Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Olen ostnud ainult spets LPG klapi-säästmis õli. Konkreetne on Alexela kirjadega, jaamades müüakse umbes 20 euri purk. See nõelaga reguleeritav vaakum dosaator tundub igavene nikats. Kui keerata täitsa kinni, siis ei tule midagi. Aga kui keerata kasvõi hästi väike nõks lahti, siis juba jookseb lahinal. Vahepealset asendit keeruline leida ja ära fikseerida. Eelmise dosaatoriga oli täpselt samamoodi. Ei teagi kas osta prooviks uus või minna üle elektrilisele dosaatorile. Mis mõistagi on iseenesest keerukam ja seega võib ju ka katki minna.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Minu omal töötab küll.Mine osta Lev-ist uus.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(28-11-2019, 18:24 PM)sturmbannführer Kirjutas: (28-11-2019, 13:34 PM)vootele Kirjutas: Plaan soetada tehase CNG-ga VW, kas keegi omab kogemust?
Mootor on neil 1.4 tubokas vist ja plaan kindlasti automaadiga võtta.
Vaatan, mingi 8K eest saab päris kenasi isendeid, keegi mainis, et Rootsist toodud autot ei tasu osta, pidavat kiiremini korrodeeruma...
ole nende rootsist pärit masinatega ettevaatlik! nad kütavad nendega 100 tonni aastas.spido krutitakse hiljem paika
Tere. Rootsi ajalugu saab kontrollida. Ja ka seda kilometraazhi millega auto Rootsist arvelt maha võeti. Kui pelgad 1,4 VW mootorit siis osta 2,0 CNG mootoriga auto. Ainult ,et seda 2,0CNG mootorit paigaldati kuni 2012aasta Caddydele ja Touranitele. Ja pole ka kohanud,et sellele mootorile automaat kasti pakutakse. 2006 aasta Touran 2,0 mootoriga,võtab keskmiselt 5 eurot 100 km peale (50% linna ja 50% trassi) Päevas tuleb sõita ca 120km.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Mnjah , kuu aega tagasi sai käidud uut autot otsimas. Jäi silma , et Dacia pakub ka LPG versioone -kodulehe järgi. Seejärel külastasin 2te Tallinna esindust . Tahtsin oma soovi konkreetseks ajada. Kohapeal aga selgus kuigi tootevalikus on siis pidid tarneraskused olema ja nad ei taha lepingut sõlmida kuna jumal teab millal auto reaalselt kätte saaks.Vähemalt aus vastus. Soovitati diisel variant osta kuna see ju kohe varnast võtta.
Sakslased pressivad CNGd jällegi aga nende autode hind omajagu kõrgem. Mul ei tule niipalju kilomeetreid , et see ära tasuks.
Vist ootan natukene ja kevadel jälle pommitan Daciat , vb on midagi muutunud.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
saad nt. Saksamaalt osta.hind 12,5 tonni.palju see transa ikka maksab
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kevadel peaks Dacial tulema uued gaasimudelid, mis suudavad kombinatsioonis gaas+bensiin suutma läbida ühe tankimisega ca 1000 kilomeetrit.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Duster Daica diisli saab 15K eest kätte koos eluks vajaliku varustusega - võtsin pakkumise. 7K eest saab osta piisavalt kütust et ma 5a julgelt saan kõik sõidud tehtud. Duster tsipa ruumikam kah kui Octavia.
Igasugused kahjurid nagu kaskokindlustus ja liising võtavad aluseks ikka hinna , et kas 15k või 21k .
Bensiini ja LPG Dusterid(kui neid ainult reaalselt tellida ka saaks) on odavamad osta ka.
Minu sihtmärk on soodne osta/pidada auto punktist A - B .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
23-02-2020, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 20:21 PM ja muutjaks oli
veix__.)
No aga kui sa võimalikult odavalt tahad ja vähe sõitmist ka on, milleks siis üldse diiselmootori peale mõelda kui bensiinimootoriga odavam on?
Postitused: 1,794
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Lihtsalt ajaloolise tõe huvides - CNG hind tanklates on 1.938€/kg. Tunnen vastava auto omanikele kaasa, aga ühtlasi ka rõõmustan, et õnnestus enda oma õigel ajal maha äritseda.
Huvitav, mis hinnaga suured tarbijad oma rohe-cng hetkel kätte saavad? Sisend ei tohiks endisest suurt rohkem maksta, hinda nagu poleks põhjust tõsta olnud, turumajanduse teerull aga vaevalt siinkohal kellegile halastab.
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
05-11-2021, 01:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2021, 01:44 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
Mõnel firma autol olen ka rehnutit pidanud ja pidanud ikka tõdema, et olenemata kes on sangas põletab sama auto alati sama hulga kütet. Jutt, et see oleneb sellest-teisest ja kolmandast... no oleneb, oleneb.. Vaadake eelmise postituse tsipitud Volvo kulunumbreid, müstiline stabiilsus, läbi aastate keskmise küttekulu kõikumine pea olematu, vahemikus 6,3-6,5
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
CNG oli eile 1,8 kg. Enne kui kasumiplaanid täidetud ei saa, pole posti otsas midagi soodsat näha.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Ma ei nimetaks maailmaturuhinda "kasumiplaani täitmiseks":
https://arileht.delfi.ee/artikkel/950376...kuuekordne
Mu sõber, kes juba pea 10a jagu oma ettevõtte autopargis CNG-masinaid peab, kommenteeris draama- ja konspiratsiooniteooriavabalt:
"Meil jaehind 2x, maailmaruru hind 4-5x kasv"
Tõdes aga, et ise kasutab nüüd CNG-kulguri asemel diislit.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"