Ei ole alla andnud. Tõsi on olnud perioode kus väga midagi teha pole saanud, kuid vaikselt ikka nokitsen. Auto üleni värvimise tahaks ikka jätta kellegi teise kaela, kuid senikaua kuni raha kogun siis vähemalt üritan eeltöid teha. Võibolla teen sellega iseendale karuteene, kuid vähemalt iseloomu kasvatab hästi ja arusaam kereremondist saab olema täielikum.
Esimene asi mida õppinud olen on see, et plekitöödega tuleb ikka rohkem vaeva näha, tegelikult saab seda ju teha nii, et pahtlit väga vaja polegi. Teine õppetund on see, et kui pahteldamist ja lihvimist varem teinud pole siis see võtab pea sama kaua aega kui plekitöö. Veidi pilte ka.
Kivikaitse sai mäletatavasti üle värvitud, lasin sellele veel Dinitroli miskist vaha ka veel peale. Kütusepaak on põhimõtteliselt samamoodi töödeldud, kuid altpoolt saab selle vahaga kokku kunagi hiljem kui seda rattakoobastesse lagastan.
Toa lasin peale hermeetikutiiru kergelt karedamaks karukeelega ja üleni valgeks. Pagasiruum sai mingiks suva tooni tumehalliks, ei viitsinud otsida mis ta täpselt tehasest oli, midagi sarnast igatahes.
See kraam on kõik kusagil riiulis juba üle aasta ootel olnud.
Kere eeltöödest pole mõtet mingeid pilte teha, kuid läinud nädalavahetusel värvisin mootoriruumi. Käisin just oma üllitist uurimas ja kohe ilmnesid ka lohakusvead. Tuleb korra veel proovida, nagu ikka
Küljekarpide liitekohad hakkavad peaaegu haihtuma ja üldine kuju on juba peaaegu selline, et loodetavasti tulevikus väga tähele ei panda. Ühtlane krundikiht paljastab aga ka siin vigu, niiet tuleb vähe veel nühkida.
Vaikselt hakkan otsima kedagi kes oleks pädev ja nõus mootoriremondi teostama. Oluline oleks ilmselt, et üks inimene selle lahti võtaks, hinnangu annaks ning hiljem ka kokku paneks, vahepeal võin vajaliku puhastamise ja värvimisega ise tegeleda.