mis see klubis olemine endast kujutab? kui olen foorumis siis olen klubis või pean olema unic klubis või kuda?
see aasta tahan oma autoga tulla, jube kiire on, eelmised tööd olid jalus, koolitused võtsid aega + riigitöö ja nüüd tõbine takkaotsa, hetkel palavikuga garaazis, et midagi ikka tehtud saaks.. peaasi, et mootori käima saab.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2020, 14:03 PM ja muutjaks oli svenson.)
Ametlikult kuulutame Talveralli 2020 välja homme õhtul ca 20:00. Esimeses voorus lähevad kutsed välja Vanatehnika klubide liidu liikmetele ja teistele (vana)auto klubidele, kollektiividele ja teenelistele isikutele. Võistluskeskus saab olema Põhja-Viljandimaal ehk suhteliselt kesk-eestis.
Loodetavasti on meil mõne päevaga pingerivi olemas ja siis teeme foorumis ka otsa lahti nn. vabaregistreerimise. Vabal registreerimisel tagab edu kindlasti võimalikult varajase v.a. sõiduvahend, sest pingerivi tekib just selle alusel. Võimalik, et saab lisapunkte ka stiilipuhtuse eest. Samas tahame, et osavõtjate hulgas oleks ka noori. Kui tõesti see 90'date mosse on ainuke sõiduvahend, siis eriloaga on võimalik ka sellega üritusest osavõtt.
Kuna Honda elustamine ei ole veel edusamme näidanud. Oleks talveralliks sobilik isend 73` Volvo P1800ES. Sportlik universaal,mugava automaatse käiguvahetusega pill. Tõsi,et on roostet ja ka läbivat. Aga üldmulje on päris viisakas. Klubides ei ole eriti. Aga no panen ennast otsapeale kirja.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(20-01-2020, 16:15 PM)wagoneer Kirjutas: Kuna Honda elustamine ei ole veel edusamme näidanud. Oleks talveralliks sobilik isend 73` Volvo P1800ES. Sportlik universaal,mugava automaatse käiguvahetusega pill. Tõsi,et on roostet ja ka läbivat. Aga üldmulje on päris viisakas. Klubides ei ole eriti. Aga no panen ennast otsapeale kirja.
Tulenevalt eluärevast IHC-st oled ju suisa KKK asutajaliige
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2020, 00:58 AM ja muutjaks oli svenson.)
Vahekokkuvõte: 40 ekipaaži on hetkeseisuga registreerunud (kutsed+foorum). Uue nädala alguses hakkame majutuskohti täpsemalt jagama. Tandem Veski-Kristjuhan on see nädalavahetus kohapeal legendi koostamas.
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2020, 19:41 PM ja muutjaks oli nymmik.)
5+ aastat on seisnud. Käima läks koheselt. Nüüd on vaja natuke putitada, pidurid, vedrustus standardiks, amordid nipet-näpet.
Aga aega on ju lausa kaks nädalat, koos proovisõitudega.
Et siis kõige kaugemast nurgast sai välja kangutatud täna 1800ES, et viia teise ruumi ja uurida mis teoksil. Käivitus kenasti. Mõned kummivoolikud lekkisid pisut. Vaatasin auto kõrval kuda käib kui äkki paraja plärtsatusega lahkus oma kohalt külmkäivituse pihusti bensuvoolik. Millest otse loomulikult lahmas ka mõnusalt bentsu nii riietele kui ka autole. Kiire fix ja töötas jälle. Aga no krt see "bensiini" hais ei läinud kuidagi riietelt ära. Nagu oleks tärpentiini endale peale kallanud. Jõhker hais. Siis sai välja vangerdatud auto ja hakatud mööda hoovi teise ruumi poole liikuma. Aga mingil hetkel suri lihtsalt auto välja ja kõik. Kiire ülevaatus tuvastas,et säde oli lahkunud parematele jahimaadele. Loomulikult oli juba väljas ka pime. Õnneks on hoiuruumis ES-i sõsar E seina ääres seismas. Lahkunud oli kondekas ja süütepool. Laenasin need teiselt autolt ja sõit võis jätkuda. Esmaspäeval vaatab natuke põhjalikumalt üle.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Must on jah MK3 Supra 3,0 turbo. Hm. Peale kondeka ja süütepooli vahetust hakkas jälle tööle. Kondekas oli küljelt lõhki ja ma ei tea mis nipiga oli süütepoolist lahkunud ka jagaja kaanest süütepooli minev peamine särtsujuhe selliselt,et otsa pressitud vaskne klamber oli veel kenasti süütepoolis sees,aga juhe oli väljas. Vahetult enne seda oli salongi kuulda selline elektri särtsu hääl(selline mis tekib näiteks süüteküünla juhtme ja kere vahel.) Selline korraliku litaka hääl. Pean tunnistama oma rumalust selles vallas. Mida seal kontaktide juures uurima peaks,et veenduda nende toimimises?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
No ma kahtlustaks et kontaktid olid omavahel kokku roostetanud ja siis tekkis nö pidev ühendus, mis koormas need järgnevad detailid üle.
Aga vöibolla olen paranoiline ka, mul nimelt on viimasel ajal olnud palju kokkupuudet sapika mootoriga, kus köik need sümptomid on igapäevased....
Eks ma kougin nad sealt välja ja vaatan üle. Rootorist loksutades tundus vähemalt loksuvaba olema võlli osa ise. E-l on kerge loks seal tunda aga ES-il tihke.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2020, 11:40 AM ja muutjaks oli nymmik.)
[attachment=80223 Kirjutas:nymmik pid='494119' dateline='1581179497']5+ aastat on seisnud. Käima läks koheselt. Nüüd on vaja natuke putitada, pidurid, vedrustus standardiks, amordid nipet-näpet.
Aga aega on ju lausa kaks nädalat, koos proovisõitudega.
Kui plaanid kerget remonti, siis igal-juhul nii see ei lähe. Tuli vahetada tagumised piduri silindrid, jupp toru, peapump , sarniir jne. jne. Iga hetkega tuleb tööd juurde. No kurat 2007 ju sai ta täitsa uueks tehtud ja sõitnud on auto 70t km
Ma tean et kuskil on üles laetud mõni eelmine TR legend aga ma ei leia. Kui (enam) pole siis äkki Tartlastel mõni on jäänud sahtlipõhja ja laenaks korraks?
Krt volli osutab ikka korralikku vastupanu. Elekter on paras peavalu. Küll kaovad tuled ära ja siis jälle säde läinud. Kui need korda saad,siis jääb bensupump vait. Kuna rallikal peab olema ka töötav tahhokas,sai E pealt töötav isend ümber tõstetud. Spidokas oleks ka hea kui toimib. ES-il selgus,et mitte toimimise põhjus on katkine spidotross. Jälle tip-tap teise ruumi ja vaest E-d lammutama. Ära sai vahetatud veel süütepool,kontaktid,küünlad/mootori õli ja filter. Käigukastis tahan ka veel õli ära vahetada,aga seal käib mingi spets Type F õli kastis. Ja seda laiatarbe poest ei leidnud täna. Aga sain vihje,et US-parts müüb kindlasti seda õli(vanemad Fordid ka kasutavad seda). Näidikutest õnnestus ka tööle saada mootori õli temperatuuri ja kütusenäidik,laadimise tuli ning õlirõhu tuluke. Õlirõhu näidik oli alul ainuke mis toimetas,kuna see reaalselt mehaaniline on. Hetkel veetemperatuur jääb veel saladuseks. Samas temp. anduril pistiku tagant võtan,siis kooleb mootor vaikselt puterdades ära. Ehk midagi ta seal ikkagi teeb ja aju oma signaali saab. A vot miks kelle ei tööta ei oska arvata.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)