30-01-2020, 11:26 AM
Kas kusagil selliseid metallist anumaid müüakse nagu näiteks värvide puhul kasutusel on? Umbes 3 liitriseid oleks vaja.
(30-01-2020, 11:15 AM)Meistrimees Kirjutas:Muruniiduki tera on otse mootori otsas ja peaaegu kogu aeg tasakaalust väljas. Lisaks saab lööke kividelt ja kändudelt, aga kestab siiski.(30-01-2020, 10:42 AM)jupiter22 Kirjutas: Plaanis valmistada murutraktori haagise peale leheimur. Murutraktori niidukorpuse väljaviskeava külge paneks vooliku, mis on ühendatud järelkäru peal asetseva imeva ventilaatoriga. Ventilaatorit plaanin panna käitama hiina 6,5hp väikemootori. Siin üks komakoht. Kas istutada ventilaatori südamik otse väikemootori võlli otsa, või panna ventilaatori südamik keerlema 2 laagriga laagripuki võlli peale ja mootori ning ventika vahele teha rihmülekanne?Ventilaatori üks tsenter peaks olema imipoolel vaba. Seega ei saa normaalselt panna tiivikut kahe laagripuka vahele. Pole kindel, kas mootori laagrid kannatavad tiivikuotsekinnituse võllile ära. Tiivik tuleb saada vibratsiooni vältimiseks tasakaalu. Lisaks hakkab tiivik saama piisavaid lööke(oksajupid, käbid jne)
(30-01-2020, 11:39 AM)virks Kirjutas:Muruniiduki tera mass on olematu lehepuhuri ventilaatoriga.(30-01-2020, 11:15 AM)Meistrimees Kirjutas:Muruniiduki tera on otse mootori otsas ja peaaegu kogu aeg tasakaalust väljas. Lisaks saab lööke kividelt ja kändudelt, aga kestab siiski.(30-01-2020, 10:42 AM)jupiter22 Kirjutas: Plaanis valmistada murutraktori haagise peale leheimur. Murutraktori niidukorpuse väljaviskeava külge paneks vooliku, mis on ühendatud järelkäru peal asetseva imeva ventilaatoriga. Ventilaatorit plaanin panna käitama hiina 6,5hp väikemootori. Siin üks komakoht. Kas istutada ventilaatori südamik otse väikemootori võlli otsa, või panna ventilaatori südamik keerlema 2 laagriga laagripuki võlli peale ja mootori ning ventika vahele teha rihmülekanne?Ventilaatori üks tsenter peaks olema imipoolel vaba. Seega ei saa normaalselt panna tiivikut kahe laagripuka vahele. Pole kindel, kas mootori laagrid kannatavad tiivikuotsekinnituse võllile ära. Tiivik tuleb saada vibratsiooni vältimiseks tasakaalu. Lisaks hakkab tiivik saama piisavaid lööke(oksajupid, käbid jne)
(30-01-2020, 13:30 PM)pen.skar Kirjutas: Ventivõll pikemalt tagant välja kahele vahemaaga pukile.
(30-01-2020, 10:42 AM)jupiter22 Kirjutas: Plaanis valmistada murutraktori haagise peale leheimur. Murutraktori niidukorpuse väljaviskeava külge paneks vooliku, mis on ühendatud järelkäru peal asetseva imeva ventilaatoriga. Ventilaatorit plaanin panna käitama hiina 6,5hp väikemootori. Siin üks komakoht. Kas istutada ventilaatori südamik otse väikemootori võlli otsa, või panna ventilaatori südamik keerlema 2 laagriga laagripuki võlli peale ja mootori ning ventika vahele teha rihmülekanne?Kunagi plaanisin ka sellist asjandust ehitada emanda vaeva vähendamiseks ja nii mõnigi õhtu sai selle alaseid laia maailma tehnikasaavutusi uurides mööda saadetud. Ameerikamaal on see tavaline abivahend ja seal paistavad küll enamalt jaolt need ventikad otse mootori otsas seisvat.
(31-01-2020, 21:02 PM)Provoker23 Kirjutas: Ei hakanud kõvasti guugeldama kuna vast siin saab kiiremini ja täpsema vastuse. Öelge mis vahet on erinevatel T-40 mudelitel. Plaan vahetada T-25 vähe suurema vastu välja ning T40 paistab paras olema praegustele plaanide järgi. Ning veel see küss ka, et kas jumzil on nelivedu ka valikus?40 vist ainult 2 varianti tava ja esiveoga(am).esiveoga jumzi pole veel kuulnud.
(01-02-2020, 12:48 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kas siin on kedagi kes jaanuaris uue ID - kaardi on tellinud? Kaua kättesaamine aega võttis? Teaks reisipikkust planeerida.Tere.
"Tavakorras ID-kaardi tegemine võtab aega maksimaalselt 30 päeva pärast taotluse menetlusse võtmist."