Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
 
	
	
		Noo kurat, lugesin nii ja naa ning ei näe küll põhjust miks kärul peaks luugid küles olema, ei ole nagu kerghaagisel liigitus et on ta nüüd platvorm või madel. Tellisingi ilma luukiteta, kooner olen noh, passi seda ju ei märgita eraldi.
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 230
	Teemad: 17
	Liitus: May 2006
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		See juhtus 2015, siis olin külksi juba 8 aastat mujal lasknud üle vaadata ilma varastatuks kuulutamata.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,835
	Teemad: 116
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
29
	 
 
	
	
		Kui passis on märge, mootorratas külghaagisega kas siis soolona läbi ei lasta?
Passis ka märge selle kohta et võin ka ilma külgkorvita liigelda.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,744
	Teemad: 114
	Liitus: Jan 2003
	
Maine: 
37
	 
 
	
	
		komplektsuse teemasse: haagisega TÜV-l käies üllatati sellega, et haagisel peavad omad tõkiskingad olema. Lasin nende puudumise sisse märkida, aga mainisin, et kui see oleks kaalukeeleks, ei oleks ma nõus - siis oleks mul kaasas just haagise tõkiskingad ja puudu auto omad. Ning kuna ma autot üle vaatama ei tulnud, siis märkus pole asjakohane 
	 
	
	
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,089
	Teemad: 19
	Liitus: Oct 2004
	
Maine: 
43
	 
 
	
	
		Mu meelest tõkiskingu nõutaksegi ainult piduritega haagiselt. Mis on selles mõttes veider küll, et too püsib isegi paigal.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 568
	Teemad: 8
	Liitus: Nov 2004
	
Maine: 
4
	 
 
	
	
		Kahte ohukolmnurka ka nõutakse?
	
	
	
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,173
	Teemad: 37
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
148
	 
 
	
	
		Kes veel traktoriga pole käinud see aasta, siis tänane kogemus mu endise metsatraktoriga pakub ehk huvi neile kes kavatsevad minna.
Esiteks kohe leiti 4 õlileket.
Otseselt ei tilkunud aga mootori karter oli õline ja hüdrojagaja - pumba juurest ning tagant jõuvõtuvõlli juurest õline, esisilla kardaani juurest ja õliradika toru. 
Heitgaasitorustik pole tihe sest summuti ühendus kollektoriga on tahmane klambri vahelt ja heitgaasid pole korras sest tühikäigul on sinist suitsu näha.
Piduritega polnud rahul sest ühel pedaalil oli vabakäik 15mm pikem, pneumosüsteem ehk käru pidurid pole komplektne ja manomeeter armatuuris ei näita sest õhupaak ja andur maha võetud ja osuti läheb põhja.
Rooli vabakäik oli suurevõitu, tahhomeeter-kiirusenäidik ei tööta, töötuledel pole kontrollampe, haakeraua osad splindid asendatud sobimatu asjaga ehk veovõlli mutrite splintide asemel torutiftid pandud.
Siis ukseluku vastus piida küljes kulunud ja ei pruugi ust kinni hoida.
Rehvidel defektid ehk mustrist tükid väljas ja üks auk paigatud ja poritiivad ees puudu ning taga kummilapatsid.
Armatuuri valgus ei põle osaliselt ehk õhumanomeetril ja kütusenäidikul ja kaugtule kontrolllamp ei põle.
Esisilla kardaanil pole kaitset ja tagumisel jõuvõtuvõllil ka.
Eks omanik nüüd mõtleb millised puudused kõrvaldab milliseid mitte, kuid kõiki polnud nõus.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,173
	Teemad: 37
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
148
	 
 
	
	
		Mina ei käinud vaid sõber käis Tartus möödaminne kahes kohas ja mõlemas oli enamvähem sama jutt aga ühes ei tehtud kaugtule lambist numbrit.
Kaamera on üleval ja nad ei saa läbi lasta kui suits sinine on.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
 
	
	
		Miks traktorit üldse kaamera alla vaja lükata?
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,197
	Teemad: 24
	Liitus: Aug 2011
	
Maine: 
28
	 
 
	
	
		Diislil CO-d ei mõõdetagi, pole kunagi mõõdetud. "K" ongi see sama tahmasus. Lühend kiirguse neeldumistegurile.
	
	
	
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.