevadel, astusin ka Tartu vanatehnika klubi liikmeks.
Igatahes jõudu kõigile taastajaile ja loodan et see jutt teid eriti ei heiduta!
Terv.Jaanus

Selle kõige peale olen ma juba mõelnud ,kuna on neid asju ka varem mainitud. Tarnspordi korraldab mulle isa tal küllaga tuttavaid ,kes käru laenaks või saab ju ka nööriotsas ,kuigi see seaduslik ei ole, garaaž, kus seda kõike teha ja elementaar varustus on olemas, keevitus on jah selline asi ,mida endal ei ole ,aga sõbra vanaisa lubas paari pudeli viina eest kõk ära teha mida soovin, relakaid on praaga küll odavalt saada igast allahinnatud poodidest. Oskus.... sealt need oskused ju piaksidki tulema, kuigi algul oli plaanis teha nii ,et kõigepealt mõned rattad, siis invakäru siis mõni muhk ja alles siis mosse,aga kust neid ikka võtta? Õnneks on mu isal palju tuttavaid värvijaid/plekkseppasid ja lukkseppasid ,kes arvatavasti oleksid valmis head nõu andma ja ju ma siis aegamamööda seda teeks ikka jah mitmeid-mitmeid aastaid läheks küll. Raha olen ma spetsiaalselt selliste väljaminekute jaoks kõrvale pannud juba alates 9 aastaselt enamus taskuraha on pangaarvele läinud ja kõikide äride eest saadud raha kah, kuigi seda jah natuke vähe veel, kindlasti toetaks isa ka, kui arvestada autode taastamiste kokkuminevaid maksumusi ,aga keegi juba Tamar99 mosse teemas mainis jõudumööda taastame ja naudime vanatehnikat niikuis see on.

MArek
Vasta
#27

Kulla lugupeetud Mossepower!!!

Võta hoogu maha! Tee üks tõukekas viimase peal korda ja astu sellega mõne vanatehnika klubi liikmeks. Käi üritustel ja kogu raha, räägi inimestega ja ära erutu kõikide pakkumiste peale.
Nüüd ma pajatan Sulle oma loo: kunagi kogusin õppimise kõrvalt raha, loobusin 28 kopkastest Eskimo jäätistest ja Düsessi limonaadist, selle asemel jõin kaevuvett. Tahtsin osta 2000 rubla eest raskelt ruunatud Pobedat, sest mulle tundus, et see on viimane vanatehnika siin maamunal ja see tuleb päästa. Kuna ma raha nõutud päevaks kokku ei saanud, siis viisid Soomlased selle pruugitud külmkapi eest minema. Läksin nukralt kuuri alla ja nokitsesin oma külgkorviga tsiklit edasi.
Nüüdseks on vanatehnika jumala vaim minu silmad avanud. Kord nädalas pakutakse mulle vanatehnikat, mis inimestel koduses majapidamises üle jääb. Kord kuus satub sinna ka rariteetsemaid asju. Kuna mina ise ei kavatse surra vanatehnika hunnikusse, siis suunan kõik pakkumised, mida ise ei vaja,Tagadi Vanatehnikalaadale või Mootorrattamuuseumisse.
Nüüd kus me teame, et Sul on huvi mõne Mosse vastu, siis me saame hea leiu korral Sind teavitada. Paraku tuleb head leidu vahel oodata aastaid, aga selleks tuleb valmis olla ja selleks ajaks võiks ka natuke raha koguda. Ei ole mõtet oma noort elu raisata savi turbaks keevitamise peale kui naabri garaazis on asi millele on ainult lapiga ligi mindud ja pühapäeviti tuulutatud.
Kokkuvõttes: rahune, kogu kirjandust ja raha, kuula mida inimesed räägivad, külasta vanatehnika üritusi, omanda haridus ja meeldivad käitumisnormid. Kõik see on vajalik, et jätta endast usaldusväärne mulje, et Sulle hakataks pakkuma häid asju.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#28

Ega see klubisse astumine pole nüüd ka mingi näitaja ... esmatähtis on vaimsus ja kõlbeline olek ... sest kui sa ikka oma olemuselt oled "räme sõim" siis ega see klubisse astumine ja sealt lärmiga välja astumine sind ikka paremaks ei tee.

Dad.
Vasta
#29

To: Piibur

Juhin siinkohal tähelepanu asjaolule, et soomlased käivad väikse algustähega! Nagu vaata ka metslased jt. sellised!

Lugupidamisega
Sm. Tasku
Vasta
#30

Ehh no on ikka inimesed Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin Saan aru jah ,et poleks siia pidand ridagi kirjutama ,kuigi targemaks sain küll ,aga jah... tõukekaid võid ise restaureerida niiplaju kui tahad ja mind see ei koti kah arvake mis tahate, on sis parem kui see emexisse viiakse või seisab kuskil minu kuuri all...
Vasta
#31

mossepower Kirjutas:Ehh no on ikka inimesed Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin Saan aru jah ,et poleks siia pidand ridagi kirjutama ,kuigi targemaks sain küll ,aga jah... tõukekaid võid ise restaureerida niiplaju kui tahad ja mind see ei koti kah arvake mis tahate, on sis parem kui see emexisse viiakse või seisab kuskil minu kuuri all...

Oli ka aeg \"solvuma hakata\" aga Piiburi jutus on kõik väga õigelt ja selgelt väljendatud.Aga ma ei saa aru millist vastust sa siit ootasid...et muidugi osta mõlemad ära ja hakka tegema...?
Murphy seadused kehtivad tahame me seda või ei...st.kui oled ostnud mõne nendest mossedest siis on päris kindel et mõne aja pärast ilmub raudselt palju paremas seisukorras masin sama raha eest välja.


aga tõukeka taastamine kuluks \"auru välja laskmiseks\" ära küll!

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#32

Ega tõukeka taastamine ka kerge ei ole !!! Big Grin
Vasta
#33

Ok-ok läksin natuke hoogu küll, aga ikkagi olgem normaalsed, sest ikkagi tänu teile hakkasin vaikselt jälle sappereid vaatama. Lisan siia ühe müügisoleva muhu pildi tegelt 2 a 1 saab aint kokku hinnaks siis 5k, sapaka eest liiga kallis minu meelest!
Vasta
#34

Loomulikult on see sellise Sapaka eest palju kui sama raha eest saab juba väga korraliku Mosse või 24 Volga.
Nii palju veel eelmistest Mossedest, et selle parempoolse rooliga asja detailid, mis erinevad vasakpoolsest roolist, võiks muidugi tallele panna. Hiljem saaks parema doonori olemasolu korral huvitava sümbioosi teha, ehk siis koralikust vasakpoolsest parempoolse teha. Ja uunikum missugune!!!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#35

Elame näeme....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne