(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2020, 10:08 AM ja muutjaks oli vant.)
Silikoonid vananevadki. Poest on saadud näiteks "Mira" silikooni, mis ei kuivanudki vannitoa nurkades ära. Jäigi selliseks ilaseks ja tükkis vajuma ja tuli välja kraapida ning uuega asenda. Oli see sama "parim enne" möödas poes müüdavatel saanud. Hiljem sai hoolega vahitud kuupäevi, aga mingi aeg oli sellesama tootega sama probleem isegi "parim enne" sisse mahtumisel. Muidu hea bränd, ei hallita ja ei läigi nõmedalt, jääb ka vuugiga sarnane.
Mis silikooni säilimisse puutub, siis tõepoolest- koonus otsani täis lasta, korralikult korgiga või teibiga sulgeda ja loota, et järgmist korda ei tule mitu aastat oodata. Kui tuubi esimeses otsas on silikoon juba kuivanud, pole koonuse vahetamisest suuremat tolku. Veeämbritega ma küll ei viitsiks mässata. Nii kallis see silikoon nüüd ka pole.
Oskab keegi juhatada mis asutis või kauplus Tartus pakub kohapeal kõige suuremat lao valikut erinevaid väljalaske süsteemi e. sumbutajate osasid. Vanasti oli see AutoEksperti spetsiifika aga kuidas see seis täna on?
(25-02-2020, 23:20 PM)r.i.h.o Kirjutas: Oskab keegi juhatada mis asutis või kauplus Tartus pakub kohapeal kõige suuremat lao valikut erinevaid väljalaske süsteemi e. sumbutajate osasid. Vanasti oli see AutoEksperti spetsiifika aga kuidas see seis täna on?
(25-02-2020, 23:20 PM)r.i.h.o Kirjutas: Oskab keegi juhatada mis asutis või kauplus Tartus pakub kohapeal kõige suuremat lao valikut erinevaid väljalaske süsteemi e. sumbutajate osasid. Vanasti oli see AutoEksperti spetsiifika aga kuidas see seis täna on?
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2020, 23:52 PM ja muutjaks oli veix__.)
(25-02-2020, 23:16 PM)Sten Kirjutas: Kas mulle ainult tundub või vanematel (Mosse, Lada, Vectra B) autodel ongi aknad hommikuti udusemad kui uutel (kuni 5a. vanad) autodel? Miks?
Selliste autodega ilmselt igapäevaselt ei sõideta ja isegi siis kui sõidetakse, enamasti väga lühikesi sõite. Mida rohkem auto seisab, seda rohkem sinna niiskust koguneb. Märgade jalgadega viid rohkem niiskust sisse kui lühikeste sõitudega ära kuivada jõuab. Ja vanematel autodel tihti ka kusagilt imbub vett salongi põrandale.
Ma olen Tartu Lakiautost igatahes summuti juppe käinud ostmas küll. Veel siis kui Sepa tänaval olid. Korra ka uues poes Tehnika tänaval käinud. Täitsa viisakas koht.
Laki Auto pandi Tartus kinni jah. Varasemalt olen seal isegi summuti asju saanud.
Aga tänasel päeval ei ole näiteks pühapäeval enam ühtegi autoosade poodi Tartus mis lahti oleks, Sepa turu pood veel vaagub aga sealne kauba valik on väga kokku kuivanud.
(25-02-2020, 23:16 PM)Sten Kirjutas: Kas mulle ainult tundub või vanematel (Mosse, Lada, Vectra B) autodel ongi aknad hommikuti udusemad kui uutel (kuni 5a. vanad) autodel? Miks?
konditsioneer.
(...ja "veix_" järjekordsele "arvamisele" pole vast mõtet ülemäära palju tähelepanuta pöörata)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
(25-02-2020, 23:16 PM)Sten Kirjutas: Kas mulle ainult tundub või vanematel (Mosse, Lada, Vectra B) autodel ongi aknad hommikuti udusemad kui uutel (kuni 5a. vanad) autodel? Miks?
konditsioneer.
(...ja "veix_" järjekordsele "arvamisele" pole vast mõtet ülemäära palju tähelepanuta pöörata)
konti kasutad ju suvel palavaga,aga aknad lähevad uduseks ju aastaringselt kuna autos niiskus.autod millel nupp mis lülitab õhuvõtu väljast salongi siis nendel salonngi asendis kah klaasid udused.
(26-02-2020, 08:49 AM)90Deville Kirjutas: Paljudel autodel toimib kont vaikimisi ka siis, kui tellid salongi sooja ja suunad öhuvöö esiklaasile. Ei ole nii, et ainult suvel kasutad teda
minu arusaama järgi tuleb kont nupust sisse lülitada.jah suvel klaas udune ka jaheda ilmaga siis lükkad korraks kondi taha ja klaasid puhtad.kondist pole eriti abi kui õhk klaasile läheb,klaas ei taha jahutust vaid sina tahad ja keerad omale näkku puhuma.selle loogika kohaselt möllab kont ka talvel ju kui väljas -20.
(26-02-2020, 08:49 AM)90Deville Kirjutas: Paljudel autodel toimib kont vaikimisi ka siis, kui tellid salongi sooja ja suunad öhuvöö esiklaasile. Ei ole nii, et ainult suvel kasutad teda
minu arusaama järgi tuleb kont nupust sisse lülitada.jah suvel klaas udune ka jaheda ilmaga siis lükkad korraks kondi taha ja klaasid puhtad.kondist pole eriti abi kui õhk klaasile läheb,klaas ei taha jahutust vaid sina tahad ja keerad omale näkku puhuma.selle loogika kohaselt möllab kont ka talvel ju kui väljas -20.
märksõna on kliimaseade.
Enamjaolt on kliimaga autodel esiklaasi soojendust sisse lülitades kombeks kont, maks temp (ka lisasoojendus) ja maks vent korraga sisse lülitada, on see siis renoo, vw, MAN vms. Ainult konditsioneeri nupuga autol peab ise valikuid tegema.
E 46 kerega Bemaril ka läheb kondipump tööle kui paned klaasile puhuma vaatamata sellele kas nupust on sisse lülitatud või mitte.
Loogiline ka sest kuiv õhk kuivatab klaasilt udu olgu ta kasvõi külm.
Kui klaas külmunud on siis muidugi jääd ei sulata aga alla -10 ei rakendu ka.