Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
26-02-2020, 13:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2020, 13:15 PM ja muutjaks oli
nootsii.)
Kuna endal uuemat diisel autot pole olnud ja saksa foorumites räägitakse et Adbluega tuleb probleeme alla -10C. Kas Eestis (Soomes, Rootsis) on müügil miskise lisaseadmega 6d temp diislid. Vastab see üldse tõele et sellega mingi probleem on.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Jah, AdBlue külmub miinuskraadidel ja sellega on kõik tootjad täna ka arvestanud. Või vähemalt peaks olema arvestanud ja vajalikud kütteseadmed süsteemi lisanud.
AdBlue reeglina ei lõhu tahkudes süsteeme üra, aga see võimalus alati jääb.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(26-02-2020, 13:37 PM)v6sa Kirjutas: Jah, AdBlue külmub miinuskraadidel ja sellega on kõik tootjad täna ka arvestanud. Või vähemalt peaks olema arvestanud ja vajalikud kütteseadmed süsteemi lisanud.
AdBlue reeglina ei lõhu tahkudes süsteeme üra, aga see võimalus alati jääb.
Kuna AB sisaldab karbamiidi ning samuti sisaldab seda ka kusi, siia kas tohib tühja AB paaki täita sinna sisse kusedes ilma et autoga midagi juhtuks?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Milles siis ned AdBlue süsteemi vead seisnevad täpsemalt?
Muideks autodel on peal kvaliteedikontroll. Kui see bluuto juhtub olema liiga vesine, näiteks paaki urineerides, siis kas annab häire või lülitab süsteemi üldse välja. Sellega seoses redutseeritakse mootori võimsust, jääb järele ca 40% , ning algab teekond töökotta.
Põhiprobleemid ongi seotud kvaliteediga. Hügieen!!! Kui sattub tilk diislit süsteemi on kaputt. Peamooduli vahetus. Petroolitooteid ei talu. Teine tõrge on NOX-i andur mis asub summutis ja nuusutab tossu kvaliteeti. See põleb aastatega ära. Annab aega 9 tundi, et servisesse sõita. Peale seda lükkab jõu maha.
Külma pole vaja karta. On küttekehad mis seda solgiämbrit soendavad teatud piirini. Mingist temperatuurist allapoole lükatakse see süsteem üldse välja.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-02-2020, 15:33 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Kui põhi läbi roostetanud on ja põhjavaip pidevalt läbivettinud olekus siis võib probleeme tekkida klaasi seestpoolt jääst puhtaks saamisega
Hea soovitus.
Kunagi üks sotstöötaja kurtis, et tema röstril saab aku talvel nii kähku otsa et linna saab aga tagasitulekuks särtsu ei jätku, peab laadima. Kogu aur läheb klaaside lahtihoidmisele.
Käskizin tal Veteroki ööseks salongi panna ja auto ära kuivatada. Peale seda hoiab salongis öösiti seda Veteroki ja saab ühe akuga linnas käidud. Siit edasi muidugi elektriauto tasuvus aga see küsimus on teisest ooperist.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Mesasi on veterok? Ega ometi mitte see paadiankur, ptui, mootor?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-02-2020, 16:03 PM)v6sa Kirjutas: Mesasi on veterok? Ega ometi mitte see paadiankur, ptui, mootor?
Kuda seda nüüd defineerida: Otsetõlkes tuuleke aga tegelikult ventilaatoriga elektriküttekeha ehk sobiks.
Ma kuivatasin enda Audit ka sellisega seest mitu korda kui jumal teab kust vesi tuppa tuli. Ja talvel panin hommikuti ta salongi huugama. Võttis ruttu aknad lahti ja ajas toa soojaks.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kaasaegses mõistes soojapuhur. Nõukogude keeles oli sinna peale kirjutatud "elektriline soojendi". Veterokke oli mitu järjest uuendatud mudelit, veidi erinevate välimustega. Kuna poodides teisi puhureid ei olnud (tegelikult polnud ka neid, nagu nõuka ajal ikka), siis on paljudel inimestel sõna "Veterok" seniajani soojapuhuri sünonüümiks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Sellise asja valveta autosse tööle jätmine on nii mõnegi liikuri maha põletanud. Tüüpviga on ventika kinnikiilumine ja puuduva õhuvoolu tõttu ülekuumenemine. Oma esimesele autole sain õnneks jaole kui juba kärsakat tuli - tungivalt mittesoovitav asi.
Parema efekti niiskuse eemaldamiseks annab pakk ajalehti salongis hoida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Igavene pole miski aga kui seda AdBlued hoida nii, et anum pole hermeetiline siis hakkab näiteks anuma seinale kristalle moodustama.
Mul ühel Dafil võeti tutikal autol süsteemist terve teeklaasitäis valget graanulit välja. Väidetavalt kehv emulsioon ja pikalt seismise tagajärg.???
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kui taimerit pole, siis akusid välja lülitada kohe peale mootori seiskamist ei tohi. Vähemalt 1 minut peab ADBLU iseendaga tegelema. Muidu rikneb see süsteem. Tavaliselt on selleks taimer, mis loeb sekundeid ja siis lükkab aku välja.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.