Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
26-02-2020, 00:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2020, 00:40 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Noo seda mida sellega teha sai tean isegi, sidurit ja kabiini klaase sai sohver vahetada... rabas kunagi väga ammu kühveldasin turvast sellisega korvi. Äärmiselt ränk oli loksuda, te ei kujuta seda lihtsalt ette mis seal sees toimub. Aga riistapuu mõte jäigi arusaamatuks. Tõsine tükk ajuvabadust. Kõik kohad olid masinas mulda ja sodi täis, vihmase ilmaga mõtlesid suitsiidile...
Suure eskuga oli tunduvalt viisakam laadida ja see oma kuuese altaiga jõi vähem kütet ka pealekauba.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Suure ringi küsimus. Kas DT-75 on üldse mõtet panna sahka ette kergeteks mullatöödeks? Tegemist on tavalise põllumajandus mudeliga ja ei ole aeglustit.
Juutuubi kiigates jääb mulje nagu sahaga töötamine koormab masina üle - nii mootori võimsuse kui kaalujaotuse koha pealt.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Sellisega tõsteti sõnnikut, eks kujutage ette milline see masin välja nägi.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Siin vanemad mehed rääkisid, et üks õige buldooseri massin oli ikka DT-54. T-74 oli juba kärtsuma mootoriga ja kippus ära kärvama. 54-l sai isegi mootori pea-aegu välja suretada ja kui jõudsid veel viimasel sekundil siduri alla vajutada, kargas uuesti elule.
75 põllutraktor on juba igavene kärts ja mürts. Lund lükata on ilmselt hea aga muust ei tea rääkida.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Seda ülepeakoppa nimetati meie kandis,pupeks.Millest selline nimetus ma ei tea,mis ta mark on?
Kopa asemele käib ka 2,5 meetrine buldooser.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat: Трактор ДТ-75Б[1] (болотоходный) с кабиной, аналогичной кабине ДТ-75М, имел увеличенную опорную поверхность гусеничных цепей за счет увеличения ширины звеньев гусениц и возможности опускания направляющих колес. Благодаря этому давление на грунт составляло 0,031 МПа при поднятых направляющих колесах, 0,023 МПа при опущенных направляющих колесах против 0,047 МПа у ДТ-75М
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%A2-75
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 29
Teemad: 0
Liitus: Nov 2013
Kuule mtz-80 kas sul on see reeverskast kolme kahvliga ,Ehk saaks kunagi pilti. Mitu aastat tagasi löin enda oma laiali kuna völlid-hammasrattad olid vaja vahetada a kaant tagasi ei osand panna, kuna kaan sai ka lahti kistud .Ja pärast ei teadnud enam millises asendis kahvlid ja hammasrattad peavad olema Neid omavahel sobitades. Üldse ma ei saa sellest kaanest muffigi aru kuidas see töötama peaks kui kaks kahvel on seal orginaalis poltidegafikseeritud ja need omavahel veel traadiga .Igaljuhul poltideväljakeerates on köiksugu käigud olemas a siis lähe seal sees köik sees risti .Teisel traktoril mil reevers kahekahvliga on asi hoopis kergem
.