Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Sai oma 25-el need vanema tüübi silindrilised padjad uute vastu vahetatud. Vanad olid pealt mõradega ja mõnevõrra kokku vajunud paarikümne aastaga.
Uued on natuke ehk üle aasta vanad ja ilma naljata, juba üle poole lössi vajunud.
Sama jama on nende hüdrojagaja tolmukaitsekummidega. Täis fekaal.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kabiinipatjadega on varuosa saadavuse kohapealt suht nutune, Põllumehekaubamajast öeldi et kahe kõrvaga uuematüübi patja on nendelt ka varem küsitud aga saada ei ole ega tule.
(29-01-2020, 08:52 AM)pen.skar Kirjutas: Silma järgi Dt 75 klassi kardaanimuhvist peaks saama lõigata 4 patja. Aga kavalam kaubamaja patjadele ümber teha- on uusi vajadusel võtta.
Mis kardaanimuhvist muidu täpsemalt jutt käib?
Kaubamaja patjadele ümbertegemine tundub ka päris suur üritus - tagumistel patjadel oleks sellisel juhul vaja vahetada käise peal olevad kandurid ja esimestel patjadel pääseb ehk sidurikojapealse ristitala avade tuunimisega. Muidu
siin kirjutatakse et vanemal malli patjadeks saab kasutada Niva mootoripatja..
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere!
Tekkis küsimus vanatüübi T25(Harkov) kohta. Nimelt lõppülekande poolteljel, mille külge ratas kinnitub murdus splint ja mutter pääses lahti. Poolteljel nüüd vint maas. Vahetan nüüd siis pooltelje ja koonuslaagrid välja. Lammutamisel ühtegi SK-tihendit ei leidnud. Kataloog nagu näitab et peaks olema. Ōli oli reduktoris muidu alles. Kas need poolteljed, mis kaubanduses saada on, sobivad ikka ka Harkovi masinale? Veel sooviks teada, millised jõuga peaks seda pooltelje kroonmutrit kinni keerama. Kas see pingutab ka laagreid?
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Pooltelje simmerid 2 tükki kõrvuti on rummu taga kuue poldiga kinnituva kaane sees. Koonuslaagrite pingu reguleerimine käib laagripesa aluste vahelehtedega. Poeuue poolteljega tuleb raudselt mingi jama, kui pekkis see keere on et vana kasutada ei saa?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(04-02-2020, 15:19 PM)Laurts Kirjutas: Kabiinipatjadega on varuosa saadavuse kohapealt suht nutune, Põllumehekaubamajast öeldi et kahe kõrvaga uuematüübi patja on nendelt ka varem küsitud aga saada ei ole ega tule.
(29-01-2020, 08:52 AM)pen.skar Kirjutas: Silma järgi Dt 75 klassi kardaanimuhvist peaks saama lõigata 4 patja. Aga kavalam kaubamaja patjadele ümber teha- on uusi vajadusel võtta.
Mis kardaanimuhvist muidu täpsemalt jutt käib?
Kaubamaja patjadele ümbertegemine tundub ka päris suur üritus - tagumistel patjadel oleks sellisel juhul vaja vahetada käise peal olevad kandurid ja esimestel patjadel pääseb ehk sidurikojapealse ristitala avade tuunimisega. Muidu siin kirjutatakse et vanemal malli patjadeks saab kasutada Niva mootoripatja..
Miks sa originaali taga ajad ümberehituse jaoks. Suvaline padi, mida kaubanduses saada on ja mille mõõtmed enam vähem klapivad on sobivad. Sinu ainukene teema on, et vahemaad sidurikoja ja poritiibadel jääks sama. Tagant samamoodi vahemaa paika ja ülejäänu on juba rauatöö ja modifitseerilmine.
Ise teeks ette nende kahe m12 augu külge karbi kuhu sisse käib padi. Peale tuleb akukast otse. Vahemaa paika näiteks paneks karpi 10 ja 5mm paksuseid plaate. akukasti pealtpoolt pannakse ka mingi õhem padi vastu. Kogu kupatusele suur auk läbi ja polt läbi ning ongi olemas. Kui originaal asi välja näeb ei oma ju enam tähtsust, kuna sa nagunii viid asja originaalist kaugemale. Samaaegselt jätaks ise võimaluse varuosade saadavuse korral tulevikus pöörduda originaallahenduse juurde tagasi.
(22-02-2020, 16:01 PM)Mägi Kirjutas: Tere!
Tekkis küsimus vanatüübi T25(Harkov) kohta. Nimelt lõppülekande poolteljel, mille külge ratas kinnitub murdus splint ja mutter pääses lahti. Poolteljel nüüd vint maas. Vahetan nüüd siis pooltelje ja koonuslaagrid välja. Lammutamisel ühtegi SK-tihendit ei leidnud. Kataloog nagu näitab et peaks olema. Ōli oli reduktoris muidu alles. Kas need poolteljed, mis kaubanduses saada on, sobivad ikka ka Harkovi masinale? Veel sooviks teada, millised jõuga peaks seda pooltelje kroonmutrit kinni keerama. Kas see pingutab ka laagreid?
Lõppülekande pooltelg = ratta telg. Sellel keere maas.
Hüdropaagi pool pole sk tihendit seal on kaane all papitihend originaalis teisel pool on tihend korpuse kaane sees. Selle jätsid sa ratta telje külge eemaldamisel.
Kas tänapäeva omad istuvad. - Jah istuvad - palju vaeva kuigi. Helista parem Elva lammutajale tal originaal harkovi masinaid palju juppeks 52-7853üheksa
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(22-02-2020, 16:19 PM)unimüts Kirjutas: (04-02-2020, 15:19 PM)Laurts Kirjutas: Kabiinipatjadega on varuosa saadavuse kohapealt suht nutune, Põllumehekaubamajast öeldi et kahe kõrvaga uuematüübi patja on nendelt ka varem küsitud aga saada ei ole ega tule.
(29-01-2020, 08:52 AM)pen.skar Kirjutas: Silma järgi Dt 75 klassi kardaanimuhvist peaks saama lõigata 4 patja. Aga kavalam kaubamaja patjadele ümber teha- on uusi vajadusel võtta.
Mis kardaanimuhvist muidu täpsemalt jutt käib?
Kaubamaja patjadele ümbertegemine tundub ka päris suur üritus - tagumistel patjadel oleks sellisel juhul vaja vahetada käise peal olevad kandurid ja esimestel patjadel pääseb ehk sidurikojapealse ristitala avade tuunimisega. Muidu siin kirjutatakse et vanemal malli patjadeks saab kasutada Niva mootoripatja..
Miks sa originaali taga ajad ümberehituse jaoks. Suvaline padi, mida kaubanduses saada on ja mille mõõtmed enam vähem klapivad on sobivad. Sinu ainukene teema on, et vahemaad sidurikoja ja poritiibadel jääks sama. Tagant samamoodi vahemaa paika ja ülejäänu on juba rauatöö ja modifitseerilmine.
Ise teeks ette nende kahe m12 augu külge karbi kuhu sisse käib padi. Peale tuleb akukast otse. Vahemaa paika näiteks paneks karpi 10 ja 5mm paksuseid plaate. akukasti pealtpoolt pannakse ka mingi õhem padi vastu. Kogu kupatusele suur auk läbi ja polt läbi ning ongi olemas. Kui originaal asi välja näeb ei oma ju enam tähtsust, kuna sa nagunii viid asja originaalist kaugemale. Samaaegselt jätaks ise võimaluse varuosade saadavuse korral tulevikus pöörduda originaallahenduse juurde tagasi.
Mul on ühte patja vaja, otsin veel enne kui ümberehituseks läheb. Läti kuulutustelehes SS.LV on neli erinevat kuulutajat kes masinaid lammutavad kuid tundub et võõramaise numbriga on nendega raske asju ajada.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Seal saab ju otse ka teadet saata, üldiselt vene või inglise keeles sellisele sõnumile ikka vastatakse või siis sms-ile. Osad kasutavad aktiivselt whatsappi ka.
Postitused: 426
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
Ma näen, et sul üks kaan vahetatud, aga silinder? Millest sa seda järeldad?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
23-02-2020, 18:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 21:00 PM ja muutjaks oli
Daff.)
Silindritel ehk hülssidel pole põhimõtteliselt mingit vahet. Küll aga tuleb kolbide ja silindripeadega olla ettevaatlik. Kui paned uuema tüübbi silindripead millel on eelsüüteküünlad sees siis peab ka panema uuema tüübi kolvid millel on klapipesad sisse freesitud. Uuematel silindripeadel tulevad klapid paar milli rohkem välja kui vanadel. Vana kolviga lähek klapp vastu kolbi ja eelsüüteküünla jaoks pole pesa kolvi sees. Veel tuleb arvestada sellega, et uuemad silindripead on 5mm kõrgemad mis nõuavad nookuritele sellevõrra pikkemaid reguleerpolte või uuetüübi mootori (D-120) tõukurvardaid.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(23-02-2020, 16:56 PM)Mägi Kirjutas: Kas kuskil internetis Harkovi tehase tagasilla lõppülekande joonist on? Lisaks ratta poolse laagri kaane vahelt tulid mingid väikesed katkised vedrud välja. Mis nende ülesanne on?
https://www.konsulavto.ru/acat/farm/vtz/...-bortovaja
sEE ÜKS VARIANT, OMALE SOBIVA LEIAD OTSINGUGA; Т-25 КОЛеСНАЯ ПЕРЕДАЧА
Kas need vedrujupid on peened tihendivedru jupid? Või jämedamad? Näiteks vedruseibid?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
23-02-2020, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 20:08 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Kataloog näitab ka kahte SK-tihendit 70x95
Kas vedrujupid on selle tihendi jäänused või jämedamad? Sa ikka tead, millised vedrud tihendil käivad?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
23-02-2020, 20:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 20:47 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
Rohkem seal "vedrusid" ei ole kui simmeri pingutus, panen laagrikaanest kaks pilti kus simmerid paistavad. Teiselpool rattavõlli otsas kaelustihendit ei käi, nagu ksf Unimütski mainis.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Praegu aetakse siin kaks süsteemi omavahel sassi.
Vanal Harkovil on õli tihendamiseks libisseibid. Ehk kaks seibi vedrudega pressitakse omavahel kokku. Ühel seibil on ka kummimembraan vulkaniseeritud külge. See kipub ajaga ära murenema.
Seda süsteemi poest võtta ei ole. Selle saab treiali abiga simmerite peale ringi teha. kui nüüd rattvõllil keere ka maas, siis...
Poest saab uut tüüpi simmeriga süteemi soetada.
Ehk siis tuleb osta see simmerite korpus ja uut tüüpi rattavõll.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Meli666 jõudis küll juba ette, niikaua, kui ma pilti "joonistasin", aga postitan ikka, nii, igaks juhuks.
Nagu eespool öeldi, ei ole algsel Harkovi T-25-el rattavõlli simmereid. On rattavõllil libiseib 5, mis on võllile tihendatud kummirõngaga 6. Libiseibi 5 vastu hõõrdub libiseib 9. Pinnad on lihvitud ja tsementeeritud, aga ajahammas kulutab nad lõpuks ikkagi kõveraks ja koonusesse. Libiseib 9 on tihendatud korpusega kummist membraaniga 4. See puretakse ajahammastega samuti auguliseks. Neid kahte seibi surutakse omavahel kokku ca 6 mm pikkade (vist, enam ei mäleta täpselt?) vedrudega, millede arv oli ehk 6? + juhttiftid. Ühtegi tolle ajastu juppi poest enam ei leia. Muideks, esirummus on täpselt sama süsteem. Selle kaasajastamisest on mul siin foorumis pildiseeria.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.