Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Tere.
Soetasin veel ühe T16.
Tossas nagu vana elukas.Ja pani tunniga nahka normi õli.(kohe seda ei märganud)
Alguses esimesel käivitamisel tundus,et teine silinder ei tule kohe järgi.
Ok,Ehk pihustid.Ostsin poest uued.Sai peale pandud,
Sama jama.Korra liikusin selle tossutajaga natuke,
Õli surve hea,Kuid vardaga kontrollisin.Alumisel normil.
Nii.Hetkel just lammutasin natuke,Maas silindrid kolvid.
Seest suht korralik.Pole kolvi peal miskit erilist õli -Kuiv teine.
Surverõngas 1 juppideks.Ilmselt ikka rõngad kulunud.
Kohe ei tea,kas nüüd vahetada ära komplekt silindrid kolvid?
Kuid silindrid ilma igasugu kulumisjälgedeta.Kolvid terved.Sõrmel kerge rant.
Või osta vaid rõngad.Sel juhul,Kas vene omad,või on miskit
paremat firmat kuskil.
Muud ju ei saa viga olla.No ma ei tea kohe.Kas oskab keegi nõu anda..
Roland
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Tere!
Pane aga julgelt uued rõngad. Organiseeri mingid klapisääretihendid ja vast asi laheneb. Täpselt ei mäleta aga mul peaks paaris mõõdus veneaegseid uusi kolvirõngaid olema. Kui hätta jääd siis anna teada.
T.
Postitused: 4,746
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
ikka uued rõngad ja ostma lähed siis võta hülss kaasa ja pista rõngad hülssi ja vaata kui hääste vasta hülssi liibub.hülsi ja rõnga vahelt valgus paistab saad mootori mis juba+5 kraadil tahab käivitamisel fööni,valgus läbi ei paista siis saad korraliku mootori mis käivitub iga ilmaga.omal nahal testitud.
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Mul kah nüüd töö tehtud.
Uued rõngad sees hind tuli 11 eur.
Uutega võrreldes olid ikka vanad kulunud küll.
Käivitasin siis lekkis uus tõukurivarda puks,
Surusin sisse ,Peale seda ei käivitanud.
Kuid vine hetkel on ,Kuid mõisteav.
Väljalaske kollektori poldid olid kehvakesed.Tikkpoldile keevitasin suurema mutri otsa lasin kuumaks,
Siis veel miski aerosool külmashokki ja sain lahti.
Hüdraulika nöögib.lekkis igast vahest.
Nõõgin kokku panna rs o9 ,Tagumist hüdraulika silindrit,et saaks haake raua liikuma.
Pean panema uued mansetid,Homme uurin kas on saabunud poodi.
Nii,et tööd tegemist kuhjaga.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kas see 2x45 euri terve hülsi, kolvi, sõrme ja rõngaste komplekti vs ainult rõngad, rahaline vahe tasub ära, et riskida vana ovaalse silindriga mis ei pruugi päris hästi tööle kunagi hakata? Kui palju seal vanas hülsis uue rõnga pilu jäi muidu?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
No ,Hüdroscand.Olen seal torusid voolikuid lasknud teha.Ja kuidas ma mansette ei ole taibanud sealt küsida.No vana pea.UUrin asja.Tänud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Need 45 eurosed komplektid ei toimi neil kellel karmavõlg maksmata nagu mul näiteks.
Silinder on nii poorsest materjalist et töötamise ajal vett peale valad siis mullitab terve kolvikäigu ulatuses ja higistab end üleni õliseks ning rõngaid on nagunii vähemalt 2 komplekti vaja millest valida.
Kolvid aga on valatud mingist eriti odavast jäägist mille paisumistegur on kindlasti suurem kui tehase ettenähtud paisumispilu ja seega peaks kindlasti proovima keevast veest võetud kolbi silindrisse.
Kui ikka vanad silindrid on ilma kulumisrandita ja kolvid väga ei loksu siis neid ei maksaks ikka vahetada tundmatu asja vastu.
Rõngaid aga peab silindris vastu valgust vaatama ja kui ikka läbi paistab siis neid ei jõuagi kodukasutuses sisse töötada.
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Ma võtan selle jupid kaasa ja ehk saavad aidata.
Tundub,et süsteemis ei ole nii palju rõhku üldse.
Kuna esi kast kah enam ei tõuse.
Kui ta koju tõin siis veel tõusis.
Õli on piisavalt.
On ikka nöök...
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Otsin klapi ülesse,
Peaks vist õli vahetama.Eelmine omanik väitis,kõi olid vahetatud jne,,
Ah ah haa..Rsk ,nii kägu ajada.Milleks...
Postitused: 426
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
Uus pump 20-25€ uus jagaja 80-100€. Nu ei ole kõige hullem, muidugi võiks õlifiltri ja õli ka ära vahetada.
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Lammutasin eile õhtul seda süsteemi.
Filtrid pesin bensiiniga puhtaks,kompressoriga tegin läbipuhe.
Jagaja klapi kuulike oli jumala närune,asendasin.Kuid eks reguleerima peab vist siis ,kui
käima panen.Täna proovin.
Uus õli on juba sees.
Tundub,et pean ka kasti silindri veel laiali võtma.See kah lekib.
Originaal see küll ei ole.
Kõige parem vist see asendada sakslase kasti silindriga.
Teisel mul juba on see jätkuline.
Üks murekoht veel.Käigukang.
Arvan,et seal peaks munakas olema.Kuid mul tundub kulunud olema.
Uurin asja.