Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(26-02-2020, 01:32 AM)13piisab Kirjutas:  
(25-02-2020, 23:16 PM)Sten Kirjutas:  Kas mulle ainult tundub või vanematel (Mosse, Lada, Vectra B) autodel ongi aknad hommikuti udusemad kui uutel (kuni 5a. vanad) autodel? Miks?
konditsioneer.
(...ja "veix_" järjekordsele "arvamisele" pole vast mõtet ülemäära palju tähelepanuta pöörata)

Nüüd astusid küll ämbrisse. Rolleyes Konditsioneerid ei tööta kui õues on nullilähedased temperatuurid. Nupu võib ju sisse lülitada, aga reaalselt ei tööta kuna konditsioneer erldab vett ja on selle külmumise oht. Ja isegi kui väljas on nii soe ilm, et konditsioneeri saab kasutada, pole sellest suurt kasu kui auto enamus aega seisab, seistes koguneb ikka niiskus uuesti.

Kuna endal uuemat diisel autot pole olnud ja saksa foorumites räägitakse et Adbluega tuleb probleeme alla -10C. Kas Eestis (Soomes, Rootsis) on müügil miskise lisaseadmega 6d temp diislid. Vastab see üldse tõele et sellega mingi probleem on.

Jah, AdBlue külmub miinuskraadidel ja sellega on kõik tootjad täna ka arvestanud. Või vähemalt peaks olema arvestanud ja vajalikud kütteseadmed süsteemi lisanud.

AdBlue reeglina ei lõhu tahkudes süsteeme üra, aga see võimalus alati jääb.

(26-02-2020, 13:37 PM)v6sa Kirjutas:  Jah, AdBlue külmub miinuskraadidel ja sellega on kõik tootjad täna ka arvestanud. Või vähemalt peaks olema arvestanud ja vajalikud kütteseadmed süsteemi lisanud.

AdBlue reeglina ei lõhu tahkudes süsteeme üra, aga see võimalus alati jääb.
Kuna AB sisaldab karbamiidi ning samuti sisaldab seda ka kusi, siia kas tohib tühja AB paaki täita sinna sisse kusedes ilma et autoga midagi juhtuks? Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Milles siis ned AdBlue süsteemi  vead seisnevad täpsemalt?  
Muideks autodel on peal kvaliteedikontroll. Kui see bluuto juhtub olema liiga vesine, näiteks paaki urineerides,  siis kas annab häire või lülitab süsteemi üldse välja. Sellega seoses redutseeritakse mootori võimsust, jääb järele ca 40% , ning algab teekond töökotta. 
Põhiprobleemid ongi seotud kvaliteediga. Hügieen!!! Kui sattub tilk diislit süsteemi on kaputt. Peamooduli vahetus. Petroolitooteid ei talu. Teine tõrge on NOX-i andur mis asub summutis ja nuusutab tossu kvaliteeti. See põleb aastatega ära. Annab aega 9 tundi, et servisesse sõita. Peale seda lükkab jõu maha.
Külma pole vaja karta. On küttekehad mis seda solgiämbrit soendavad teatud piirini. Mingist temperatuurist allapoole lükatakse see süsteem üldse välja.

Aquila captas non muscas.

Kas keegi oskaks Venemaalt kauba ostmisega/transpordiga aidata?
Tahaks soetada need kruustangid: https://rdagroup.ru/p252188808-tiski-lek...aemye.html
Saan aru, et kaup peaks asuma Moskvas. Tuttav korra helistas neile (enda Vene keel pole teab mis hea) ning sai vastuseks, et nad müüvad ainult Vene firmadele - go firgure.
Keegi äkki käib Venemaa vahet ning saaks need soetada ning ära tuua, siis mingi 50€ lisaks soetusmaksumusele leiaks ikka.

(26-02-2020, 12:03 PM)veix__ Kirjutas:  
(26-02-2020, 01:32 AM)13piisab Kirjutas:  
(25-02-2020, 23:16 PM)Sten Kirjutas:  Kas mulle ainult tundub või vanematel (Mosse, Lada, Vectra B) autodel ongi aknad hommikuti udusemad kui uutel (kuni 5a. vanad) autodel? Miks?
konditsioneer.
(...ja "veix_" järjekordsele "arvamisele" pole vast mõtet ülemäära palju tähelepanuta pöörata)

Nüüd astusid küll ämbrisse. Rolleyes Konditsioneerid ei tööta kui õues on nullilähedased temperatuurid. Nupu võib ju sisse lülitada, aga reaalselt ei tööta kuna konditsioneer erldab vett ja on selle külmumise oht. Ja isegi kui väljas on nii soe ilm, et konditsioneeri saab kasutada, pole sellest suurt kasu kui auto enamus aega seisab, seistes koguneb ikka niiskus uuesti.

Aga kuidaspidi ta siis ikkagi toimib. Kas salongiradikasse läheb kondi poolt jahutatud õhk või konti läheb salongiradika poolt soojendatud õhk? Ma pakuks teist, tundub tõhusam. Rolleyes

Kui põhi läbi roostetanud on ja põhjavaip pidevalt läbivettinud olekus siis võib probleeme tekkida klaasi seestpoolt jääst puhtaks saamisega  Smile

(26-02-2020, 15:33 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kui põhi läbi roostetanud on ja põhjavaip pidevalt läbivettinud olekus siis võib probleeme tekkida klaasi seestpoolt jääst puhtaks saamisega  Smile

Hea soovitus.
Kunagi üks sotstöötaja kurtis, et tema röstril saab aku talvel nii kähku otsa et linna saab aga tagasitulekuks särtsu ei jätku, peab laadima. Kogu aur läheb klaaside lahtihoidmisele.
Käskizin tal Veteroki ööseks salongi panna ja auto ära kuivatada. Peale seda hoiab salongis öösiti seda Veteroki ja saab ühe akuga linnas käidud. Siit edasi muidugi elektriauto tasuvus aga see küsimus on teisest ooperist.

Aquila captas non muscas.

Mesasi on veterok? Ega ometi mitte see paadiankur, ptui, mootor?

(26-02-2020, 16:03 PM)v6sa Kirjutas:  Mesasi on veterok? Ega ometi mitte see paadiankur, ptui, mootor?
Kuda seda nüüd defineerida:  Otsetõlkes tuuleke aga tegelikult ventilaatoriga elektriküttekeha ehk sobiks. 
Ma kuivatasin enda Audit ka sellisega seest mitu korda kui jumal teab kust vesi tuppa tuli. Ja talvel panin hommikuti ta salongi huugama. Võttis ruttu aknad lahti ja ajas toa soojaks.

Aquila captas non muscas.

Kaasaegses mõistes soojapuhur. Nõukogude keeles oli sinna peale kirjutatud "elektriline soojendi". Veterokke oli mitu järjest uuendatud mudelit, veidi erinevate välimustega. Kuna poodides teisi puhureid ei olnud (tegelikult polnud ka neid, nagu nõuka ajal ikka), siis on paljudel inimestel sõna "Veterok" seniajani soojapuhuri sünonüümiks.
   

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

Sellise asja valveta autosse tööle jätmine on nii mõnegi liikuri maha põletanud. Tüüpviga on ventika kinnikiilumine ja puuduva õhuvoolu tõttu ülekuumenemine. Oma esimesele autole sain õnneks jaole kui juba kärsakat tuli - tungivalt mittesoovitav asi. 
Parema efekti niiskuse eemaldamiseks annab pakk ajalehti salongis hoida.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Või sokitäis soolaWink

Soovitavalt pestud soki täis. Saab edukalt mikrolaineahjus kuivatadaWink Ka boileri peal kuivab nädalaga ära.

(26-02-2020, 13:37 PM)v6sa Kirjutas:  Jah, AdBlue külmub miinuskraadidel ja sellega on kõik tootjad täna ka arvestanud. Või vähemalt peaks olema arvestanud ja vajalikud kütteseadmed süsteemi lisanud.

AdBlue reeglina ei lõhu tahkudes süsteeme üra, aga see võimalus alati jääb.
ei teagi, kas on see kõigil ja vastab 100% tõele, aga mõni tootja on lahendanud asja lihtsalt, alla -Xkraadi lõpetab sisteem AB manustamise. Tarvitaja ei näe muud, et AB paak on külmaga stabiilsel tasemel ja hobuseid kinni ei hoita. Tervet AB siseemi ei jõua soojas hoida.


(26-02-2020, 14:21 PM)Daff Kirjutas:  Milles siis ned AdBlue süsteemi  vead seisnevad täpsemalt?  
Muideks autodel on peal kvaliteedikontroll. Kui see bluuto juhtub olema liiga vesine, näiteks paaki urineerides,  siis kas annab häire või lülitab süsteemi üldse välja. Sellega seoses redutseeritakse mootori võimsust, jääb järele ca 40% , ning algab teekond töökotta. 
Põhiprobleemid ongi seotud kvaliteediga. Hügieen!!! Kui sattub tilk diislit süsteemi on kaputt. Peamooduli vahetus. Petroolitooteid ei talu. Teine tõrge on NOX-i andur mis asub summutis ja nuusutab tossu kvaliteeti. See põleb aastatega ära. Annab aega 9 tundi, et servisesse sõita. Peale seda lükkab jõu maha.
Külma pole vaja karta. On küttekehad mis seda solgiämbrit soendavad teatud piirini. Mingist temperatuurist allapoole lükatakse see süsteem üldse välja.


Eks hügieeniga ongi probleeme. Nagu ikka siis igat asja solgitakse või satud lihtsalt kehva partii. Onul paar aastat vana Zetori traktor. Deutzi mootoriga. Kohe peale garantii aja lõppu hakkas probleem pihta - kaob jõud ära ning läheb avarii reziimi. Pikk jutt lühidalt , Karla Auto vahetas terve Ad Blue süsteemi välja. Arve oli ca 3K . Nende poolne seletus oli kehva kvaliteediga vedelik. Kuna Ad Blued väga palju ei kulu ning paak suhteliselt suur siis keegi isegi ei mäleta ka kelle toodangut sinna valatud sai. 

Kas Ad Bluel on isenesest mingi säilivusaeg ka? Konkreetne traktor veidi hooajaline , kergemaid igapäeva töid ei tehta sellega ja peamine vatt ongi kevadel ning sügisel.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

Igavene pole miski aga kui seda AdBlued hoida nii, et anum pole hermeetiline siis hakkab näiteks anuma seinale kristalle moodustama.
Mul ühel Dafil võeti tutikal autol süsteemist terve teeklaasitäis valget graanulit välja. Väidetavalt kehv emulsioon ja pikalt seismise tagajärg.???

Aquila captas non muscas.

(26-02-2020, 20:10 PM)Daff Kirjutas:  Igavene pole miski aga kui seda AdBlued hoida nii, et anum pole hermeetiline siis hakkab näiteks anuma seinale kristalle moodustama.
Mul ühel Dafil võeti tutikal autol süsteemist terve teeklaasitäis valget graanulit välja. Väidetavalt kehv emulsioon ja pikalt seismise tagajärg.???

Kas AD Blue paak traktoril/autol jms on üldse hermeetiline? Mingi tuulutus ju peab olema .

Kas puhastusained ka olemas , et süsteem toimivana hoida? Remont pole just odav lõbu.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(26-02-2020, 20:13 PM)Gravity Kirjutas:  
(26-02-2020, 20:10 PM)Daff Kirjutas:  Igavene pole miski aga kui seda AdBlued hoida nii, et anum pole hermeetiline siis hakkab näiteks anuma seinale kristalle moodustama.
Mul ühel Dafil võeti tutikal autol süsteemist terve teeklaasitäis valget graanulit välja. Väidetavalt kehv emulsioon ja pikalt seismise tagajärg.???

Kas AD Blue paak traktoril/autol jms on üldse hermeetiline? Mingi tuulutus ju peab olema .

Ega ei olegi täiesti hermeetilised. Paagi tuulutus on ikka.
Kõiki masinaid ei tea aga raskemal tehnikal kohanud paagi tuulutuse osas kahte lahendust.
Ühel juhul käib tuulutus läbi paagikorgis oleva klapi, mis vaakumi mingist piirist suuremaks minnes õhku paaki laseb.
Teisel juhul läheb paagist voolik kuskil kõrgemal olevasse "filtrisse". Enamasti meenutab vooliku vahele käivat kütusefiltrit. Mõnel olen näinud ka lihtsalt paagi laest kuhugile suunatud voolikut. Ilma filtri ja klapita.

Üldiselt vähemalt enda hooldatava/remonditava tehnika hulgas kaks äärmust tugevalt esindatud.  Ühed millel on selle Adbluega alailma jama, ja teised millel peale elementaarse hoolduse(filtrite vahetus) pole aastaid ja osadel kümneid tuhandeid tunde mingit muret selle süsteemiga.
Ise kahtlustan peamise põhjusena kõikuvat "kiidetud" kvaliteeti selle võluvedeliku osas. Muidugi ei saa välistada ka kasutajapoolset ökonoomitamist või hügieeni probleemi.

Kui taimerit pole, siis akusid välja lülitada kohe peale mootori seiskamist ei tohi. Vähemalt 1 minut peab ADBLU iseendaga tegelema. Muidu rikneb see süsteem. Tavaliselt on selleks taimer, mis loeb sekundeid ja siis lükkab aku välja.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne